44-letnia Polka katoliczka sprzedaje dziewictwo. Kupicie?

Data: 2009-11-13 23:10:29
Autor: boukun
44-letnia Polka katoliczka sprzedaje dziewictwo. Kupicie?
Cena wywoławcza: pół miliona złotych.
Sprzedawanie dziewictwa to temat, który dość często rozpala media. Sprzedawczyniami zwykle były nastolatki ewentualnie dwudziestolatki, którym brakowało kasy na wyrwanie się spod skrzydeł rodziców. Rzadko lansowały się w telewizji, ujawniając swoją twarz i dane

..

Pani, którą ma dziś zaprezentować TVN w "Rozmowach w toku", jest ich dokładnym przeciwieństwem. To Aurelia, sympatyczna blondynka, która, jak twierdzi, jest zagorzałą katoliczką i nigdy nie miała

szczęścia do mężczyzn. Dlatego dziś, w wieku 44 lat, postanowiła szczęściudopomóc .

Poza tym to już ostatni moment, żeby poznać, czym jest seks, a przy okazji trochę zarobić. Trochę, czyli 500 tysięcy zł. Za mniej kasy sprzedawać tego, co ma najcenniejsze, nie zamierza, ponieważ potrzebuje właśnie tyle na remont swojej knajpy.

Skąd mężczyzna, który zdecyduje się tyle zapłacić za jedną noc z 44-letnią Aurelią, ma mieć pewność, że faktycznie jest ona nietknięta? Byłam u pani doktor, dała mi zaświadczenie. Pełen profesjonalizm, jak widzicie. Nic dziwnego, w końcu ta pani nie od dziś jest przedsiębiorcą. Oprócz grubego portfela

pani Aurelia stawia mężczyźnie, który pozbawi ją dziewictwa, tylko jeden warunek: nie może być niedomyty.

Zobaczyć panią Aurelię i ocenić, czy jesteście w stanie spełnić jej wymagania

, możecie tutaj. Tylko bądźcie mili! Bo jeszcze stracicie szansę.

Marta Wawrzyn

http://www.pardon.pl/artykul/10115/44-letnia_polka_katoliczka_sprzedaje_dziewictwo_kupicie

Bez komentarza...

boukun

Data: 2009-11-13 23:14:32
Autor: Lorn
44-letnia Polka katoliczka sprzedaje dziewictwo. Kupicie?
boukun pisze:

[cut]

Bez komentarza...

Z czasem cena spadnie. ;-) Słusznie... bez komentarza. :>

Data: 2009-11-13 23:54:48
Autor: MH
44-letnia Polka katoliczka sprzedaje dziewictwo. Kupicie?
boukun pisze:

[cut]

> Bez komentarza...

Z czasem cena spadnie. ;-) Słusznie... bez komentarza. :>

Cena zapewne spadnie , ale ... błona pozostanie ...

MH

Data: 2009-11-13 23:44:51
Autor: sofu

.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Widziałem ja w TV, to stara i niezbyt ładna baba. Za pół miliona zł, to
chyba gdyby ja miała cała dywizja wyposzczonych krasnoarmiejców
rozdziewiczac i to we wszystkie otwory jakie posiada, a na końcu pies?

sofu

Data: 2009-11-14 05:40:10
Autor: awe
44-letnia Polka katoliczka sprzedaje dziewictwo. Kupicie?
Nie badz chamski. Za wystep w programie dostala niezla kase. Za te 500 tys zl nie takie dziewice mozna miec. W kryzysie okolo 1000 modelek. To 3 lata dobrej zabawy. No chyba ze ta dziewica dobrze gotuje i takie tam sprawy...albo np robi inne sztuczki. Chocby moze potrafi obalic 20 pol litrowych piw..jak kogos rajcuje to prosze bardzo. Moze zrzucmy sie i wyslijmy kaweckiego. Warto z tydzien bedziemy miec go z glowy bo niewierze zeby takiego kozaka taka dziewica wypuscila z rak:-)
awe

Data: 2009-11-14 05:30:14
Autor: awe
44-letnia Polka katoliczka sprzedaje dziewictwo. Kupicie?
Ona pewnie taka sama katoliczka jak wy towarzyszu boukun
awe

Data: 2009-11-14 05:39:21
Autor: J-23
On 13 Lis, 23:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

A imie jego 44-ry

J-23 itede

44-letnia Polka katoliczka sprzedaje dziewictwo. Kupicie?