Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   45 mld 300 mln dolarów - na tyle zostały oszacowane straty materialne poniesione przez Warszawę w wyniku działań II wojny ¶wiatowej" – poinformował Prezydent Warszawy Lech Kaczyński

Data: 2012-04-16 03:27:24
Autor: muto2100
45 mld 300 mln dolarów - na tyle zostały oszacowane straty materialne poniesione przez Warszawę w wyniku działań II wojny ¶wiatowej" – poinformował Prezydent Warszawy Lech Kaczyński
chc±    nowej   histori   w  UE     i   polsko-niemieckiej   niech
wiec     zaplaca   Niemcy     za   straty    poniesione   przez
Polske     za    niemieckie      zniszczenie    Warszawy
podczas    okresu     wojennego
1939-1945

http://www.um.warszawa.pl/node%252F1574

Data: 2012-04-16 13:07:35
Autor: WW
45 mld 300 mln dolarĂłw - na tyle zostaĹ‚y oszacowane straty materialne poniesione przez WarszawÄ™ w wyniku dziaĹ‚aĹ„ II wojny Ĺ›wiatowe j" – poinformowaĹ‚ Prezydent Warszawy Lec h KaczyĹ„ski
W dniu 2012-04-16 12:27, muto2100 pisze:
chcÄ…    nowej   histori   w  UE     i   polsko-niemieckiej   niech
wiec     zaplaca   Niemcy     za   straty    poniesione   przez
Polske     za    niemieckie      zniszczenie    Warszawy
podczas    okresu     wojennego
1939-1945

A za resztÄ™ Polski im darujemy?

Pozdrawiam
WW
„Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać”.

Data: 2012-04-16 04:12:27
Autor: Leszczur
On Apr 16, 1:07 pm, WW <wu...@vp.pl> wrote:
> [...]

> wiec     zaplaca   Niemcy     za   straty    poniesione   przez
> Polske     za    niemieckie      zniszczenie    Warszawy

A za resztę Polski im darujemy?

Pozdrawiam
WW
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi
powinni zacz±ć się bać".

Za resztę dostali¶my ¶cianę zachodni±! Po ewentualne rekompensaty
trzeba się udać do Rosji, bo jeszcze za Ukrainę nie dostali¶my
złamanego centa!

I ja bym się dobrze zastanowił, czy Szwedów nie podliczyc za potop!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-04-16 19:31:09
Autor: Chiron
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:55e9e3c4-211f-4be7-ac68-04933c046539h4g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

złamanego centa!

I ja bym się dobrze zastanowił, czy Szwedów nie podliczyc za potop!

====================
Nawet oficjalnie- za Ziemie Zachodnie musieli¶my zapłacić ZSRR. Za Ziemie Utracone- nie dostali¶my ani grosza. Czyli: nie dostali¶my niczego

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-04-16 19:35:20
Autor: u2
W dniu 2012-04-16 19:31, Chiron pisze:
Nawet oficjalnie- za Ziemie Zachodnie musieli¶my zapłacić ZSRR. Za
Ziemie Utracone- nie dostali¶my ani grosza. Czyli: nie dostali¶my niczego

Ba, za zyzniejsze ponoc ziemie zachodnie, dziwne bo na Ukrainie
czarnoziem, dostalismy w tymczasowa administracje, status prawny tych
ziem nie jest wyjasniony nawet do dzisiaj.

Data: 2012-04-16 19:52:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jmhl0u$3j7$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Nawet oficjalnie- za Ziemie Zachodnie musieli¶my zapłacić ZSRR. Za Ziemie Utracone- nie dostali¶my ani grosza. Czyli: nie dostali¶my niczego

No to sru. Kosy na sztorc i pod przewodnictwem jarkacza na Moskwę!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-04-18 10:26:03
Autor: jadry¶
[...]

S± gdzie¶ jakie¶ dane na ten temat? Trochę nie chce mi się wierzyć w tak± transakcje że ZSRR sprzedał nam ziemie zachodnie.

Data: 2012-04-17 06:35:38
Autor: stevep
Dnia 16-04-2012 o 13:12:27 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

złamanego centa!

I ja bym się dobrze zastanowił, czy Szwedów nie podliczyc za potop!

A co z najazdami tatarskimi?
--
stevep

Data: 2012-04-18 08:48:47
Autor: JAN
45 mld 300 mln dolarów - na tyle zostały oszacowane straty materialne poniesione przez Warszawę w wyniku działań II wojny ¶wiatowej
to POLACY wywołali II wojnę ¶wiatowa tylko przyznać nie CHC± -tak oto łatowa policzyć swoje stary ,ale przyznanie się z NIEMCOM ,chodzi o tor do Królewieca , i wone misto GDAŃSK ,to co wyprawial rzˇD  pana BEKSA PRZED WOJNA TO SIE PRZECIECHODZI LUDZKIE POJECIE ,TAK OT PpolskaCHCE TYLKO wydoić NIEMCY ,ale sam sie w pier¶ nie uderzy tylko BĘDZIE KLUCZYC  ,ale PRAWDY NIDGY NIE POWIEMY ,niech tez otajni± AKTA polskie rzadu z lat 1918-1939 morze wre¶cie  wyjdzie SZYDLÓ Z WORKA ,a nie robie WODY Z MOZGU !!!!!!!!!

Data: 2012-04-18 13:36:00
Autor: Leszczur
On 18 Kwi, 10:48, " JAN" <janonet...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Lekarze przyjmuja pietro wyzej. Ale dopiero jutro sa wolne miejsca.

Pozdro

L'e-szczur