Data: 2014-04-30 10:18:21 | |
Autor: Bugatti | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Witajcie,
W ¿yciu mo¿e kupi³em 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. by³ to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubiê bez kupowania zerkn±æ co tam pisz± w pismach moto za parê z³. BMW 235i i 435i. Zdziwi³em siê trochê ró¿nic± w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze wzglêdu na 403 kg ró¿nicy miêdzy autami! 235i napisali ¿e wa¿y 1455 kg - za¶ wg producenta ma 1545 kg (ASB)- http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/2series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html 435i stwierdzili ¿e ma 1858 kg ! - za¶ producent wskazuje na 1600 kg (ASB) - http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html. Ponadto 0-100 km/h wg BMW to 4.8 sec (a nie 4.9 sec) 55 kg ró¿nicy zamiast 403 kg ! ;) http://images64.fotosik.pl/930/fe598c00f16080ae.jpg Ehh...za co im p³ac± ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wk³ad "intelektóalny" ;-P Pozdr. Bugatti |
|
Data: 2014-04-30 20:50:25 | |
Autor: BartekK | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w pismach moto za parę zł.Nie zapłaciłeś, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa motoryzacyjna" ma taką samą wartość merytoryczną, co "bravo-girl", bo na żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam, wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie) oraz na końcu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki - szary klient ma dostać wiadomości takie, jakie dilerom na rękę, a nie taką wiedzę, która by mogła się mu przydać. Nie oczekuj więc, że znajdziesz tam jakąś prawdę objawioną, albo choćby rzetelne artykuły. -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2014-04-30 22:00:29 | |
Autor: janusz_k | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia' | |
W dniu 30.04.2014 o 20:50 BartekK <sibi@drut.org> pisze:
W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy płakać juz trzeba. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-05-01 09:51:25 | |
Autor: hisjusz | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie Mówi to co ludzie chcą usłyszeć. Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować. Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś się zmieniło w tym temacie? |
|
Data: 2014-05-01 10:15:46 | |
Autor: Dres Golf | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć. Ekologiczne? To chyba jakiś żart. 1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje więcej CO2 niż on później przez 100000 km. (statki są w dieslu) - (pomijając w tej dyskusji całą kłamliwą propagandę polityków nt. wpływu CO2 na tzw. efekt cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzą, że emisja CO2 jest niedobra to tą samą bronią można ich uderzyć. 2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla środowiska - chodzi o metal ciężkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak środowiska jak produkcja jednego nowego egzemplarza. 3) No i baterie. To są same bardzo toksyczne substancje. Skażenie środowiska następuje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania. |
|
Data: 2014-05-01 11:02:40 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Użytkownik "Dres Golf" <dresgolf@gmail.com> napisał w wiadomości news:ljsvs3$h5t$1news.task.gda.pl...
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć. 4) Do tego ładowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektryczną energii chemicznej z paliw kopalnych (wszystko jedno, czy w samym samochodzie, czy w elektrowni opalanej węglem czy ropą), przy skuteczności tego procesu rzędu kilkudziesięciu procent - rzekome korzyści nie zostaną zrekompenowane odzyskiem energii przy hamowaniu ani systemami start-stop. Wyjątek stanowią takie pojazdy, które doładowywane są prądem z elektrownii jądrowych albo wodnych/wiatrowych. Ergo - hybryda w Polsce to ekologiczne nieporozumienie. Choć jakiemuś "zielonemu" zapewne poprawia samopoczucie, to głównie z powodu niedouczenia. -- Yogi(n) |
|
Data: 2014-05-05 10:47:39 | |
Autor: G Nowak | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
On 01/05/2014 10:02, Yogi(n) wrote:
4) Do tego ³adowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektryczn± Spoko. W Szkocji dotowane jest instalowanie paneli slonecznych (generujacych prad). Hint - w niektorych obszarach tego kraju ludzie nawet nie wiedza, co to jest sloneczna pogoda ;-) -- Pozdr G |
|
Data: 2014-05-01 10:37:54 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj¹ wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Hello hisjusz,
Thursday, May 1, 2014, 9:51:25 AM, you wrote: To mi siê od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznieMówi to co ludzie chc¹ us³yszeæ. Szczególnie podczas ich produkcji. oraz oszczêdzaj¹ œwiatowe z³o¿a paliw. Jakoœ niezale¿ne testy tego nie potwierdzaj¹. Czy coœ siê zmieni³o w tym temacie? Nic. Nadal produkcja akumulatorów litowo-jonowych wymaga transportu rudy ciê¿ko smrodz¹cymi statkami i zu¿ywa wiêcej energii ni¿ te akumulatory „zaoszczêdz¹”. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-05-01 11:00:11 | |
Autor: masti | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 09:51:25 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał: Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy mają 57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-05-01 19:45:15 | |
Autor: hisjusz | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne Ten lit to aż takie zło? Czemu więc jest lansowana ta technologia, że to tylko spisek nie chce mi się w to wierzyć. |
|
Data: 2014-05-01 19:02:56 | |
Autor: masti | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał: 57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczneTen lit to aż takie zło? bo go jest na świecie mało -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-05-02 11:25:49 | |
Autor: hisjusz | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
W dniu 2014-05-01 21:02, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200 osobnik zwany hisjuszhttp://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia Głębokość[59] km Warstwa Gęstość g/cm³ 0–60 litosfera[60] — 0-35 ... skorupa[61] 2,2–2,9 35–400 ... płaszcz górny 3,4–4,4 35–2885 płaszcz 3,4–5,6 100–700 ... astenosfera — 2885–5155 jądro zewnętrzne 9,9–12,2 5155–6370 jądro wewnętrzne 12,8–13,1 Głębokość do jądra 2885. http://pl.wikipedia.org/wiki/TauTona TauTona – kopalnia złota w Republice Południowej Afryki. Jest obecnie najgłębszą kopalnią na świecie. Jej głębokość to 3,9 kilometra. Przy obecnej technologi nie da się jednoznacznie stwierdzić że czegoś jest mało czy dużo. Spójrz na głębokość do jądra ziemi a głębokość najgłębszej kopalni. |
|
Data: 2014-05-02 12:05:59 | |
Autor: masti | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Dnia pięknego Fri, 02 May 2014 11:25:49 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał: Przy obecnej technologi nie da się jednoznacznie stwierdzić że czegoś to zacznij wydowbywać z jądra ziemi. Zostaniesz miliarderem -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-05-01 19:55:08 | |
Autor: J.F. | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Dnia Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200, hisjusz napisa³(a):
57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczneTen lit to a¿ takie z³o? Umiarkowane. Czemu wiêc jest lansowana ta technologia, ¿e to tylko spisek nie chce mi siê w to wierzyæ. Przeciez to bedzie w recyklingu. W odroznieniu od miliardow komorek ... co zrobiliscie z bateryjkami ? J. |
|
Data: 2014-05-01 20:40:48 | |
Autor: janusz_k | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia' | |
W dniu 01.05.2014 o 19:55 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
Dnia Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200, hisjusz napisał(a):Do momentu wypadku, wtedy już robi się mało ciekawie :( Ja zbieram i oddaję do odpowiednich pojemników. Tutaj pewnie będzie podobnie, ale zagrożenie istnieje, ostatnio dziweczynce smartfon wybuchł w kieszeni i ją poparzył. Jak upowszechnią się auta elektryczne to takich wypadków będzie więcej.Na dodatek auta mocno się nagrzewają w słońcu co oczywiście mocno szkodzi aku, strach będzie ulicą chodzić koło zaparkowanych samochodów elektrycznych. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-05-04 20:13:59 | |
Autor: Robert Rędziak | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
On Thu, 1 May 2014 11:00:11 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell>
wrote: 57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne W ka¿dym? Gdzie? RR. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2014-05-04 20:25:44 | |
Autor: masti | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 20:13:59 +0000 osobnik zwany Robert Rędziak
napisał: On Thu, 1 May 2014 11:00:11 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:w akumulatorach. A gdzieżby indziej. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-05-04 20:59:40 | |
Autor: Robert Rędziak | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
On Sun, 4 May 2014 20:25:44 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell>
wrote: w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne Taaaak? W których? RR. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2014-05-04 23:26:46 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj¹ wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Hello Robert,
Sunday, May 4, 2014, 10:59:40 PM, you wrote: Taaaak? W których?w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczneW ka¿dym? Gdzie? „W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri¹ litowo-jonow¹ o pojemnoœci 4,4 kWh” http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-05-04 21:44:46 | |
Autor: Robert Rędziak | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
On Sun, 4 May 2014 23:26:46 +0200, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
Hello Robert, W _ka¿dym_? RR. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2014-05-04 23:56:43 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj¹ wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Hello Robert,
Sunday, May 4, 2014, 11:44:46 PM, you wrote: W _ka¿dym_??W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri¹Taaaak? W których?w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczneW ka¿dym? Gdzie? Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie „w którym”. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-05-04 22:07:23 | |
Autor: Robert Rędziak | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
On Sun, 4 May 2014 23:56:43 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote: W _ka¿dym_??W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri±Taaaak? W których?w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczneW ka¿dym? Gdzie? No w³a¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siê rodz± mity. RR. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2014-05-05 08:57:26 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Hello Robert,
Monday, May 5, 2014, 12:07:23 AM, you wrote: No w³a¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siê rodz±Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.W _ka¿dym_??W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri±Taaaak? W których?w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczneW ka¿dym? Gdzie? Ale dlaczego znowu do mnie? Pisz do w³a¶ciwego cz³owieka. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2014-05-05 09:13:00 | |
Autor: Robert Rędziak | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
On Mon, 5 May 2014 08:57:26 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote: No w³a¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siê rodz±Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.W _ka¿dym_??W 2012 roku do sprzeda¿y wesz³a odmiania Plug-in z bateri±Taaaak? W których?w akumulatorach. A gdzie¿by indziej.57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczneW ka¿dym? Gdzie? Z "broadcastowej" natury Usenetu wynika, ¿e powinno to równie¿ trafiæ do "w³a¶ciwego cz³owieka". Z, miêdzy innymi, Twoj± pomoc± (niesion± zreszt± autorowi stwierdzenia "57kg litu w ka¿dym Priusie", nie mnie), któr± zaoferowa³e¶, objawiaj±c siê w tym w±tku. RR. -- _________________________________________________________________ robert rêdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2014-05-11 23:07:38 | |
Autor: janusz_k | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia' | |
W dniu 05.05.2014 o 11:13 Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> pisze:
On Mon, 5 May 2014 08:57:26 +0200, RoMan MandziejewiczTo wg ciebie jest czy nie i ile litu? -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-05-01 11:30:13 | |
Autor: janusz_k | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia' | |
W dniu 01.05.2014 o 09:51 hisjusz <hisjusz@wp.pl> pisze:
Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda, czym się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie wiem jak jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść sprzęgło i skrzynia biegów, i tyle. Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Dokładnie, to jest szpan i nic więcej. Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś się zmieniło w tym temacie?Juz ci napisali, produkcja i transport trują. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-05-01 19:44:06 | |
Autor: hisjusz | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda, Za mądrze myślisz:) Moim zdaniem to chodzi o to że serwis jest prosty i "każdego kto używał tradycyjnego napędu" na to stać i nie trzeba do serwisu ludzi z NASA. |
|
Data: 2014-05-01 20:35:55 | |
Autor: janusz_k | |
403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj ą wiele do 'nie-powiedzenia' | |
W dniu 01.05.2014 o 19:44 hisjusz <hisjusz@wp.pl> pisze:
Taa jasne :) powiedz mi którego auta rocznik powiedzmy od 2010 w zwy7ż serwis jest prosty? bo ja takiego nie znam. -- Pozdr Janusz |
|
Data: 2014-04-30 21:08:04 | |
Autor: misiek | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
U¿ytkownik "Bugatti" <bugattieb1001@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:959b8c73-235f-4423-8a1e-23055f835f0agooglegroups.com... Witajcie, W ¿yciu mo¿e kupi³em 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. by³ to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubiê bez kupowania zerkn±æ co tam pisz± w pismach moto za parê z³. LOL n ROTFL. nastepny, co to nie ma pare pln na gazete - i z salonow prasowych czytelnie robi :D a potem sie dziwic ze w 38 mln kraju - solidne miesieczniki sprzedaja sie w nakladach po 40 tys :D kon by sie usmial... rozumiem, ze nalezysz do tych co to czytaje te statystyczne 40 stron rocznie :D tak trzymaj :) |
|
Data: 2014-05-01 17:28:44 | |
Autor: J.F. | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Dnia Wed, 30 Apr 2014 10:18:21 -0700 (PDT), Bugatti napisa³(a):
BMW 235i i 435i. Zdziwi³em siê trochê ró¿nic± w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze wzglêdu na 403 kg ró¿nicy miêdzy autami! Jak o pismakach mam mierne zdanie, tak ich nieco usprawiedliwie - z tymi masami to ciezko dojsc jak jest, producenci sami nie wiedza :-) W podanym linku dla M235i aut widze np DMC 1980kg. Ladownosc 510 kg. a 1980-1545 = 435 kg. Masa wlasna to dodajac 75kg na kierowce ? Czy z pelnym bakiem ... ale musialby miec ze 100 l. Dopuszczalny nacisk osi 970/1080 ... razem 2050. No ale moze tu jest jakas dowolnosc i te 510kg mozna rozmiescic blizej przodu lub tylu. Silnik jak widac ma tylko 3 litry, i w 435 jest slabszy. Ciekawe czy to prawda. Niestety - tylko zlomowisko lub sklad wegla prawde ci powie, tzn tam najlatwiej o wage samochodowa. J. |
|
Data: 2014-05-01 17:31:35 | |
Autor: Grejon | |
403 kg ró¿nicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia' | |
Masa wlasna to dodajac 75kg na kierowce ? Czy z pelnym bakiem ... ale Masa w³asna bez kierowcy ale z pe³nym bakiem. A czy mo¿e mieæ 100l - pewnie mo¿e, je¶li ma ponad 3-litrowy silnik :) -- Grzegorz Joñca Green Trafic 140 dCi Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi |
|