Data: 2015-12-01 12:22:29 | |
Autor: rmikke | |
42t sprocket | |
W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 19:21:00 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
Ktoś tu niedawno pytał o możliwość zwiększenia redukcji w przełożeniach roweru, by się zanadto nie męczyć na górskich podjazdach. A ktoś inny odpowiedział, że to co jest w rynkowej ofercie osprzętu (22t z przodu, 34t z tyłu) ma sensowny limit, bo stabilność roweru słabnie z prędkością, a przy takim młynku rower ledwo się turla. Ale trafiłem właśnie na patent: http://tiny.pl/ggpdj w którym limit się przesuwa. "The OneUp 42t sprocket is available in black or green with the MSRP set at $100" Że ile? |
|
Data: 2015-12-02 07:39:23 | |
Autor: Marek | |
42t sprocket | |
rmikke napisał:
"The OneUp 42t sprocket is available in black or green with the MSRP set at $100" Cena, jak za kawałek struganego CNC duralu, napompowana. Ale widać, że mają zbyt. Przynajmniej na "zgniłym Zachodzie". Trafiłem na taką tarczę przypadkiem, przeglądając ofertę rowerową jednego z outletów. Handlują już takimi dinksami do kaset 10 i 11 rzędowych, oferując nawet 45t i liczą sobie trochę taniej. W artykule jest link do strony dystrybutora http://int.oneupcomponents.com/collections/all-products . Przy okazji wpadają tam w oko tarcze owalne, kompensujące różnice momentu obrotowego, związane z położeniem korby względem stopy w cyklu pedałowania. Pod marką Shimano nazywało się to BioPace, ale firma dawno zarzuciła pomysł. -- Marek |
|