45% Polaków podpisze się pod pozwem

Data: 2011-03-12 20:29:48
Autor: u2
45% Polaków podpisze się pod pozwem
... Polacy nie lubią być okradani :

http://wpolityce.pl/blog/post/8387/45__Polakow_podpisze_sie_pod_pozwem_Nas_jest_wiecej_____Deklaracje_poparcia_pozwu_zbieramy_na_portalu_ideosfera_pl__.html

"Według badania opinii publicznej przeprowadzonego przez TNS OBOP 45%
Polaków deklaruje że podpisałoby się pod pozwem zbiorowym przeciwko
rządowi, 41% nie planuje takiego ruchu, pozostali nie mają zdania.

Jeżeli ten wynik jest reprezentatywny dla 15,3 milionów ubezpieczonych w
dwufilarowym systemie, to oznacza że pod pozwem może podpisać się 6,9
milionów Polaków.

Przypomnijmy, że na PO w wyborach 2007 roku głosowało 6.7 milionów Polaków.

Nas jest więcej!!! Deklaracje poparcia pozwu zbieramy na portalu
http://ideosfera.pl. "

Data: 2011-03-12 22:12:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-12 20:29, u2 pisze:
.. Polacy nie lubią być okradani :

A kto lubi?

Data: 2011-03-12 23:45:09
Autor: Songo

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7bc9ab$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo jeszcze do wszystkich nie dotarło że jest to jeden z największych przekrętów złodziejskiego systemu okradania społeczeństwa. Ustawą zostali zmuszeni do płacenia swoich oszczędności które zadłużają panstwo, a za długi będą płaciły jeszcze nasze wnuki.

Przypomnijmy, że na PO w wyborach 2007 roku głosowało 6.7 milionów Polaków.

Ja też bym chciał aby mi płacili a ja bym za nic nie odpowiadał mając miliardowe dochody.

Józek

45% Polaków podpisze się pod pozwem