400zł od expekt.pl...

Data: 2013-09-25 12:18:16
Autor: blackall
400zł od expekt.pl...
Z nieco innej strony można troche zarobić - http://livesmarter.pl/powitalne-400-zl-cashbacku-expekt-pl/

Data: 2013-09-26 02:22:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
400zł od expekt.pl...

<blackall@wp.pl> 2eb9cc7c-609f-46c4-9485-ca4b4ec39273@googlegroups.com

: Z nieco innej strony można troche zarobić
:  - http://livesmarter.pl/powitalne-400-zl-cashbacku-expekt-pl/

Wiśnie wszędzie smakują tak samo. ;)
Ale co to za expekt?...

Data: 2013-09-26 09:42:55
Autor: eSJot
400zł od expekt.pl...

[...]

hej,

po pierwsze to bukmacher,
a poza tym:

"prosimy przesłać skan dowodu osobistego, znacznie przyspieszy to cashback" ;)

zaświecił mnie się "red alert",

pozdrawiam
esjot

Data: 2013-09-26 14:48:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
400zł od expekt.pl...

"eSJot" 5243e57c$0$1270$65785112@news.neostrada.pl

"prosimy przesłać skan dowodu osobistego, znacznie przyspieszy to cashback" ;)

I na dodatek nie jest tak, że dają, ale jest
tak, że nie zabierają w razie wpadki.

zaświecił mnie się "red alert",

Ja mam spadające ,,kotwiczki'' sygnalizacyjne. Takie blaszki,
które w razie czego opadają i zwisają tak długo, jak długo
nie zostaną ponownie podniesione rękami obsługanta. Nad
kotwiczkami są oczywiście migające, redne lampki. :)

Data: 2013-09-26 18:17:39
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...
Dnia Wed, 25 Sep 2013 12:18:16 -0700, blackall napisał(a):

Z nieco innej strony można troche zarobić -
http://livesmarter.pl/powitalne-400-zl-cashbacku-expekt-pl/

A niby jak można "zarobić" i co ma wspólnego bukmacherka z tematem tej grupy?

--
xbartx

Data: 2013-09-26 22:08:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
400zł od expekt.pl...

"xbartx" l21to3$p6t$1@node1.news.atman.pl

A niby jak można "zarobić" i co ma
wspólnego bukmacherka z tematem tej grupy?

Mając szczęście można zarobić, nie mając szczęścia można nie stracić.
IMO to żadne wiśnie.

Data: 2013-09-27 02:02:51
Autor: mietek
400zł od expekt.pl...
W dniu czwartek, 26 września 2013 22:08:22 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
> [...]

> wspólnego bukmacherka z tematem tej grupy?

Mając szczęście można zarobić, nie mając szczęścia można nie stracić.

--     .`'.-.         ._.                           .-.

bo to wiśnie zero-jedynkowe - albo są albo nie są :)

Data: 2013-09-30 04:37:56
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
W dniu piątek, 27 września 2013 11:02:51 UTC+2 użytkownik mietek napisał:
W dniu czwartek, 26 września 2013 22:08:22 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> "xbartx" l21to3$p6t$1@node1.news.atman.pl

bo to wiśnie zero-jedynkowe - albo są albo nie są :)

Bzdura.
Grasz u innego buka kontrzakład i masz pewne pieniądze.

Data: 2013-10-02 18:58:45
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...
Dnia Mon, 30 Sep 2013 04:37:56 -0700, Zibo napisał(a):

Bzdura.
Grasz u innego buka kontrzakład i masz pewne pieniądze.

Taaa jakby to było takie proste to już dawno wszyscy by byli piękni i bogaci.

--
xbartx

Data: 2013-10-03 00:47:57
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
W dniu środa, 2 października 2013 20:58:45 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

> Grasz u innego buka kontrzakład i masz pewne pieniądze.

Taaa jakby to było takie proste to już dawno wszyscy by byli piękni i bogaci.

Pisałem w kontekście tego konkretnego przypadku\promocji. Jeśli widzisz jakieś zagrożenia (pomijając kwestię dowodu osobistego) chętnie się dowiem.

Data: 2013-10-03 11:47:32
Autor: J.F
400zł od expekt.pl...
Użytkownik "Zibo"  napisał w wiadomości
> [...]
> Grasz u innego buka kontrzakład i masz pewne pieniądze.

Taaa jakby to było takie proste to już dawno wszyscy by byli piękni i

Swoja droga to mnie dziwilo - zawsze mi sie wydawalo ze oni probuja wyrownac pule wygranych, ale nie - jest wspolczynnik ustalony z gory.

Pisałem w kontekście tego konkretnego przypadku\promocji. Jeśli widzisz jakieś zagrożenia (pomijając kwestię dowodu osobistego) chętnie się dowiem.

Po co do innego - niech zona zalozy o tego samego.
Albo brat, a moze i my sami drugie konto na drugie imie i drugie konto w banku :-)

Kiedys taka promocja miala pare zastrzezen - klient musial cos tam doplacic, i przepuscic wygrana co najmniej przez 3 gry ze stosunkiem wiekszym niz 1:2 ...
i z tego mi wychodzilo ze statystycznie to nic nie doplaca :-)

J.

Data: 2013-10-03 13:32:01
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
W dniu czwartek, 3 października 2013 11:47:32 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

> [...]

Po co do innego - niech zona zalozy o tego samego.

Albo brat, a moze i my sami drugie konto na drugie imie i drugie konto w banku :-)

Regulamin wyklucza z promocji więcej niż 1 osoba z "rodziny".
Swoją drogą ciekawe jak to weryfikują.

[...]

To u innych buków.
Każdy ma swoją strategię pozyskiwania klientów. Jedni dają 100 zł i zwracają
po 3 grach inni 4 stówy bez niczego. Tak jak z bankami :)

Data: 2013-10-03 18:07:13
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...
Dnia Thu, 03 Oct 2013 00:47:57 -0700, Zibo napisał(a):

Pisałem w kontekście tego konkretnego przypadku\promocji. Jeśli widzisz
jakieś zagrożenia (pomijając kwestię dowodu osobistego) chętnie się
dowiem.

No chociażby to, że trzeba założyć minimum 3 zakłady na jednym kuponie.

--
xbartx

Data: 2013-10-03 13:39:36
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
W dniu czwartek, 3 października 2013 20:07:13 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

> dowiem.

No chociażby to, że trzeba założyć minimum 3 zakłady na jednym kuponie.

Wybacz, ale nie rozumiem.
Stawiasz u Expekta 400 zł na wygraną, u innego bukmachera proporcjonalną do kursu stawkę na przegraną lub remis (1 zakład). Niezależnie od wyniku jesteś do przodu o jakieś 360 zł (przyjmuję że marża buka to jakieś 10%)

Data: 2013-10-04 09:28:07
Autor: MarekZ
400zł od expekt.pl...
Użytkownik "Zibo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cd02eeb8-c48d-4a78-8628-b8617f2ce3bb@googlegroups.com...

Stawiasz u Expekta 400 zł na wygraną, u innego bukmachera proporcjonalną do
kursu stawkę na przegraną lub remis (1 zakład). Niezależnie od wyniku jesteś do
przodu o jakieś 360 zł (przyjmuję że marża buka to jakieś 10%)

Serio?

A jak przegrasz ten quasi-arbitraż a wygrasz w Expekcie to też jesteś do przodu?

Pomijam to, że naturalnie prawdopodobieństwo nie jest tu 50/50 i łatwo wybrać zakład z bardzo niskim prawdopodobieństwem wygrania w Expekcie.

Nie zapoznawałem się z ofertą, tak tylko pytam czy faktycznie coś takiego zmontowali...

Data: 2013-10-04 15:31:27
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...
Dnia Fri, 04 Oct 2013 09:28:07 +0200, MarekZ napisał(a):

UĹźytkownik "Zibo"  napisał w wiadomości grup

[...]

Tam trzeba obstawić minimum 3 zakłady (czyli np 3 mecze) na jednym kuponie ot i wszystko w temacie.

--
xbartx

Data: 2013-10-04 15:30:41
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...
Dnia Thu, 03 Oct 2013 13:39:36 -0700, Zibo napisał(a):

[...]

Przecież napisałem wyraźnie, że w tej promocji exkpekt musisz obstawić 3 zakłady czyli 3 mecze na jednym kuponie a nie jeden. Czyli ile może być kombinacji i jak ustawić ten kontrzakład aby mieć tą Twoją "pewną" wygraną?

--
xbartx

Data: 2013-10-04 13:38:04
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
W dniu piątek, 4 października 2013 17:30:41 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

Przecież napisałem wyraźnie, że w tej promocji exkpekt musisz obstawić 3 zakłady czyli 3 mecze na jednym kuponie a nie jeden. Czyli ile może być kombinacji i jak ustawić ten kontrzakład aby mieć tą Twoją "pewną" wygraną?

https://pl.expekt.com/content.aspx?pageCode=spo_ek_cashback
Wnieś pierwszy kwalifikujący zakład. Jeśli nie trafisz zwrócimy Ci stawkę do 400 zł. Kwalifikujący zakład to dowolny zakład pre-live na wydarzenie z co najmniej 3 możliwymi wynikami, dowolny zakład wielokrotny lub dowolny zakład live

1 zakład, na którym są 3 możliwe wyniki(np. wygrana,remis, przegrana), a nie jeden kupon na którym trzeba wypełnić 3 zakłady.

Data: 2013-10-05 18:17:42
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...
Dnia Fri, 04 Oct 2013 13:38:04 -0700, Zibo napisał(a):

[...]

A to przepraszam, bo byłem przekonany, że muszą być trzy zakłady na jednym kuponie. BTW skoro mamy mieć trzy możliwe wyniki, to w dalszym ciągu sytuacja nie jest aż taka kolorowa ale przy tej ilości bukmacherów w sieci coś pewnie udałoby się znaleźć jako zakład przeciwny aczkolwiek w większości przypadków wygrana może być znikoma.

--
xbartx

Data: 2013-10-05 13:37:32
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
W dniu sobota, 5 października 2013 20:17:42 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

A to przepraszam, bo byłem przekonany, że muszą być trzy zakłady na jednym kuponie. BTW skoro mamy mieć trzy możliwe wyniki, to w dalszym ciągu sytuacja nie jest aż taka kolorowa ale przy tej ilości bukmacherów w sieci coś pewnie udałoby się znaleźć jako zakład przeciwny aczkolwiek w większości przypadków wygrana może być znikoma.

Trzy wyniki to na przykład wygrana, przegrana, remis. Jeśli postawimy wygraną drużyny A to u innego buka obstawiamy zakład pod tytułem: drużyna A nie wygra (innymi słowy drużyna B wygra lub zremisuje).
Każdy znany buk ma tego typu ofertę.

Data: 2013-10-06 08:23:12
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...
Dnia Sat, 05 Oct 2013 13:37:32 -0700, Zibo napisał(a):

[...]

Tylko pewnie taki zakład, że drużyna A nie wygra ma raczej mały kurs i warto w ogóle się bawić w takie ceregiele? Wątpię.

--
xbartx

Data: 2013-10-06 01:50:16
Autor: Benny
400zł od expekt.pl...
Jak zbudować arbitraż na przykładzie meczu Wisła - Legia.

Kursy: Wisła Kraków 3,50 Remis 3,20 Legia Warszawa 2,10 oraz dodatkowy                         Wisła Kraków lub Remis 1,68

W Expekt obstawiamy "2" więc zwycięstwo LEGII po kursie 2,10 zł
W innym buku obstawiamy "1X", więc zwycięstwo Wisły lub remis po kursie 1,68 zł

Mozliwe warianty: Wygrywa Legia: 400 zł x 2,1 - 400 zł - 400 zł = 40 zł (czysty zysk)

Remis lub wygrywa Wisła : 400 zł * 1,68 zł - 400 zł - 400 zł + 400 zł(zwrot) = 272 zł (czysty zysk)

Wygrywamy 40 zł lub 272 zł. Stopa zwrotu = 10% lub 68%

Data: 2013-10-06 01:55:10
Autor: Benny
400zł od expekt.pl...
Ponadto dla przykładu w BET365 Wisła lub remis to 1,83, więc stopa zwrotu to 83%. Natomiast u wiekszości buków zwyciestwo Legii to 2,10 zł..

Najważniejsze założenie: Kurs obstawiony w Expekt musi przekraczać współczynnik 2, ponadto musi być jednotorowy 1, X, 2. Moja symulacja pomija koszty transakcyjne. Jeżeli takie występują, proszę o uzupełnienie

Data: 2013-10-06 14:05:59
Autor: Akarm
400zł od expekt.pl...
W dniu 2013-10-06 10:55, Benny pisze:
[...]
Kolejny posiadacz alternatywnej inteligencji. :(
Cofam wszystko, jeśli potrafisz uzasadnić potrzebę prowadzenia na tej grupie dyskusji o grach hazardowych. Czyli na grupie poświęconej *bankom*.
W przeciwnym wypadku dołączysz do grona pozostałych kretynów.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-10-06 05:25:17
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
W dniu niedziela, 6 października 2013 10:23:12 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

> Każdy znany buk ma tego typu ofertę.

Tylko pewnie taki zakład, że drużyna A nie wygra ma raczej mały kurs i
Nie. To dość popularne zakłady. Marża podobna jak w przypadku innych.

warto w ogóle się bawić w takie ceregiele? Wątpię.
Stwierdzam, że da się zarobić na tej promocji odpowiednio ustawiając stawki.
Czy warto się męczyć zakładając konta, robiąc przelewy, pilnując zakładu to już indywidualna sprawa.

-- xbartx

Data: 2013-10-04 15:32:39
Autor: xbartx
400zł od expekt.pl...

tfu miało być kontr zakład

--
xbartx

Data: 2013-10-06 05:56:03
Autor: Benny
400zł od expekt.pl...
Do Akarm:

Nie jest to związane z bankami - fakt. Jednak nie mogłem patrzeć jak ci ludzie nie są w stanie obliczyć tak prostej rzeczy, mimo iż ja w głowie ustaliłem ten arbitraż w ciągu kilku sekund. Moja symulacja bardziej pasuje do komentarza w livesmarter gdzie typowo wyjada się wisienki, nie tylko w branży bankowej. Pasi?

Data: 2013-10-07 08:19:07
Autor: kks
400zł od expekt.pl...
W dniu niedziela, 6 października 2013 14:56:03 UTC+2 użytkownik Benny napisał:
[...]

Tez taka mailaem 1sza mysl - niezwiazane z bankami.
Nie interesuje mnie hazard, ale zafascynowalo, ze ktos w hazardzie odnalazl jednak cos podobnego z bankami - jak banki na miedzybanku dla zabezpeiczenia pozycji zawierasz pozycje przeciwna. Dodatkowa komplikacja jest nie w pelni pokrywajaca sie wartosc kontraktow czyli niewystandaryzowane instrumenty - cos a'la poszukiwanie efektywnego hedge, ale z mozliwoscia zarobku.
Nie zdecydowalbym sie jednak powierzyc swoich danych w tym dowodu jakims bookom.

Data: 2013-10-07 08:32:16
Autor: Zibo
400zł od expekt.pl...
[...]

Kogo masz na myśli pisząc "ci ludzie" ?