400 tys. się należało

Data: 2020-01-15 16:03:39
Autor: japanizer
400 tys. się należało
https://wyborcza.pl/7,152484,25603305,posel-po-karczewski-prawdopodobnie-wyludzil-uposazanie-senatorskie.html

  Czy Karczewski wyłudził uposażenie senatorskie?

  To druga odsłona gło¶nej sprawy "dorabiania" przez byłego marszałka Senatu. Stanisław   Karczewski podczas bezpłatnego urlopu w szpitalu odbywał tam płatne dyżury, za co skasował   400 tys. zł. W reportażu wideo ujawniamy pismo, z którego wynika, że w archiwum Kancelarii   Senatu nie ma ¶ladu, by powiadomił Izbę o dodatkowym zajęciu. Jako senator zawodowy miał     taki obowi±zek. Justyna Dobrosz-Oracz zapytała Stanisława Karczewskiego, czy informował o     podjęciu pracy lekarza. Jego odpowiedĽ była zaskakuj±ca, w ¶wietle tego co mówił na   konferencji w grudniu.

  Stanisław Karczewski jeszcze jako senator, a potem wicemarszałek Senatu w latach 2009-15   zarobił ponad 400 tys. zł, odbywaj±c płatne dyżury w szpitalu w Nowym Mie¶cie nad Pilic±, w     którym przebywał na bezpłatnym urlopie na czas wykonywania mandatu senatora.   Zgodę na pracę w szpitalu jako wolontariusz, będ±c jednocze¶nie senatorem, Karczewski miał   otrzymać od Kancelarii Senatu. Ujawniamy, że takiej zgody wcale nie było.

Kolejny "kryształ". Macie tam w PiS chociaż jednego sprawiedliwego?

Data: 2020-01-16 01:20:53
Autor: Jacek Bialy
400 tys. się należało
  -- Kolejny "kryształ". Macie tam w PiS chociaż jednego sprawiedliwego?

Ależ sk±d miły panie!..   Bo ten na boczku dorabiał, tamten prowadził dom schadzek, a jeszcze inny swoj± babę woził państwowym samolotem. Za mało piany, żeby ni± przykryć bezczelny szaber z czasów PO i pust± kasę.

JB

Data: 2020-01-16 01:27:18
Autor: japanizer
400 tys. się należało
On Thursday, January 16, 2020 at 6:20:54 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Ano:

https://img.wiocha.pl/images/6/b/6b59fec1f5de1ecce4d064a06859cf1f.jpg

Data: 2020-01-16 02:44:57
Autor: Jacek Bialy
400 tys. się należało
[...]

Ale po co szukać dowodów na korupcję Grodzkiego?  Przecież one same się zgłaszaj±!    Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-01-16 02:54:05
Autor: japanizer
400 tys. się należało
On Thursday, January 16, 2020 at 7:44:58 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Ale po co szukać dowodów na korupcję Grodzkiego?  Przecież one same się zgłaszaj±!    Buuu ha-ha!

I 5 tysięcy złotych można przy okazji dorobić.

Data: 2020-01-16 03:12:01
Autor: Jacek Bialy
400 tys. się należało

Ale po co szukać dowodów na korupcję Grodzkiego?  Przecież one same się zgłaszaj±!    Buuu ha-ha!

    -- - I 5 tysięcy złotych można przy okazji dorobić.

Najwięcej miał zarobić emerytowany ubek - Kaczyński i Ziobro nie mogli znaleĽć nikogo innego...        Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-01-16 03:40:57
Autor: japanizer
400 tys. się należało
On Thursday, January 16, 2020 at 8:12:02 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Najwięcej miał zarobić emerytowany ubek - Kaczyński i Ziobro nie mogli znaleĽć nikogo innego...        Buuu ha-ha!

Widzicie, co się porobiło, że emerytowani ubecy maj± więcej honoru niż PiSdy. Może i wasz tatul miał jaki¶ honor?

Data: 2020-01-16 23:25:01
Autor: Jacek Bialy
400 tys. się należało
> [...]

   -- - Widzicie, co się porobiło, że emerytowani ubecy maj± więcej honoru niż PiSdy. (...)

Ty lepiej uważaj, bo CBA może naprawdę doj¶ć do prawdziwych zleceniodawców (przycisn± dziadka i może wy¶piewać).

JB

Data: 2020-01-16 23:38:41
Autor: japanizer
400 tys. się należało
On Friday, January 17, 2020 at 4:25:03 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Ty lepiej uważaj, bo CBA może naprawdę doj¶ć do prawdziwych zleceniodawców (przycisn± dziadka i może wy¶piewać).

Tak już jest. CBA miała łapać pełowców, a ostatnio co tydzień w prasie o zatrzymanym za korupcję czy inne przekręty członkowi PiS. Jak to mówili starożytni Indianie - na bezrybiu i PiSda ryba. Buahahhaha.

Data: 2020-01-18 05:04:06
Autor: Jacek Bialy
400 tys. się należało
  - Tak już jest. CBA miała łapać pełowców, a ostatnio co tydzień w prasie o zatrzymanym za korupcję czy inne przekręty członkowi PiS. Jak to mówili starożytni Indianie - na bezrybiu i PiSda ryba. Buahahhaha
-- -- -- -

A Eskimosi wykupuj± lodówki - będzie global warming!

JB

Data: 2020-01-17 14:40:04
Autor: Runt
400 tys. się należało
W dniu 2020-01-17 o 08:25, Jacek Bialy pisze:
[...]

Kogut już spiewa! W duecie z synem.
--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-16 04:14:33
Autor: Bruno Brunowski
400 tys. się należało
JB wydumał"
Ale po co szukać dowodów na korupcję Grodzkiego?  Przecież one same się zgłaszaj±!

I to z za grobu.

--
Bruno

Data: 2020-01-16 23:39:45
Autor: Jacek Bialy
400 tys. się należało
JB wydumał"
Ale po co szukać dowodów na korupcję Grodzkiego?  Przecież one same się zgłaszaj±!

    -- - I to z za grobu.

Powiem ci szczerze, że nie bardzo ¶ledzę sprawy łapówek tego pana. Nie ja wrzuciłem temat Grodzkiego do tego w±tku, lecz je¶li już, to powiem, że bawi mnie - że tak powiem - całokształt tej postaci.  :-DDD

JB

Data: 2020-01-16 18:14:15
Autor: Runt
400 tys. się należało
W dniu 2020-01-16 o 01:03, japanizer@japanizer.org pisze:
https://wyborcza.pl/7,152484,25603305,posel-po-karczewski-prawdopodobnie-wyludzil-uposazanie-senatorskie.html

Kolejny "kryształ". Macie tam w PiS chociaż jednego sprawiedliwego?

Co to jest te nędzne 400 tys.? Taki np T.Grodzki brał w łapę po 200 zł! Przez 23 lata! ¦wiadkowie s±! Już jest ich prawie pięciu! Wszyscy po odzyskaniu "wpłaconej" łapówki odzyskali pamięć!