403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'

Data: 2014-04-30 21:08:04
Autor: misiek
403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'

Użytkownik "Bugatti" <bugattieb1001@gmail.com> napisał w wiadomości news:959b8c73-235f-4423-8a1e-23055f835f0agooglegroups.com...
Witajcie,

W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w pismach moto za parę zł.

LOL n ROTFL.
 nastepny, co to nie ma pare pln na gazete - i z salonow prasowych czytelnie robi :D
a potem sie dziwic ze w 38 mln kraju - solidne miesieczniki sprzedaja sie w nakladach po 40 tys :D

kon by sie usmial...
rozumiem, ze nalezysz do tych co to czytaje te statystyczne  40 stron rocznie :D
tak trzymaj :)

403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'