4280 nowych przypadków, 76 zmarłych

Data: 2020-10-08 01:50:21
Autor: Bruno Brunowski
4280 nowych przypadków, 76 zmarłych
Nie, to nie o Niemcach. To o naszym wspaniałym wstającym z kolan kraju. A służba zdrowia, klejona taśmą i guma do żucia, zaczyna się sypać:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-przepelnione-sor-y-w-szpitalach-karetki-czekaja-po-kilka-godzin-4713849

--
Bruno

Data: 2020-10-08 10:59:19
Autor: dantes
Dnia Thu, 8 Oct 2020 01:50:21 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

[...]

W piątek będzie piątka...

Data: 2020-10-08 11:15:03
Autor: A. Filip
4280 nowych przypadków, 76 zmarłych [Wielka szansa opozycji totalnej]
dantes <dantes@qmail.com> pisze:
[...]

Czyja polityczna dusza się tym raduje?  Gdzie są słówka jak "niestety"?

"Czyja wachta tego odpowiedzialność" - Tyle że PO pod premierem Tuskiem
ustaliło raz na jutro standardy politycznej "odpowiedzialności szefa"
_dla swoich_ ministrem psychiatrą Klichem Smoleńskim który miesiącami
pierdział w stołek po Smoleńsku-2010 w rządzie premiera najlepsze
PO-standardy Tuska.

Mi w to że pod rządami PO byłoby lepiej uwierzyć "trudno" (wersja bardzo
dyplomatyczna).  To że totalna opozycja to wykorzystuje politycznie
to normalne w demokracji parlamentarnej.  A że w takim żenującym stylu?
Widać ich polityczny "profesjonalizm" w partoleniu kolejnej okazji.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-08 02:23:16
Autor: japanizer
On Thursday, October 8, 2020 at 6:15:53 PM UTC+9, A. Filip wrote:
dantes <dantes@qmail.com> pisze:

> W piątek będzie piątka...

Czyja polityczna dusza się tym raduje?  Gdzie są słówka jak "niestety"?

Wychodzi na to, że dusza pistargowicy się raduje - bo w komunikacie ministerstwa (tego samego, w którym robiono wielomilionowe wałki z respiratorami z pewnym instruktorem narciarstwa) z lupą nie można znaleźć słówka "niestety".

Data: 2020-10-08 10:59:52
Autor: Budzik
4280 nowych przypadków, 76 zmarłych [Wielka szansa opozycji totalnej]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Zamiast niestety, ci co sie opieraja na auce mmowia: a nie mowiłem...
To scenariusz który przewidywali wszscy ci co na ustach maja słowo "wiedza" zamiast "wiara"...

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2020-10-08 11:39:03
Autor: dantes
Dnia Thu, 08 Oct 2020 11:15:03 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

Dziwne myśli Waści po głowie chodzą, z tym "radowaniem".
Miało być "w łykend", ale mając na uwadze progres, będzie prawdopodobnie w piątek (*). A jakieś infantylne skojarzenia z "piątką [tu nazwisko]"
wsadź sobie Waść głęboko.
[...]

--
(*) Kwestia wygrania zakładu.

Data: 2020-10-09 08:45:22
Autor: Runt
4280 nowych przypadków - szansa na wypłaszczenie
W dniu 2020-10-08 o 11:15, A. Filip pisze:

/bełkot- ciach/

Masz coś konkretnego do powiedzenia w temacie,
a nie tylko szukasz winy w  "opozycji totalnej"?

--
Runt

Data: 2020-10-09 12:53:06
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+hmyk0v0slf-ka84@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

[...]

nieogarze, co ty znowu pierdolisz ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]