40 tysięcy urzędasów

Data: 2010-08-12 09:48:09
Autor: Zahir
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c62ed4f$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
.. przybyło w trzy lata. Podali w dzisiejszych Wiadomościach. Nic
dziwnego, że dziura budżetowa rekordowo się powiększa.

Te "urzędasy" to twoi znajomi, może ktoś z rodziny. Marzą ci się rządy robotniczo-chłopskie?!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 10:03:32
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

Te "urzędasy" to twoi znajomi, może ktoś z rodziny. Marzą ci się rządy robotniczo-chłopskie?!

Też racja.
Zatem niech ziszczą się hasła:
"W każdej rodzinie urzędnik"  (państwowy, wojewódzki, gminny)
"W każdej firmie księgowy" (do rozliczeń z fiskusem)

Data: 2010-08-12 10:10:34
Autor: Zahir
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001205.4c63aad4newsgate.onet.pl...

> [...]

"W każdej rodzinie urzędnik"  (państwowy, wojewódzki, gminny)
"W każdej firmie księgowy" (do rozliczeń z fiskusem)

Kto ma księdza w rodzinie ten nie zginie! Ile kosztuje utrzymanie dziesiątków kościołów w każdym mieście? ILE?!!

--

Zahir

Data: 2010-08-12 10:19:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

Kto ma księdza w rodzinie ten nie zginie! Ile kosztuje utrzymanie dziesiątków kościołów w każdym mieście? ILE?!!

Podaj więc, ile na te kościoły idzie z (przymusowo) ściąganych podatków?
Nie wiem gdzie to znaleźć (może to utajnione?).
P.S.
Na obecnych 550 urzędników idzie około 30 miliardów złotych rocznie.
To znacznie więcej niż np na wojsko.

Data: 2010-08-12 10:26:20
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001207.4c63ae8fnewsgate.onet.pl...
Na obecnych 550 urzędników idzie około 30 miliardów złotych rocznie.
To znacznie więcej niż np na wojsko.

Bzdura.
54 i pół miliona na jednego urzędnika, czyli czterdzieści pięć i pół tysiąca miesięcznie. Czy czasami przecinek ci się nie przesunął?

Data: 2010-08-12 10:34:50
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

54 i pół miliona na jednego urzędnika, czyli czterdzieści pięć i pół tysiąca miesięcznie. Czy czasami przecinek ci się nie przesunął?

Brawo - jesteś nadzwyczaj bystry.
Rzeczywiście - opuściłem słowo "tysięcy".
Jest obecnie 550 TYSIĘCY urzędników.

Licząc koszt etatu urzędnika na 5 tysięcy miesięcznie (to chyba nie jest przesadzone - pensja, biuro, sprzęt) daje to:
33 MILIARDY ZŁOTYCH ROCZNIE.

Data: 2010-08-12 10:47:41
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000120c.4c63b22anewsgate.onet.pl...

> [...]

Licząc koszt etatu urzędnika na 5 tysięcy miesięcznie (to chyba nie jest
przesadzone - pensja, biuro, sprzęt) daje to:

Masz rację. Trzeba zwolnić wszystkich urzędników. Na co nam potrzebni urzędnicy. Polska bez urzędników. A jakie oszczędności! Trzydzieści trzy miliardy. To jest to.

Data: 2010-08-12 11:08:43
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]

Masz rację. Trzeba zwolnić wszystkich urzędników. Na co nam potrzebni urzędnicy. Polska bez urzędników. A jakie oszczędności! Trzydzieści trzy miliardy. To jest to.
Czy naprawdę nie potrafisz się powstrzymać od wrednej insynuacji?
Przecież nie postulowałem zwolnienia WSZYSTKICH.
Jasne że urzędnicy są potrzebni - byle bez TAKIEJ przesady.

Za prezydentury Wojciecha Jaruzelskiego było 180 tysięcy urzędników.
Przybyło więc 370 TYSIĘCY urzędników.
To daje 22 MILIARDY ZŁOTYCH ROCZNIE.

A przecież mamy już podobno wolny rynek; nie ma centralnego sterownia jak za komuny, podobno jest tzw kapitalizm.

Data: 2010-08-12 11:19:26
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001212.4c63ba1bnewsgate.onet.pl...
[...]

A kim ty jesteś, że potrafisz ustalić ilość niezbędnych urzędników w Polsce?

Data: 2010-08-12 11:42:02
Autor: kochamspam
40 tysięcy urzędasów

> [...]
> To daje 22 MILIARDY ZŁOTYCH ROCZNIE.

A kim ty jesteś, że potrafisz ustalić ilość niezbędnych urzędników w Polsce?

A kim ty jesteś że w ogóle śmiesz się tutaj wypowiadać?
Już twoja poprzednia głupia insynuacja świadczy o tym że powinienieś MILCZEĆ.

Podsunę ci ciąg dalszy tej twojej głupiej zaczepki:
"Nasi politycy wiedzą najlepiej ile urzędników w Polsce trzeba i nam szarym obywatelom nic do tego - choćby było i 2 miliony urzędników (co daj Boże, bo wreszcie nie będzie bezrobocia)"

Data: 2010-08-12 11:49:42
Autor: Bogdan Idzikowski
40 tysięcy urzędasów

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001215.4c63c1eanewsgate.onet.pl...
[...]

Już rozumiem. Gdyby rządził PiS, to ilość urzędników byłaby w sam raz! Zgadłem?

Data: 2010-08-12 12:03:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
40 tysięcy urzędasów

> [...]
> wreszcie nie będzie bezrobocia)"

Już rozumiem. Gdyby rządził PiS, to ilość urzędników byłaby w sam raz! Zgadłem?

"Już rozumiem" - niezmierna to przesada!
Jak możesz wyczytać w poście inicjującym ten wątek, przez ostatnie 3 lata przybyło zaledwie 40 tysięcy urzędników.
Wylicz stąd, ile przybyło wcześniej!
Zrobię to za ciebie - 330 tysięcy.

I oducz się wreszcie wkładać w usta rozmówcy to czego wcale nie twierdził.
Bo jest to oznaka głupoty bądź nikczemności.

--

40 tysięcy urzędasów