40 tysięcy urzędasów

Data: 2010-08-11 20:34:51
Autor: u2
40 tysięcy urzędasów
... przybyło w trzy lata. Podali w dzisiejszych Wiadomościach. Nic
dziwnego, że dziura budżetowa rekordowo się powiększa.

Data: 2010-08-11 22:12:16
Autor: zinek
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c62ed4f$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
.. przybyło w trzy lata. Podali w dzisiejszych Wiadomościach. Nic
dziwnego, że dziura budżetowa rekordowo się powiększa.

co sie dziwisz ;) "lyberaly" tna koszty :)

Data: 2010-08-12 09:48:09
Autor: Zahir
40 tysięcy urzędasów

[...]

Te "urzędasy" to twoi znajomi, może ktoś z rodziny. Marzą ci się rządy robotniczo-chłopskie?!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 10:03:32
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

Te "urzędasy" to twoi znajomi, może ktoś z rodziny. Marzą ci się rządy robotniczo-chłopskie?!

Też racja.
Zatem niech ziszczą się hasła:
"W każdej rodzinie urzędnik"  (państwowy, wojewódzki, gminny)
"W każdej firmie księgowy" (do rozliczeń z fiskusem)

Data: 2010-08-12 10:10:34
Autor: Zahir
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001205.4c63aad4newsgate.onet.pl...

> [...]

"W każdej rodzinie urzędnik"  (państwowy, wojewódzki, gminny)
"W każdej firmie księgowy" (do rozliczeń z fiskusem)

Kto ma księdza w rodzinie ten nie zginie! Ile kosztuje utrzymanie dziesiątków kościołów w każdym mieście? ILE?!!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 10:19:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

Kto ma księdza w rodzinie ten nie zginie! Ile kosztuje utrzymanie dziesiątków kościołów w każdym mieście? ILE?!!

Podaj więc, ile na te kościoły idzie z (przymusowo) ściąganych podatków?
Nie wiem gdzie to znaleźć (może to utajnione?).
P.S.
Na obecnych 550 urzędników idzie około 30 miliardów złotych rocznie.
To znacznie więcej niż np na wojsko.

Data: 2010-08-12 10:26:20
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001207.4c63ae8fnewsgate.onet.pl...
Na obecnych 550 urzędników idzie około 30 miliardów złotych rocznie.
To znacznie więcej niż np na wojsko.

Bzdura.
54 i pół miliona na jednego urzędnika, czyli czterdzieści pięć i pół tysiąca miesięcznie. Czy czasami przecinek ci się nie przesunął?

Data: 2010-08-12 10:34:50
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

54 i pół miliona na jednego urzędnika, czyli czterdzieści pięć i pół tysiąca miesięcznie. Czy czasami przecinek ci się nie przesunął?

Brawo - jesteś nadzwyczaj bystry.
Rzeczywiście - opuściłem słowo "tysięcy".
Jest obecnie 550 TYSIĘCY urzędników.

Licząc koszt etatu urzędnika na 5 tysięcy miesięcznie (to chyba nie jest przesadzone - pensja, biuro, sprzęt) daje to:
33 MILIARDY ZŁOTYCH ROCZNIE.

Data: 2010-08-12 10:47:41
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000120c.4c63b22anewsgate.onet.pl...

> [...]

Licząc koszt etatu urzędnika na 5 tysięcy miesięcznie (to chyba nie jest
przesadzone - pensja, biuro, sprzęt) daje to:

Masz rację. Trzeba zwolnić wszystkich urzędników. Na co nam potrzebni urzędnicy. Polska bez urzędników. A jakie oszczędności! Trzydzieści trzy miliardy. To jest to.

Data: 2010-08-12 11:08:43
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

Masz rację. Trzeba zwolnić wszystkich urzędników. Na co nam potrzebni urzędnicy. Polska bez urzędników. A jakie oszczędności! Trzydzieści trzy miliardy. To jest to.
Czy naprawdę nie potrafisz się powstrzymać od wrednej insynuacji?
Przecież nie postulowałem zwolnienia WSZYSTKICH.
Jasne że urzędnicy są potrzebni - byle bez TAKIEJ przesady.

Za prezydentury Wojciecha Jaruzelskiego było 180 tysięcy urzędników.
Przybyło więc 370 TYSIĘCY urzędników.
To daje 22 MILIARDY ZŁOTYCH ROCZNIE.

A przecież mamy już podobno wolny rynek; nie ma centralnego sterownia jak za komuny, podobno jest tzw kapitalizm.

Data: 2010-08-12 11:19:26
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001212.4c63ba1bnewsgate.onet.pl...
[...]

A kim ty jesteś, że potrafisz ustalić ilość niezbędnych urzędników w Polsce?

Data: 2010-08-12 11:42:02
Autor: kochamspam
40 tysięcy urzędasów

> [...]
> To daje 22 MILIARDY ZŁOTYCH ROCZNIE.

A kim ty jesteś, że potrafisz ustalić ilość niezbędnych urzędników w Polsce?

A kim ty jesteś że w ogóle śmiesz się tutaj wypowiadać?
Już twoja poprzednia głupia insynuacja świadczy o tym że powinienieś MILCZEĆ.

Podsunę ci ciąg dalszy tej twojej głupiej zaczepki:
"Nasi politycy wiedzą najlepiej ile urzędników w Polsce trzeba i nam szarym obywatelom nic do tego - choćby było i 2 miliony urzędników (co daj Boże, bo wreszcie nie będzie bezrobocia)"

Data: 2010-08-12 11:49:42
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001215.4c63c1eanewsgate.onet.pl...
[...]

Już rozumiem. Gdyby rządził PiS, to ilość urzędników byłaby w sam raz! Zgadłem?

Data: 2010-08-12 12:03:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]
> wreszcie nie będzie bezrobocia)"

Już rozumiem. Gdyby rządził PiS, to ilość urzędników byłaby w sam raz! Zgadłem?

"Już rozumiem" - niezmierna to przesada!
Jak możesz wyczytać w poście inicjującym ten wątek, przez ostatnie 3 lata przybyło zaledwie 40 tysięcy urzędników.
Wylicz stąd, ile przybyło wcześniej!
Zrobię to za ciebie - 330 tysięcy.

I oducz się wreszcie wkładać w usta rozmówcy to czego wcale nie twierdził.
Bo jest to oznaka głupoty bądź nikczemności.

Data: 2010-08-12 09:48:51
Autor: konus
40 tysięcy urzędasów

[...]

Pewnie , jak przystalo na pisowca , wolalbys widziec w zamian 40 000 brezrobotnych .
No tak , ale czy mozna dziwic sie fanom Kaczynskiego ? . Dla nich miliardy wydane na kler sa "inwestycja " jak najbardziej potrzebna , jednak zatrudnienie wsumie za mizerne pieniadze ludzi , najczesciej dzisiaj z wyzszym wyksztalceniem w charakterze urzednikow , to pieniadz wyrzucony w bloto .
Typowe rozumowanie koltuna .

kwakwa

Data: 2010-08-12 10:07:41
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

No tak , ale czy mozna dziwic sie fanom Kaczynskiego ? . Dla nich miliardy wydane na kler sa "inwestycja " jak najbardziej potrzebna , jednak zatrudnienie wsumie za mizerne pieniadze ludzi , najczesciej dzisiaj z wyzszym wyksztalceniem w charakterze urzednikow , to pieniadz wyrzucony w bloto .

Zatem:
Całe szczęście, że jest już 550 tysięcu urzędników!
Łatwo sobie wyobrazić, jak straszliwe byłoby bez tego bezrobocie.
Ale dopiero wtedy, kiedy dobijemy do miliona ...

Data: 2010-08-12 16:52:14
Autor: konus
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001206.4c63abcdnewsgate.onet.pl...

> [...]

Łatwo sobie wyobrazić, jak straszliwe byłoby bez tego bezrobocie.
Ale dopiero wtedy, kiedy dobijemy do miliona ...

Uwazam , ze zdecydowanie lepiej jest kiedy panstwo zatrudnia za , bylo nie bylo , mizerne pensje urzednikow , niz mialoby placic im za "nic nie robienie " w formie zasilku dla bezrobotnych .
Pisowska wrazliwosc jak widac akceptuje wyrzucanie ludzie na bruk i to , jak pisalem najczesciej z wyzszym wyksztalceniem na bruk ,rownoczesnie chylac zatroskane czolo przed nierobami , dzieciorobami  i czarna mafia zerujaca na glupocie czesci spoleczenstwa i koniunkturalizmie pisowskich politykow .
Przydatnosc urzednika nawet jesli jest ich wiecej niz potrzeba jest wazna nie tylko ze wzgledu na wykonywana przez niego prace ale rowniez ze wzgledu na skutki spoleczne jakie wywolac moze zasilenie setkami tysiecy nowych , wysokokwalifikowanych bezrobotnych .Wiadomo , ze dla  pisowcow im glupsze spoleczenstwo tym lepsze bo to z takiego wywodzi sie jego elektorat , wiec z sila tornada zmierza do tego aby mozliwie malo ludzi bylo mylacych i mozliwie duzo bezwolnych "obroncow krzyza " . Z tych wlasnie przeslanek wynika pewnie ta chec wywolywania w coraz wiekszych rzeszach spoleczenstwa frustracji i napiec .

kwakwa

Data: 2010-08-12 17:29:00
Autor: u2
40 tysięcy urzędasów
W dniu 2010-08-12 16:52, konus pisze:
Uwazam , ze zdecydowanie lepiej jest kiedy panstwo zatrudnia za , bylo nie bylo , mizerne pensje urzednikow , niz mialoby placic im za "nic nie robienie " w formie zasilku dla bezrobotnych .

A kto wyrzucił tych biurokratów na bruk ? Poszli na nieźle płatne
posadki państwowe. Ustawa o służbie cywilnej powoduje, że są praktycznie
nieusuwalni :)

Data: 2010-08-12 17:40:53
Autor: konus
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c641340$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nikt nie wyrzucil ale takie rozwiazanie proponuje Twoj pisowski kumpel !.
Ustawa o nieusuwalnosci zas jest wynikim " ciezkiej pracy " , rowniez poslow PiS-u .
Wiesz kiedy zostala wprowadzona w zycie ? .

kwakwa

Data: 2010-08-12 17:49:24
Autor: u2
40 tysięcy urzędasów
W dniu 2010-08-12 17:40, konus pisze:
Nikt nie wyrzucil ale takie rozwiazanie proponuje Twoj pisowski kumpel !.
Ustawa o nieusuwalnosci zas jest wynikim " ciezkiej pracy " , rowniez poslow PiS-u .
Wiesz kiedy zostala wprowadzona w zycie ? .

Skwapliwie korzystają z tej ustawy kolesie z pełobandy. W myśl zasady, a
po nas choćby potop.

Data: 2010-08-12 20:20:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Przestańcie się kłóćić
> [...]
> Wiesz kiedy zostala wprowadzona w zycie ? .

Skwapliwie korzystają z tej ustawy kolesie z pełobandy. W myśl zasady, a

Wszystkie główne partie, które miały znaczącą reprezentację w Sejmie przyczyniły się do tego że w ciągu 20 lat przybyło 330 TYSIĘCY urzędników.

A że teraz Polska już nie jest całkiem samodzielna, UE zadba by przybyło  jeszcze drugie tyle urzędników. Ktoś musi przecież tłumaczyć, drukować, rozsyłać, objaśniać dyrektywy unijne. No i trzeba jeszcze pilnować aby zostały wprowadzone w życie.
Roboty huk.
Bezrobocia nie będzie.
Będzie co zjeść, w co się odziać i gdzie mieszkać.
Dzięki urzędnikom, oczywiście.

Data: 2010-08-14 22:54:04
Autor: Polok_prawdziwy
40 tysięcy urzędasów
u2 wrote:

.. przybyło w trzy lata. Podali w dzisiejszych Wiadomościach. Nic
dziwnego, że dziura budżetowa rekordowo się powiększa.

Lepij użendniki, niźli FRATRY, ty śMIERDZIELU...!!!

Data: 2010-08-15 08:52:24
Autor: u2
40 tysięcy urzędasów
W dniu 2010-08-14 22:54, Polok_prawdziwy pisze:
u2 wrote:

.. przybyło w trzy lata. Podali w dzisiejszych Wiadomościach. Nic
dziwnego, że dziura budżetowa rekordowo się powiększa.

Lepij użendniki, niźli FRATRY, ty śMIERDZIELU...!!!

To się umyj jak cuchnie u ciebie :)

40 tysięcy urzędasów