40% rabatu w SKI team

Data: 2010-06-18 21:02:12
Autor: Marek J.
40% rabatu w SKI team
wszyscy planujący zakup roweru w najbliższym czasie zerknijcie na ten link: http://www.bgz.pl/o_banku/odpowiedzialnosc_sponsoring/sponsoring/noc_rowerowa
html

40% rabatu na zakup roweru (nawet jeżeli okupione paroma kilometrami po warszawce) - jeżeli nie ma w tym jakiegoś haka (regulaminu jeszcze tam na stronce nie ma) to może być fajne...

M.J.

Data: 2010-06-18 21:04:37
Autor:
[...]

poprawny adres:

http://bgz.pl/o_banku/odpowiedzialnosc_sponsoring/sponsoring/noc_rowerowa.htm

M.J.

Data: 2010-06-18 23:31:14
Autor: wojek
40% rabatu w SKI team
  Marek J. pisze:
[...]

Szkoda tylko, że ciężko z tego skorzystać tym co mieszkają poza Wawą i mają się konto w innym banku :(.

pozdr.
w.

Data: 2010-06-19 00:17:06
Autor: kml
40% rabatu w SKI team

Użytkownik " Marek J." <marek_jankowski2@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvgmsk$gdb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Standardowy hak jest taki, że wiekszośc fajnych rzeczy z wyprzedaży jest kupowana przez pracowników sklepu a potem odsprzedawana na allegro. CIĘŻKO trafić coś fajnego wtedy kiedy rzekomo ma to być dostępne.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-19 01:21:20
Autor: Rafał Wawrzycki
40% rabatu w SKI team
Dnia 19 cze 2010 w liście [news:hvgr8u$1b6$1inews.gazeta.pl] kml
[AflySteX@gaOzeFta.lp] napisał(a):
Standardowy hak jest taki, że wiekszośc fajnych rzeczy z
wyprzedaży jest kupowana przez pracowników sklepu a potem
odsprzedawana na allegro. CIĘŻKO trafić coś fajnego wtedy kiedy
rzekomo ma to być dostępne.

Ale tu masz raczej jasne: 40% (jeżeli zbierzesz wszystkie punkty) na towary związane z rowerem, max. 10 tys. PLN. Możesz wybrać rower za 9999 zł, ale równie dobrze linkę do przerzutki i dostaniesz taki sam rabat :)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-06-19 04:57:45
Autor: PanRatio
40% rabatu w SKI team
A mi linkacz nie działa :(

http://wstaw.org/m/2010/06/19/1.jpg

Data: 2010-06-19 05:03:47
Autor: PanRatio
40% rabatu w SKI team
Ok działa, ale raz, że nie jestem z Warszawy, tylko Gdyni, a dwa, że
nie jestem klientem tego banku. A właśnie chcę zakupić rower. Szkoda :
(

!!! Jak jest ktoś z Warszawy i zechce uzbierać dla mnie te zniżki, to
gwarantuję nagrodę pieniężną 500 zł. !!!

Data: 2010-06-19 12:15:19
Autor: Tadeusz
40% rabatu w SKI team
PanRatio <panratio@gmail.com> napisał(a):
Ok działa, ale raz, że nie jestem z Warszawy, tylko Gdyni, a dwa, że
nie jestem klientem tego banku. A w=B3a=B6nie chcę zakupić rower. Szkoda

otwórz sobie r-k w bgż, jest za free: http://skocz.pl/dbzwh dla takiego rabatu
warto :)

pzdr. Tadziu

Data: 2010-06-19 12:10:55
Autor: Tadeusz
40% rabatu w SKI team
A mi linkacz nie działa :(

http://wstaw.org/m/2010/06/19/1.jpg

bo pocięło link, sprawdź tutaj: http://skocz.pl/dbzwf

pzdr. Tadziu

Data: 2010-06-19 12:09:21
Autor: Tadeusz
40% rabatu w SKI team

> 40% rabatu na zakup roweru (nawet jeżeli okupione paroma kilometrami po
> warszawce) - jeżeli nie ma w tym jakiegoś haka (regulaminu jeszcze tam na
> stronce nie ma) to może być fajne...

Standardowy hak jest taki, że większość fajnych rzeczy z wyprzedaży jest kupowana przez pracowników sklepu a potem odsprzedawana na allegro. CIĘŻKO trafić coś fajnego wtedy kiedy rzekomo ma to być dostępne.

jak się pogoogluje to można znaleźć takie coś: http://skocz.pl/dbzwe - tu
piszą "rabat dotyczy zakupu po jednym przedmiocie (rower, akcesoria rowerowe,
ubrania sportowe) z asortymentu Ski Team" - czyli nie to co jest w wyprzedaży
ale wszystko co jest w asortymencie i dalej "cena zakupu nie może przekraczać
10.000,00 zł  brutto" - czyli całkiem pokaźna sumka, można zaoszczędzić 4
tysie jak ktoś kupi bike za 10 tysi :)

a co do pracowników SKI teamu - to nie sądzę aby wszyscy wystartowali w rejs
po Warszawie, pewnie poczekają na "swoje wyprzedaże" :)

pzdr. Tadziu

Data: 2010-06-19 13:02:31
Autor: 666
40% rabatu w SKI team
Nie sądzę z tymi pracownikami, to młodziaki, a trzeba by mrozić sporo gotówki.
Kilka lat temu kupowałem u nich rower z jakimś "pokomunijnym" upustem i w pakiecie miałem zakup dowolnego wyposażenia czy ciuchów (poza nowa kolekcją) z rabatem 50%.
Kupiłem wtedy parę rzeczy, ale to naprawdę nie jest tak łatwo wybrać i się zdecydować, m.in. rozmiarówka mocno przebrana.

-- -- -