Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'

403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'

Data: 2014-04-30 10:18:21
Autor: Bugatti
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Witajcie,

W ¿yciu mo¿e kupi³em 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. by³ to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubiê bez kupowania zerkn±æ co tam pisz± w pismach moto za parê z³.
 BMW 235i i 435i. Zdziwi³em siê trochê ró¿nic± w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze wzglêdu na 403 kg ró¿nicy miêdzy autami!

235i napisali ¿e wa¿y 1455 kg - za¶ wg producenta ma 1545 kg (ASB)-
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/2series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html

435i stwierdzili ¿e ma 1858 kg ! - za¶ producent wskazuje na 1600 kg (ASB) - http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html. Ponadto 0-100 km/h wg BMW to 4.8 sec (a nie 4.9 sec)

55 kg ró¿nicy zamiast 403 kg ! ;)

http://images64.fotosik.pl/930/fe598c00f16080ae.jpg

Ehh...za co im p³ac± ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wk³ad "intelektóalny" ;-P

Pozdr.
Bugatti

Data: 2014-04-30 20:50:25
Autor: BartekK
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w pismach moto za parę zł.
Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład "intelektóalny" ;-P
Nie zapłaciłeś, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa motoryzacyjna" ma taką samą wartość merytoryczną, co "bravo-girl", bo na żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam, wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie) oraz na końcu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki - szary klient ma dostać wiadomości takie, jakie dilerom na rękę, a nie taką wiedzę, która by mogła się mu przydać.
Nie oczekuj więc, że znajdziesz tam jakąś prawdę objawioną, albo choćby rzetelne artykuły.

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| sibi@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Data: 2014-04-30 22:00:29
Autor: janusz_k
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia'
W dniu 30.04.2014 o 20:50 BartekK <sibi@drut.org> pisze:

W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
W życiu może kupiÅ‚em 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. byÅ‚  to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubiÄ™ bez kupowania zerknąć co tam  piszÄ… w pismach moto za parÄ™ zÅ‚.
Ehh...za co im pÅ‚acÄ… ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkÅ‚ad  "intelektóalny" ;-P
Nie zapÅ‚aciÅ‚eÅ›, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa  motoryzacyjna" ma takÄ… samÄ… wartość merytorycznÄ…, co "bravo-girl", bo na  żadnej podstawie nie musi ona sÅ‚użyć edukowaniu czy przekazywaniu  informacji rzetelnych, a sÅ‚uży tylko jednemu - wpÅ‚ywowi kasy z reklam,  wpÅ‚ywowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie)  oraz na koÅ„cu - wpÅ‚ywowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego  dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki -  szary klient ma dostać wiadomoÅ›ci takie, jakie dilerom na rÄ™kÄ™, a nie  takÄ… wiedzÄ™, która by mogÅ‚a siÄ™ mu przydać..
Nie oczekuj wiÄ™c, że znajdziesz tam jakÄ…Å› prawdÄ™ objawionÄ…, albo choćby  rzetelne artykuÅ‚y.

To mi siÄ™ od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie  zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa ze  siÄ™ niby mniej psujÄ… od zwykÅ‚ego auta, nie wiadomo czy siÄ™ Å›miać czy  pÅ‚akać juz trzeba.

--

Pozdr
Janusz

Data: 2014-05-01 09:51:25
Autor: hisjusz
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'

To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
płakać juz trzeba.


Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś się zmieniło w tym temacie?

Data: 2014-05-01 10:15:46
Autor: Dres Golf
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.

Ekologiczne? To chyba jakiś żart.
1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje więcej CO2 niż on później przez 100000 km. (statki są w dieslu) - (pomijając w tej dyskusji całą kłamliwą propagandę polityków nt. wpływu CO2 na tzw. efekt cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzą, że emisja CO2 jest niedobra to tą samą bronią można ich uderzyć.
2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla środowiska - chodzi o metal ciężkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak środowiska jak produkcja jednego nowego egzemplarza.
3) No i baterie. To są same bardzo toksyczne substancje. Skażenie środowiska następuje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.

Data: 2014-05-01 11:02:40
Autor: Yogi\(n\)
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Użytkownik "Dres Golf" <dresgolf@gmail.com> napisał w wiadomości news:ljsvs3$h5t$1news.task.gda.pl...
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.

Ekologiczne? To chyba jakiś żart.
1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje więcej CO2 niż on później przez 100000 km. (statki są w dieslu) - (pomijając w tej dyskusji całą kłamliwą propagandę polityków nt. wpływu CO2 na tzw. efekt cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzą, że emisja CO2 jest niedobra to tą samą bronią można ich uderzyć.
2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla środowiska - chodzi o metal ciężkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak środowiska jak produkcja jednego nowego egzemplarza.
3) No i baterie. To są same bardzo toksyczne substancje. Skażenie środowiska następuje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.

4) Do tego ładowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektryczną energii chemicznej z paliw kopalnych (wszystko jedno, czy w samym samochodzie, czy w elektrowni opalanej węglem czy ropą), przy skuteczności tego procesu rzędu kilkudziesięciu procent - rzekome korzyści nie zostaną zrekompenowane odzyskiem energii przy hamowaniu ani systemami start-stop. Wyjątek stanowią takie pojazdy, które doładowywane są prądem z elektrownii jądrowych albo wodnych/wiatrowych. Ergo - hybryda w Polsce to ekologiczne nieporozumienie. Choć jakiemuś "zielonemu" zapewne poprawia samopoczucie, to głównie z powodu niedouczenia.

--
Yogi(n)

Data: 2014-05-05 10:47:39
Autor: G Nowak
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
On 01/05/2014 10:02, Yogi(n) wrote:

4) Do tego ³adowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektryczn±
energii chemicznej z paliw kopalnych (wszystko jedno, czy w samym
samochodzie, czy w elektrowni opalanej wêglem czy rop±), przy
skuteczno¶ci tego procesu rzêdu kilkudziesiêciu procent - rzekome
korzy¶ci nie zostan± zrekompenowane odzyskiem energii przy hamowaniu ani
systemami start-stop. Wyj±tek stanowi± takie pojazdy, które do³adowywane
s± pr±dem z elektrownii j±drowych albo wodnych/wiatrowych. Ergo -
hybryda w Polsce to ekologiczne nieporozumienie. Choæ jakiemu¶

Spoko. W Szkocji dotowane jest instalowanie paneli slonecznych (generujacych prad). Hint - w niektorych obszarach tego kraju ludzie nawet nie wiedza, co to jest sloneczna pogoda ;-)

--
Pozdr
G

Data: 2014-05-01 10:37:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj¹ wiele do 'nie-powiedzenia'
Hello hisjusz,

Thursday, May 1, 2014, 9:51:25 AM, you wrote:

To mi siê od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
ze siê niby mniej psuj¹ od zwyk³ego auta, nie wiadomo czy siê œmiaæ czy
p³akaæ juz trzeba.
Mówi to co ludzie chc¹ us³yszeæ.
Prosta budowa pod tym wzglêdem ¿e s¹ to powtarzalne elementy, ¿aden egzotyk, czyli normalnie bêdzie mo¿na serwisowaæ.
Gdy tylko widzê tê reklamê od hybrydach wy³¹czam g³os. Z tego co tu czyta³em na grupie Hybrydy nie maj¹ ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy maj¹ uzasadnienie ekologiczne poniewa¿ emituj¹ mniej truj¹cych substancji do atmosfery

Szczególnie podczas ich produkcji.

oraz oszczêdzaj¹ œwiatowe z³o¿a paliw.

Jakoœ niezale¿ne testy tego nie potwierdzaj¹.

Czy coœ siê zmieni³o w tym temacie?

Nic. Nadal produkcja akumulatorów litowo-jonowych wymaga transportu
rudy ciê¿ko smrodz¹cymi statkami i zu¿ywa wiêcej energii ni¿ te
akumulatory „zaoszczêdz¹”.


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-05-01 11:00:11
Autor: masti
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 09:51:25 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

Hybrydy nie majÄ… ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy majÄ…
uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących substancji do
atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś się zmieniło w
tym temacie?

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne



--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-05-01 19:45:15
Autor: hisjusz
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne


Ten lit to aż takie zło?
Czemu więc jest lansowana ta technologia, że to tylko spisek nie chce mi się w to wierzyć.

Data: 2014-05-01 19:02:56
Autor: masti
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne


Ten lit to aż takie zło?

bo go jest na świecie mało




--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-05-02 11:25:49
Autor: hisjusz
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
W dniu 2014-05-01 21:02, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne


Ten lit to aż takie zło?

bo go jest na świecie mało




http://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia

Głębokość[59]
km Warstwa Gęstość
g/cm³
0–60 litosfera[60] —
0-35 ... skorupa[61] 2,2–2,9
35–400 ... płaszcz górny 3,4–4,4
35–2885 płaszcz 3,4–5,6
100–700 ... astenosfera —
2885–5155 jądro zewnętrzne 9,9–12,2
5155–6370 jądro wewnętrzne 12,8–13,1

Głębokość do jądra 2885.

http://pl.wikipedia.org/wiki/TauTona

TauTona – kopalnia złota w Republice Południowej Afryki. Jest obecnie najgłębszą kopalnią na świecie. Jej głębokość to 3,9 kilometra.


Przy obecnej technologi nie da się jednoznacznie stwierdzić że czegoś jest mało czy dużo. Spójrz na głębokość do jądra ziemi a głębokość najgłębszej kopalni.

Data: 2014-05-02 12:05:59
Autor: masti
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Dnia pięknego Fri, 02 May 2014 11:25:49 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

Przy obecnej technologi nie da się jednoznacznie stwierdzić że czegoś
jest mało czy dużo. Spójrz na głębokość do jądra ziemi a głębokość
najgłębszej kopalni.

to zacznij wydowbywać z jądra ziemi. Zostaniesz miliarderem



--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-05-01 19:55:08
Autor: J.F.
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Dnia Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200, hisjusz napisa³(a):
57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

Ten lit to a¿ takie z³o?

Umiarkowane.

Czemu wiêc jest lansowana ta technologia, ¿e to tylko spisek nie chce mi siê w to wierzyæ.

Przeciez to bedzie w recyklingu.
W odroznieniu od miliardow komorek ... co zrobiliscie z bateryjkami ? J.

Data: 2014-05-01 20:40:48
Autor: janusz_k
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia'
W dniu 01.05.2014 o 19:55 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

Dnia Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200, hisjusz napisał(a):
57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

Ten lit to aż takie zło?

Umiarkowane.
Do momentu wypadku, wtedy już robi się mało ciekawie :(


Czemu więc jest lansowana ta technologia, że to tylko spisek nie chce mi
się w to wierzyć.

Przeciez to bedzie w recyklingu.
W odroznieniu od miliardow komorek ... co zrobiliscie z bateryjkami ?
Ja zbieram i oddaję do odpowiednich pojemników.
Tutaj pewnie bÄ™dzie podobnie, ale zagrożenie istnieje, ostatnio  dziweczynce smartfon wybuchÅ‚ w kieszeni i jÄ… poparzyÅ‚. Jak upowszechniÄ…  siÄ™ auta elektryczne to takich wypadków bÄ™dzie wiÄ™cej.Na dodatek auta  mocno siÄ™ nagrzewajÄ… w sÅ‚oÅ„cu co oczywiÅ›cie mocno szkodzi aku, strach  bÄ™dzie ulicÄ… chodzić koÅ‚o zaparkowanych samochodów elektrycznych.


--

Pozdr
Janusz

Data: 2014-05-04 20:13:59
Autor: Robert Rędziak
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
On Thu, 1 May 2014 11:00:11 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell>
wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

 W ka¿dym? Gdzie?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2014-05-04 20:25:44
Autor: masti
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 20:13:59 +0000 osobnik zwany Robert Rędziak
napisał:

On Thu, 1 May 2014 11:00:11 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

 W każdym? Gdzie?

w akumulatorach. A gdzieżby indziej.




--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-05-04 20:59:40
Autor: Robert Rędziak
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
On Sun, 4 May 2014 20:25:44 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell>
wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

 W ka¿dym? Gdzie?

w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.

 Taaaak? W których?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2014-05-04 23:26:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj¹ wiele do 'nie-powiedzenia'
Hello Robert,

Sunday, May 4, 2014, 10:59:40 PM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W ka¿dym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.
 Taaaak? W których?

„W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri¹
litowo-jonow¹ o pojemnoœci 4,4 kWh”
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-05-04 21:44:46
Autor: Robert Rędziak
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
On Sun, 4 May 2014 23:26:46 +0200, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Hello Robert,

Sunday, May 4, 2014, 10:59:40 PM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W ka¿dym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.
 Taaaak? W których?

?W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius

 W _ka¿dym_?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2014-05-04 23:56:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj¹ wiele do 'nie-powiedzenia'
Hello Robert,

Sunday, May 4, 2014, 11:44:46 PM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W ka¿dym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri¹
litowo-jonow¹ o pojemnoœci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _ka¿dym_?

Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie „w którym”.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-05-04 22:07:23
Autor: Robert Rędziak
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
On Sun, 4 May 2014 23:56:43 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W ka¿dym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _ka¿dym_?

Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.

 No w³a¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siê rodz±
 mity.

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2014-05-05 08:57:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Hello Robert,

Monday, May 5, 2014, 12:07:23 AM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W ka¿dym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _ka¿dym_?
Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.
 No w³a¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siê rodz±
 mity.

Ale dlaczego znowu do mnie? Pisz do w³a¶ciwego cz³owieka.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2014-05-05 09:13:00
Autor: Robert Rędziak
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
On Mon, 5 May 2014 08:57:26 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W ka¿dym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _ka¿dym_?
Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.
 No w³a¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siê rodz±
 mity.

Ale dlaczego znowu do mnie? Pisz do w³a¶ciwego cz³owieka.

 Z "broadcastowej" natury Usenetu wynika, ¿e powinno to równie¿
 trafiæ do "w³a¶ciwego cz³owieka". Z, miêdzy innymi, Twoj± pomoc±
 (niesion± zreszt± autorowi stwierdzenia "57kg litu w ka¿dym
 Priusie", nie mnie), któr± zaoferowa³e¶, objawiaj±c siê w tym
 w±tku.

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rêdziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2014-05-11 23:07:38
Autor: janusz_k
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia'
W dniu 05.05.2014 o 11:13 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> pisze:

On Mon, 5 May 2014 08:57:26 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z baterią
litowo-jonową o pojemności 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _każdym_?
Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.
 No wÅ‚aÅ›nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siÄ™ rodzÄ…
 mity.

Ale dlaczego znowu do mnie? Pisz do właściwego człowieka.

 Z "broadcastowej" natury Usenetu wynika, że powinno to również
 trafić do "wÅ‚aÅ›ciwego czÅ‚owieka". Z, miÄ™dzy innymi, TwojÄ… pomocÄ…
 (niesionÄ… zresztÄ… autorowi stwierdzenia "57kg litu w każdym
 Priusie", nie mnie), którÄ… zaoferowaÅ‚eÅ›, objawiajÄ…c siÄ™ w tym
 wÄ…tku.
To wg ciebie jest czy nie i ile litu?
--

Pozdr
Janusz

Data: 2014-05-01 11:30:13
Autor: janusz_k
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia'
W dniu 01.05.2014 o 09:51 hisjusz <hisjusz@wp.pl> pisze:


To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
płakać juz trzeba.


Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym wzglÄ™dem że sÄ… to powtarzalne elementy, żaden  egzotyk, czyli normalnie bÄ™dzie można serwisować.
Ale w zwykÅ‚ym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda, czym  siÄ™ różni od zwykÅ‚ego? niczym stopieÅ„ skomplikowania podobny, nie wiem jak  jest przeniesienie napÄ™du zrobione w hybrydach może tu odpaść sprzÄ™gÅ‚o i  skrzynia biegów, i tyle.

Gdy tylko widzÄ™ tÄ™ reklamÄ™ od hybrydach wyÅ‚Ä…czam gÅ‚os. Z tego co tu  czytaÅ‚em na grupie Hybrydy nie majÄ… ekonomicznego uzasadnienia dla  klienta.
Dokładnie, to jest szpan i nic więcej.


Hybrydy majÄ… uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitujÄ… mniej trujÄ…cych  substancji do atmosfery oraz oszczÄ™dzajÄ… Å›wiatowe zÅ‚oża paliw. Czy coÅ›  siÄ™ zmieniÅ‚o w tym temacie?
Juz ci napisali, produkcja i transport trujÄ….



--

Pozdr
Janusz

Data: 2014-05-01 19:44:06
Autor: hisjusz
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'

Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda,
czym się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie
wiem jak jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść
sprzęgło i skrzynia biegów, i tyle.

Za mądrze myślisz:) Moim zdaniem to chodzi o to że serwis jest prosty i "każdego kto używał tradycyjnego napędu" na to stać i nie trzeba do serwisu ludzi z NASA.

Data: 2014-05-01 20:35:55
Autor: janusz_k
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia'
W dniu 01.05.2014 o 19:44 hisjusz <hisjusz@wp.pl> pisze:


Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda,
czym się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie
wiem jak jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść
sprzęgło i skrzynia biegów, i tyle.

Za mÄ…drze myÅ›lisz:) Moim zdaniem to chodzi o to że serwis jest prosty i  "każdego kto używaÅ‚ tradycyjnego napÄ™du" na to stać i nie trzeba do  serwisu ludzi z NASA.
Taa jasne :) powiedz mi którego auta rocznik powiedzmy od 2010 w zwy7ż  serwis jest prosty? bo ja takiego nie znam.



--

Pozdr
Janusz

Data: 2014-04-30 21:08:04
Autor: misiek
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'

U¿ytkownik "Bugatti" <bugattieb1001@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:959b8c73-235f-4423-8a1e-23055f835f0agooglegroups.com...
Witajcie,

W ¿yciu mo¿e kupi³em 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. by³ to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubiê bez kupowania zerkn±æ co tam pisz± w pismach moto za parê z³.


LOL n ROTFL.
 nastepny, co to nie ma pare pln na gazete - i z salonow prasowych czytelnie robi :D
a potem sie dziwic ze w 38 mln kraju - solidne miesieczniki sprzedaja sie w nakladach po 40 tys :D

kon by sie usmial...
rozumiem, ze nalezysz do tych co to czytaje te statystyczne  40 stron rocznie :D
tak trzymaj :)

Data: 2014-05-01 17:28:44
Autor: J.F.
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Dnia Wed, 30 Apr 2014 10:18:21 -0700 (PDT), Bugatti napisa³(a):
BMW 235i i 435i. Zdziwi³em siê trochê ró¿nic± w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze wzglêdu na 403 kg ró¿nicy miêdzy autami!

235i napisali ¿e wa¿y 1455 kg - za¶ wg producenta ma 1545 kg (ASB)-
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/2series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html

435i stwierdzili ¿e ma 1858 kg ! - za¶ producent wskazuje na 1600 kg (ASB) - http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html
Ponadto 0-100 km/h wg BMW to 4.8 sec (a nie 4.9 sec)

Jak o pismakach mam mierne zdanie, tak ich nieco usprawiedliwie - z
tymi masami to ciezko dojsc jak jest, producenci sami nie wiedza :-)

W podanym linku dla M235i aut widze np DMC 1980kg. Ladownosc 510 kg.
a 1980-1545 = 435 kg.
Masa wlasna to dodajac 75kg na kierowce ? Czy z pelnym bakiem ... ale
musialby miec ze 100 l.
Dopuszczalny nacisk osi 970/1080 ... razem 2050. No ale moze tu jest
jakas dowolnosc i te 510kg mozna rozmiescic blizej przodu lub tylu.

Silnik jak widac ma tylko 3 litry, i w 435 jest slabszy. Ciekawe czy
to prawda.

Niestety - tylko zlomowisko lub sklad wegla prawde ci powie, tzn tam
najlatwiej o wage samochodowa.

J.

Data: 2014-05-01 17:31:35
Autor: Grejon
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'

Masa wlasna to dodajac 75kg na kierowce ? Czy z pelnym bakiem ... ale
musialby miec ze 100 l.

Masa w³asna bez kierowcy ale z pe³nym bakiem. A czy mo¿e mieæ 100l - pewnie mo¿e, je¶li ma ponad 3-litrowy silnik :)

--
Grzegorz Joñca
Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona