447 list senatorów

Data: 2019-08-06 00:31:21
Autor: Bruno Brunowski
447 list senatorów
"Wraca sprawa restytucji mienia ofiar Holocaustu. Niemal cały Senat USA podpisał się pod listem do Mike'a Pompeo. Senatorowie domagają się, by Sekretarz Stanu wywarł nacisk na Polskę ws. JUST Act 447."
https://wiadomosci.wp.pl/wraca-sprawa-restytucji-mienia-ofiar-holocaustu-mocny-list-senatorow-usa-ws-polski-6410379168822913a

Jak tam pisiorki? Nadal uważacie, ze uzależnienie od USA to dobry pomysł?

--
Bruno

Data: 2019-08-06 00:51:49
Autor: japanizer
447 list senatorów
On Tuesday, August 6, 2019 at 9:31:22 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
[...]

PiSdy obiecały reparacje od Niemiec, lecz nastąpił zgrzyt i załatwią reparacje dla ofiar holocaustu. Z polskiego budżetu, rzecz jasna.

Data: 2019-08-06 06:03:03
Autor: mcmlxxi.xi.xi
447 list senatorów

https://wpolityce.pl/polityka/458081-wraca-sprawa-ustawy-anty-447-kukiz-chce-glosowania-w-sejmie

Data: 2019-08-06 06:09:59
Autor: Bruno Brunowski
447 list senatorów
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 15:03:04 UTC+2 użytkownik mcmlx...@gmail.com napisał:
> [...]
> "Wraca sprawa restytucji mienia ofiar Holocaustu. Niemal cały Senat USA podpisał się pod listem do Mike'a Pompeo. Senatorowie domagają się, by Sekretarz Stanu wywarł nacisk na Polskę ws. JUST Act 447."

Pierwszy lotnik IV RP ma ważniejsze problemy na głowie. Zalatany jest strasznie i na czytanie listów od Kukiza zwyczajnie nie ma czasu.

--
Bruno

Data: 2019-08-06 06:55:44
Autor: bytek.anonimowy
447 list senatorów
[...]

To tak jak za peło. Przy czym jak cisnęli PL za peło (angole też) to siedziałeś cicho.

> Jak tam pisiorki? Nadal uważacie, ze uzależnienie od USA to dobry pomysł?

Angole też cisnęli.

Data: 2019-08-06 19:29:23
Autor: Runt
447 list senatorów
W dniu 2019-08-06 o 15:55, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
[...]

Przy korycie jest PiS. Dociera?

--
Runt

Data: 2019-08-06 09:39:04
Autor: z
447 list senatorów
W dniu 2019-08-06 o 09:31, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Jeśli tak można (gwałcić Polskie prawo) to można też domagać się reparacji od Niemiec.

Będzie ciekawie ;-)

Data: 2019-08-06 14:12:35
Autor: boukun
447 list senatorów
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale tak samo Stolzman i Miller uważali, udostępniając tajne więzienia dla CIA, nie mówiąc już o Tusku...

boukun

Data: 2019-08-06 05:41:36
Autor: Bruno Brunowski
447 list senatorów
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 14:12:38 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Różnica jest zasadnicza, wtedy to nam wręczano pieniądze, a obecnie to my mamy wręczać pieniądze.

Jak to Trump powiedział? "Lubię Polaków bo płacą mi za to"?
 --
Bruno

Data: 2019-08-06 06:26:58
Autor: Jacek Bialy
447 list senatorów
    -- - Różnica jest zasadnicza, wtedy to nam wręczano pieniądze, a obecnie to my mamy wręczać pieniądze.

Za gaz LNG, za F-35, w przyszłości za bazy.

   -- - Jak to Trump powiedział? "Lubię Polaków bo płacą mi za to"?

A ile dostaje od Żydów?

JB

Data: 2019-08-06 19:27:41
Autor: Runt
447 list senatorów
W dniu 2019-08-06 o 15:26, Jacek Bialy pisze:
[...]

No ile cymbale? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-06 06:58:00
Autor: bytek.anonimowy
447 list senatorów
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Jak to Trump powiedział? "Lubię Polaków bo płacą mi za to"?

Płacą za lubienie, czy za bazy?

Statystyki, manipulacja, wiesz o co chodzi.

Data: 2019-08-06 23:58:06
Autor: boukun
447 list senatorów
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jak to Trump powiedział? "Lubię Polaków bo płacą mi za to"?

Płacą za lubienie, czy za bazy?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na jedno wychodzi... Nam to gówno niepotrzebne i za takie pieniądze...

boukun

Data: 2019-08-07 00:03:33
Autor: u2
447 list senatorów
W dniu 06.08.2019 o 23:58, boukun pisze:
[...]

ale ale KFC i Mac Donalds to są fajne bary:)

--
I love love

Data: 2019-08-07 08:44:17
Autor: boukun
447 list senatorów
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Na szczęście rzadko z mac syfa korzystam...

boukun

Data: 2019-08-06 14:48:52
Autor: boukun
447 list senatorów
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie nam, nie nam, 15 milionów dolarów skubnęli Stolzman i Miller i ... nie wolno mówić, co z nim zrobili....
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/raport-w-sprawie-cia-gdzie-jest-15-mln-dolarow,497479.html

boukun

Data: 2019-08-06 19:26:58
Autor: Runt
447 list senatorów
W dniu 2019-08-06 o 14:48, boukun pisze:
[...]

boukun świniopasie jeden!

Bruno pisze o czymś zupełnie innym!

Nie masz cytatów? Nowogrodzka nie dosłała? ;-)

--
Runt

Data: 2019-08-06 19:25:15
Autor: Runt
447 list senatorów
W dniu 2019-08-06 o 14:41, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Jak z wizami? Obiecał, że zniesie jak zapłacą? Ależ włazityłki! ;-)

--
Runt

Data: 2019-08-07 09:53:14
Autor: A. Filip
List 447 senatorów (Izraela w) USA :-)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Niemal cały Senat USA to znaczy ile procent?  Czy to tajne przez poufne? :-)
Życie to gra w realizację kilku częściowo sprzecznych celów na raz.
"Restytucja mienia żydowskiego" dla (tylu) senatorów *USA* może być co
najwyżej najważniejszą sprawą drugiej kategorii.

W prawdziwej polityce liczy się także jak duży nacisk być może z
"niezamierzonymi konsekwencjami" są gotowi wziąć *na SIEBIE* .
W prawdziwej polityce ogon czasem kręci psem ale jak pies ma
(dużo) ważniejsze sprawy na głowie to ogon ma przy obsranej dupie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-07 01:02:11
Autor: Bruno Brunowski
List 447 senatorów (Izraela w) USA :-)
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 09:54:37 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> pomysł?

Niemal cały Senat USA to znaczy ile procent?  Czy to tajne przez poufne? :-)

Senat USA - 100 senatorów
"Niemal cały" Senat USA - 88 senatorów.

Jeszcze jakieś pytania?

--