45% to chyba nie potrzeba koalicji.

Data: 2011-05-10 12:23:40
Autor: cirrus
45% to chyba nie potrzeba koalicji.
# 45 proc. Polaków popiera PO, PiS ma 33 proc. - wynika z sonda¿u dla "Rzeczpospolitej". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfx5z

--
stevep

Data: 2011-05-10 12:28:39
Autor: Leprechaun!
45% to chyba nie potrzeba koalicji.

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqb3nh$rba$1news.vectranet.pl...
# 45 proc. Polaków popiera PO, PiS ma 33 proc. - wynika z sonda¿u dla "Rzeczpospolitej". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfx5z

Ja tam jestem za wygran± PiS. Rok-dwa i bêd± na taczkach! ;)

BomBel

Data: 2011-05-10 12:29:25
Autor: jadrys
45% to chyba nie potrzeba koalicji.
W dniu 2011-05-10 12:23, cirrus pisze:
# 45 proc. Polaków popiera PO, PiS ma 33 proc. - wynika z sondażu dla "Rzeczpospolitej". #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfx5z

Szykują się ciężkie czasy dla Polski i Polaków.

Data: 2011-05-10 12:30:36
Autor: Leprechaun!
45% to chyba nie potrzeba koalicji.

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqb40n$ial$1news.onet.pl...
[...]

A dla ciebie?

BomBel

Data: 2011-05-10 12:37:49
Autor: jadrys
45% to chyba nie potrzeba koalicji.
W dniu 2011-05-10 12:30, Leprechaun! pisze:

A dla ciebie?

BomBel

Też, moja jedyna wolność która pozostała po PRL-u skończy się z chwilą zagrabienia przez klikę lasów państwowych. A zrobią to na pewno, i za samo popatrzenie na las każą sobie płacić.

Data: 2011-05-10 19:01:23
Autor: the_foe
W dniu 2011-05-10 12:37, jadrys pisze:

Też, moja jedyna wolność która pozostała po PRL-u skończy się z chwilą
zagrabienia przez klikę lasów państwowych.

i juz walisz propagande. Ludzie sadza lasy prywatne a ty za 30 lat wnuczkowi je pokazesz: kiedys panstwowe, teraz sprywatyzowane!

--
the_foe

Data: 2011-05-10 20:07:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-10 19:01, the_foe pisze:
[...]

Interesują mnie lasy państwowe, te których m.in ja jestem współwłaścicielem obecnie, a nie czyjeś prywatne.

Data: 2011-05-10 14:58:08
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqb40n$ial$1news.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza dla takich malkotentów jak ty, ciężkie czasy niezależnie od tego kto rzadzi.

--
stevep

Data: 2011-05-10 20:07:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-10 14:58, cirrus pisze:
[...]

No nie da sie ukryć że kapitalizm to normalne qr**two. I masz rację ktoby nie siedział przy korycie to i tak ludzie będą w świetle tzw. prawa ograbiani bezkarnie. Tu potrzebna jest zmiana systemu.

Data: 2011-05-10 17:56:03
Autor: he®sk
On Tue, 10 May 2011 12:29:25 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-10 12:23, cirrus pisze:
> # 45 proc. Polaków popiera PO, PiS ma 33 proc. - wynika z sonda¿u dla > "Rzeczpospolitej". #
> Ze strony:
> http://tiny.pl/hfx5z

Szykuj± siê ciê¿kie czasy dla Polski i Polaków.

 zwlaszcza tych "prawdziwych" ;o)

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-05-10 20:07:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-10 17:56, he®sk pisze:
[...]

Tak, żebyś wiedział że tak. Takiemu zasr**cowi ktory kończy bezpłatne studia w Polsce i deklaruje że zaraz wyjeżdża z kraju, ta Polska wisi.. Wyciągnął z niej co się tylko dało i resztę ma gdzieś.

45% to chyba nie potrzeba koalicji.