42" - co kupić ?

Data: 2009-03-28 22:24:56
Autor: P
42" - co kupić ?

Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqh091$9e1$1inews.gazeta.pl...
Witam.

Musiałbym do sypialni kupic jakiś telewizor. Oszacowałem wielkość na 42". Teraz tylko nie wiem co kupić.
Założenia sa takie:

- 42"
- plazma (żadnych LCDków)
- full HD
- wejście VGA  lub DVI

inne fiuczery mnie nie intersują. koszt tv musiałby się zamknąć w 3000. tv ma słuzyc tylko do oglądania "na wspolnej" przez małzonke, nieraz jakies DVD i do podłaczenia jakiegoś kompa typu asus eee.
jakie propozycje ?

Troche mało kasy na 1080p.
W dodatku do zastosowan jakie opisałeś nie widze sensu 1080.
W tych pieniądzach to nowy Panasonic TX-P42X10 (720p). Nic chyba lepszego w tej cenie nie ma na rynku.
Po bardzo udanej serii PV i PY wypyuścili modele X G i niedługo V. Z testów wynika że jest jeszcze lepiej niz w starszych modelach.

42" - co kupić ?