Data: 2009-04-14 21:03:12 | |
Autor: Oniet | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
Witam, napaliłem się na Yamahe WR 250 R (31 KM) i to moto chce kupić, ale im więcej pytam na różnych forach o nią, tym więcej osób mi ją odradza ze względu na mają masę (ok. 115 kg.). W motocyklu napisali że "WR 250 F to dobre enduro dla wszystkich tych co ważą mniej niż 75 kg."... Załamałem sie.
Czy 31-konna WR 250 R wystarczy dla mnie (190 cm / 115 kg.) czy szukać sobie 450-ki... Pomyślałem o Hondzie CR-F 450 X albo Suzuki RM-Z 450, ale jak czytałem archiwum jednego forum to z kolei pisali, że 450-ki nie polecają nowicjuszom na pierwsze cross/enduro. Że może nieźle kierowcą pomiatać... Tu w ogłoszeniu: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1179826 wyczytałem że właśnie ktoś kupił i go ta moc przerosła. Kontuzja i musiał sprzedać... Co radzicie jakiej pojemnośći enduro/cross będzie najlepszy dla mnie ? Wiecie, nie chce się zabić a jednocześnie nie może być tak że nie podjade pod górkę, albo w piachu będzie się kopać moto... Dzieki za wszelkie uwagi! Oniet. -- |
|
Data: 2009-04-14 21:06:46 | |
Autor: Grzybol | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
Użytkownik "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:6ddb.00000080.49e4ddf0newsgate.onet.pl... odradza ze względu na mają masę (ok. 115 kg.). Z Twoją wagą to ten byłby najlepszy:-): http://deser.pl/deser/1,83453,4700576.html -- Grzybol |
|
Data: 2009-04-14 21:19:36 | |
Autor: Oniet | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
Użytkownik "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości hehe, nie żartując, quad byłbym dla mnie najlepszy ;) Ale jednak zdecydowałem się na enduro/cross lub dual sport. Oniet -- |
|
Data: 2009-04-14 21:10:37 | |
Autor: Karambol | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
>
Czy 31-konna WR 250 R wystarczy dla mnie (190 cm / 115 kg.) czy szukać sobie Ja na Twoim miejscu bral bym 450'ke. WR 250 jest dobra ale wlasnie na jezdca o mniejszej masie. Przy twoim wzroscie i wadze 450 bedzie dobra. Ale jesli faktycznie nie masz zadnego doswiadczenia w enduro i nie wiesz jak taki silnik oddaje moc to musisz sam zadecydowac. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-04-14 21:18:20 | |
Autor: Oniet | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
> Też bym wziął 450-ke. Tylko jaką ? Nie chce takiej "narwanej" ani takiej gdzie często trzeba serwisować (upiardliwe i DROGIE !). Słowem: nie chce wyczynowej. Ja będe głównie pomykał w lesie, po po polach, czasem jakiś wyjazd na poligon czy coś podobnego. Nie jestem sportowcem i nie muszę mieć 250, 2T i 65 KM :) WR 250 jest dobra ale wlasnie na jezdca o mniejszej masie. WR 250 R jest idealna, ale nie ma odpowiednika "R" 450 ccm, Jest wersja F, ale ona 10 razy częściej odwiedza serwis. Przy twoim wzroscie i wadze 450 bedzie dobra. Doświadczenia nie mam, ale mogę sobie wyobrazić że "rwie" mocniej. No ale chyba jeżdżąc na niższych obrotach mnie to nie zabije ?? A później bym się nauczył coraz mocniej otwierać przepustnicę,... Dobrze myślę ? Oniet/ -- |
|
Data: 2009-04-14 21:42:34 | |
Autor: de Fresz | |
450-ka pomiota mnÄ bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
On 2009-04-14 21:18:20 +0200, "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> said:
Też bym wziął 450-ke. Tylko jaką ? Nie chce takiej "narwanej" ani takiej gdzie Nie ma innych 450 niż wyczynowe. Jeśli nigdy niczym nie jeździłeś, to IMHO jest duuuża szansa, że 450 Cię sponiewiera, przynajmniej na początku. A później będziesz odkręcał do 1/3, łycha na prostej, zakręty na kwadratowo. Tak się zazwyczaj kończy przygoda z za mocnym moto. Ja będe głównie pomykał w lesie, po po polach, czasem jakiś wyjazd na poligon Poszukaj w takim razie używanej DRZ 400. Małoobsługowa, dość lekka, pod dobrym rajderem wjedzie wszędzie, z Twoją masą sobie spokojnie poradzi. WR 250 jest dobra ale wlasnie na jezdca o mniejszej masie. Z tym serwisem nie ma co aż tak histeryzować. ~15 motogodzin to (uśredniając) ze 2 miesiące weekendowych wypadów do lasu. Po tym trzeba zmienić olej (litr-półtora), przy amatorskim jeżdżeniu co drugą zmianę zaglądnąć do zaworów. Raz w roku przydaje się przeglądnąć zawiasy (zmienić olej w przodzie, przesmarować tył). Gorzej, gdybyś taką wyczynówką chciał polatać po mieście, do pracy itepe - to już ma mały sens (i opon szkoda). Przy twoim wzroscie i wadze 450 bedzie dobra. Jak Ci łapa "drgnie" na wybojach, to może się skończyć gumą, przewinięciem przez plecy lub lądowaniem w krzakach (oby nie na drzewie). Widywało się takie przypadki. Z drugiej strony - na takie niewysilonej 250 polatasz sezon-dwa, obyjesz się, nawachlujesz biegami, poprzewracasz i w końcu kupisz coś mocniejszego. Normalna kolej rzeczy. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-04-14 22:02:33 | |
Autor: Oniet | |
450-ka pomiota mnÄ bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
On 2009-04-14 21:18:20 +0200, "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> said:gdzie > często trzeba serwisować (upiardliwe i DROGIE !). Słowem: nie chcewyczynowej.
A BMW G 450 X (chyba się tak nazywa) to teoretycznie dual sport??, tak samo DR- Z 400 (nie oferowany w Europie), nie wiem czy też Husqvarna TE 4xx - czy to mozna nazwać enduro ? Jeśli nigdy niczym nie jeździłeś, to IMHO jest duuuża szansa, że 450 Cię sponiewiera, przynajmniej na początku. A później będziesz odkręcał do 1/3, łycha na prostej, zakręty na kwadratowo. Tak się zazwyczaj kończy przygoda z za mocnym moto. Rozumiem. Musze chyba wypróbowac, przejechać jazde testową takim 250 ccm i 450 ccm żeby wyrobić sobie opinie. poligon > czy coś podobnego. Nie jestem sportowcem i nie muszę mieć 250, 2T i 65 KM:) Dużo osób ją poleca. Pomyśle o DR-Z 400. Szkoda że już nie sprzedają nowej... Brakuje tego typu motocykli na rynku, sami piszecie że 400-ki to w zasadzie tylko wyczynowe. ale > ona 10 razy częściej odwiedza serwis. Wymian oleju to nie problem, ale wszelkie inne sprawy - to już dla mnie kłopot (bo kompletnie się na tym nie znam). >> Przy twoim wzroscie i wadze 450 bedzie dobra.jak >> taki silnik oddaje moc to musisz sam zadecydowac.chyba > jeżdżąc na niższych obrotach mnie to nie zabije ?? A później bym sięnauczył > coraz mocniej otwierać przepustnicę,... Dobrze myślę ? No tak. To sprawa jeszcze jest do przemyślenia. Nie chciałbym po dwóch sezonach zmieniać sprzęta, chociążby ze względu na dużą utrate wartości (a myśle o nowym, albo prawie nowym). Ale dzięki wszystkim za sugestie ! Pozdrawiam, Oniet. -- |
|
Data: 2009-04-14 22:15:43 | |
Autor: Oniet | |
450-ka pomiota mn� bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
> > Też bym wziął 450-ke. Tylko jaką ? Nie chce takiej "narwanej" ani takiej gdzie Jeszcze chyba Kawa KLX 450 R jest spokojniejszym, niewyczynowym enduro ? Czy się myle ? Pozdr. Oniet. -- |
|
Data: 2009-04-14 22:16:41 | |
Autor: de Fresz | |
450-ka pomiota mnÄ bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
On 2009-04-14 22:02:33 +0200, "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> said:
Nie ma innych 450 niż wyczynowe. Wyczyn. nie wiem czy też Husqvarna TE 4xx - czy to mozna nazwać enduro ? Enduro, ale wyczynowe. Takie maszyny nie różnią się aż tak bardzo od crossów - mają lampy (i inne gadżety wymagane do dopuszczenia do ruchu ulicznego - regulaminy niektórych zawodów wymagają aby enduraki były teoretycznie zarejestrowane), ciut inaczej zestrojone zawieszenia, odrobinę inną geometrię, inną skrzynię biegów itepe. Ale silniki to często bliźniacze konstrukcje i serwis w obu liczy się na motogodziny. Poszukaj w takim razie używanej DRZ 400. Małoobsługowa, dość lekka, pod Niestety, dual-sporty w okolicach tej pojemności i wagi wymarły. W zamian producenci proponują teraz "600 enduro" Z tym serwisem nie ma co aż tak histeryzować. ~15 motogodzin to Nie święci garnki lepią ;-) Jak Ci łapa "drgnie" na wybojach, to może się skończyć gumą, No tak. To sprawa jeszcze jest do przemyślenia. Nie chciałbym po dwóch sezonach Ech, ta sama gadka, co przy szosówkach... Nauka jazdy to proces trwający (a w sumie to nigdy się nie kończący) i obarczony pewnym ryzykiem. Wręcz bym Ci sugerował na początek kupienie jakiejś w miarę świeżej używki, żeby nie tracić bez sensu na późniejszej odsprzedaży. Nie ma czegoś takiego, jak "moto docelowe", zwłaszcza w przypadku pierwszego. Pouczysz się, poprzewracasz, za rok-dwa sprzedasz z niedużą stratą i kupisz coś poważniejszego "na dłużej". Na dłużej w teorii przynajmniej ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-04-14 23:07:39 | |
Autor: N1 | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
de Fresz pisze:
Nie ma czegoś takiego, jak "moto docelowe"Święte słowa :-) |
|
Data: 2009-04-14 21:19:59 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
Oniet pisze:
Witam, napaliłem się na Yamahe WR 250 R (31 KM) i to moto chce kupić, ale im więcej pytam na różnych forach o nią, tym więcej osób mi ją odradza ze względu na mają masę (ok. 115 kg.). W motocyklu napisali że "WR 250 F to dobre enduro dla wszystkich tych co ważą mniej niż 75 kg."... Załamałem sie. Moim zdaniem na 250 bedzie Ci jednak latwiej zaczac, tylko szybciej z niej wyrosniesz. Ale paru takich co bloto zaczeli od 400 i sie naumieli i zyja tez jest. A moto gdzie podjedzie ? To juz kwestia jezdzca, nie pojemnosci. ;-) KJ |
|
Data: 2009-04-14 21:38:32 | |
Autor: Marek B | |
450-ka pomiota mnÄ bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
CzeĹÄ
Oniet pisze: Witam, napaliĹem siÄ na Yamahe WR 250 R (31 KM) i to moto chce kupiÄ, ale imno fajna jest szczegĂłlnie model 2008 wiÄcej pytam na róşnych forach o niÄ , tym wiÄcej osĂłb mi jÄ odradza ze wzglÄdu na majÄ masÄ (ok. 115 kg.). W motocyklu napisali Ĺźe "WR 250 F to dobre enduro dla wszystkich tych co waĹźÄ mniej niĹź 75 kg."... ZaĹamaĹem sie.nie koniecznie ale później moĹźesz nie doganiaÄ kolegĂłw na prostej Czy 31-konna WR 250 R wystarczy dla mnie (190 cm / 115 kg.) czy szukaÄ sobie 450-ki... PomyĹlaĹem o Hondzie CR-F 450 X albo Suzuki RM-Z 450, ale jak czytaĹem archiwum jednego forum to z kolei pisali, Ĺźe 450-ki nie polecajÄ nowicjuszom na pierwsze cross/enduro. Ĺťe moĹźe nieĹşle kierowcÄ pomiataÄ... jeĹźeli chcesz enduro uprawiaÄ to skĹaniaĹbym siÄ w kierunku 450 ale enduro!!! nie krosĂłwka!!! bo to caĹkowicie inne motocykle chociaĹź wiele osĂłb nie dostrzega Ĺźadnej róşnicy poza lampami. WR i CRF w wersji X doĹÄ przewidywalnie oddajÄ moc a przy twojej wadze to z powodzeniem powinieneĹ daÄ sobie radÄ. -- pozdrawiam Marek crf250x |
|
Data: 2009-04-14 21:48:43 | |
Autor: Oniet | |
450-ka pomiota mnÄ bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
CzeĹÄim no fajna jest szczegĂłlnie model 2008 Tzn. że 2009 gorszy ? (bo w 2008 zaczeli "R-ke" dopiero robić). wzglÄdu > na majÄ masÄ (ok. 115 kg.). W motocyklu napisali Ĺźe "WR 250 F to dobreenduro > dla wszystkich tych co waĹźÄ mniej niĹź 75 kg."... ZaĹamaĹem sie. Olać doganianie, po asfalcie nie będe prawie wcale jeździł... > Czy 31-konna WR 250 R wystarczy dla mnie (190 cm / 115 kg.) czy szukaÄsobie > 450-ki... PomyĹlaĹem o Hondzie CR-F 450 X albo Suzuki RM-Z 450, ale jak > czytaĹem archiwum jednego forum to z kolei pisali, Ĺźe 450-ki nie polecajÄ > nowicjuszom na pierwsze cross/enduro. Ĺťe moĹźe nieĹşle kierowcÄpomiataÄ...
Takiej odpowiedzi potrzebowałem (w dodatku od użytkownika CRF X). Wybiorę chyba jednak ENDURO 450 ccm. A jak wygląda serwisowanie takiej CRF 450 X ? Często się reguluje zawory, wymienia olej, itd. ? Wiem, że w WR 250 F olej wymienia się 10 razy częściej niż w WR 250 R (co 500 km w F i co 5000 km w R). Oniet. -- |
|
Data: 2009-04-14 23:46:03 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
Użytkownik "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:6ddb.00000094.49e4e89bnewsgate.onet.pl... A jak wygląda serwisowanie takiej CRF 450 X ? Często się reguluje zawory, zapomnij o CRF 450 w X nie znam Cię ale wiem że to motor nie dla Ciebie:) Tak samo zapomnin o RMZ-cie Najlepsze rozwiązanie dla Ciebie to z używek DRZ 400 lub z nowych WR 450 i najlepiej nie dłubana taka z oryginalnym wydechem tym z katalizatorem:) Jest jeszcze nowe pmarańczowe 400 EXC-r bardzo miłe ale cholerstwo drogie i brak importowanych w lepszych cenach. No i przy twojej wadze tylko 4ipół, 2ipół raz że jechać nie będzie a dwa że ziabite silnikowo będzie raz dwa. pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-04-15 00:01:09 | |
Autor: de Fresz | |
450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
On 2009-04-14 23:46:03 +0200, "Rafał Tomaszewski" <srafi@poczta.onet.pl> said:
zapomnij o CRF 450 w X Tymbardziej, że w Polsce nia mają homologacji. Jest jeszcze nowe pmarańczowe 400 EXC-r bardzo miłe ale cholerstwo drogie i I serwis jak w wyczynówkach. Nie to żeby była to masakryczna wada, tak tylko uprzedzam pytanie kolegi Onieta. Jest jeszcze nowa Huska TE 350. No i przy twojej wadze tylko 4ipół, 2ipół raz że jechać nie będzie a dwa że Spytaj Magica ile waży ;-) Bo chłopak daje radę na 250 (i to oldskulowej) i nie odstaje od 4i5 ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-04-15 09:13:59 | |
Autor: zbigi | |
450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
Rafał Tomaszewski napisał(a):
Użytkownik "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości Nie przesadzaj. Do jezdzenie po lesnych drogach, taka cwiarteczka trzydziestokonna bedzie jak znalazl. Jak juz chlopak pojezdzi i apetytu nabierze na trudniejszy teren, to moze sobie zmieni na cos wiekszego. -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-04-15 09:53:21 | |
Autor: Marek B | |
450-ka pomiota mnĂ? bardzo ??? MOC a MAS A kierownika.... | |
RafaĹ Tomaszewski pisze:
UĹźytkownik "Oniet" <oniet0WYTNIJTO@onet.eu> napisaĹ w wiadomoĹci news:6ddb.00000094.49e4e89bnewsgate.onet.pl...nie wiem dlaczego odradzasz, gdyĹź homologacje to siÄ teraz "kupuje w salonie", druga sprawa Ĺźe wiÄkszoĹÄ exc,drz,crf i wr nie sÄ dopuszczone do ruchu (wyĹÄ czajÄ c mojÄ ) co do zaworĂłw fabrycznych majÄ jednÄ wadÄ sÄ tytanowe i schodzÄ jak woda ale po wymianie ssÄ cych na stalowe zapominasz o regulacji przez jakiĹ rok jeĹźeli w Ĺikendy latasz. A co do wymiany oleju to lepiej wymieniaÄ olej czÄĹciej niÄ rzadziej robiÄ kosztowne remonty silnika. -- pozdrawiam Marek crf250x |
|
Data: 2009-04-15 10:58:35 | |
Autor: de Fresz | |
450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
On 2009-04-15 09:53:21 +0200, Marek B <redywywalto@noe.net.pl> said:
zapomnij o CRF 450 w X nie znam Cię ale wiem że to motor niedla Ciebie:) nie wiem dlaczego odradzasz, gdyż homologacje to się teraz "kup uje w salonie", Nie w przypadku CRF-X. Honda Polska dała dupy i nie załatwili stosownych papierków, więc u nas nie kupisz tego motocykla z rejestracją. Co ciekawe, możesz sobie ściągnąć zarejestrowaną z zahramanicy i przerejestrować, z tym nie ma problemu. druga sprawa że większość exc,drz,crf i wr nie są dopuszczone do ruchu (wyłączając moją) Że co niby? Rozwiń, bo albo niejasno wyłożyłeś swoją myśl, albo pleciesz. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-04-15 11:02:01 | |
Autor: Marek B | |
450-ka pomiota mnĂ? bardzo ??? MOC a MAS A kierownika.... | |
de Fresz pisze:
druga sprawa Ĺźe wiÄkszoĹÄ exc,drz,crf i wr nie sÄ dopuszczone do ruchu (wyĹÄ czajÄ c mojÄ ) wiÄkszoĹÄ oferowanych na allegro sprzÄtĂłw nie posiada prawa do rejestracji i jet tak sprzedawana. -- pozdrawiam Marek crf250x |
|
Data: 2009-04-15 11:19:06 | |
Autor: de Fresz | |
450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
On 2009-04-15 11:02:01 +0200, Marek B <redywywalto@noe.net.pl> said:
de Fresz pisze: Nigdy nie prowadziĹem statystyki, ale tak wraĹźeniowo, to bez prawa rejestracji jest mniej niĹź poĹowa endurakĂłw wyczynowych. Nie wgryzaĹem siÄ szczegĂłlnie mocno w to, jak jest z nowymi, ale AFAIK czÄĹÄ ma opcjÄ przy zakupie motocykla doĹoĹźenia kitu homologacyjnego pĹatnÄ ekstra (tak zdaje siÄ byĹo z DR-Z w wersji E), inne majÄ i tak i tak w komplecie i moĹźna sobie co najwyĹźej nie rejestrowaÄ (obowiÄ zku nie ma, ale papiery do tego potrzebne - sÄ ). Np. AFAIK Huski sprzedawane w Polsce baj difolt miaĹy papiery do rejestracji, ponoÄ ĹÄ cznie z modelami TC ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-04-15 20:01:41 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
Użytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisał w wiadomości nie wiem dlaczego odradzasz, dlatego że to jedna z bardziej narwistych 450 jeśli chodzi o enduro, racji swej ramy jest bardzo sztywna i według mojej opini i nie tylko te motory nadają się dla kogoś kto coś potrafi a nie do nauki gdyż homologacje to się teraz "kupuje w salonie", druga sprawa że większość exc,drz,crf i wr nie są dopuszczone do ruchu (wyłączając moją) wiem dokładnie jak to wygląda od strony salonu:) co do zaworów fabrycznych mają jedną wadę są tytanowe i schodzą jak woda ale po wymianie ssących na stalowe zapominasz o regulacji przez jakiś rok jeżeli w łikendy latasz. no ale chyba nie zmnieniłeś samych zaworów? do tego dolicz sprężyny twardsze, no i z tą regulacja raz na rok to chyba troche przesadziłeś A co do wymiany oleju to lepiej wymieniać olej częściej nić rzadziej robić kosztowne remonty silnika. tu się zgodze pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-04-15 15:33:40 | |
Autor: Tomek W | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
DR350
pozdrawiam Tomek W Hard Enduro/motocross |
|
Data: 2009-04-15 20:03:40 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... | |
Użytkownik "Tomek W" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości DR350 to chyba najmondrzejsze pięć liter w tej dyskusji:) kupić można za sporo mniej kasy i odsprzedać nie tracąc, czyli w najtańszy sposób albo się zarazić albo zrazić. pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-04-15 20:46:20 | |
Autor: Norbi | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
Rafał Tomaszewski pisze:
Użytkownik "Tomek W" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości Przy jego masie... Zupelnie nie bedzie chciala DR-ka jechac - wiem - mam to samo :( dlatego czas na zmiany... Chociaz zeby sie nauczyc - zalapac bakcyla - wystarczy... Norbi KFazer'03 - sprzedam :) DR-350S' - sprzedam :) |
|
Data: 2009-04-16 09:17:00 | |
Autor: zbigi | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
Norbi napisał(a):
Rafał Tomaszewski pisze: Uojesssuuu... Co wy z tym "nie bedzie jechac" :> Przeciez chlopak wyraznie pisze, ze nie zamierza wjezdzac na Kasprowy ani tym bardziej bic rekordy w wysokosci lotu na torze. Sie zachowujecie jakbyscie kurde wierzyli, ze erjeden jest idealna na pierwsze moto. (uprzedzam ewentualne pytania: nie, nie jest :P) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-04-16 09:21:26 | |
Autor: Norbi | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
zbigi pisze:
No bo ja to z autopsji znam a nie z opisow :) Przy masie zblizonej do 100 kg DR-ka jest za slaba Ja swoja odchudzilem max - teraz czas na kierownika :) Przeciez chlopak wyraznie pisze, ze nie zamierza wjezdzac na Kasprowy ani tym bardziej bic rekordy w wysokosci lotu na torze. To takie moto do tastasiania po lesie i pojechania na ryby na torze troche slabo... Sie zachowujecie jakbyscie kurde wierzyli, ze erjeden jest idealna na pierwsze moto. (uprzedzam ewentualne pytania: nie, nie jest :P) No wez - same slabizny chcesz proponowac ? jak tu sie pokazac na wsi z czyms co nie ma litra :D Norbi KFazer'03 - sprzedam :) DR-350S' - sprzedam :) |
|
Data: 2009-04-16 11:23:27 | |
Autor: zbigi | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
Norbi napisał(a):
zbigi pisze: Przy zblizaniu sie od gory czy od dolu? Bo jak od dolu, to kiedys testowalem i w mojej opinii nie byla za slaba do tego, do czego chce ja zastosowac watkodawca. Przeciez chlopak wyraznie pisze, ze nie zamierza wjezdzac na Kasprowy ani tym bardziej bic rekordy w wysokosci lotu na torze. No a o czym on pisze?! Kufer... *** Oniet wrotki: Ja będe głównie pomykał w lesie, po po polach, czasem jakiś wyjazd na poligon czy coś podobnego. Nie jestem sportowcem i nie muszę mieć 250, 2T i 65 KM :) *** On sie chce pokazac w lesie, na polach, na poligonie. O wsi nic nie pisze :PSie zachowujecie jakbyscie kurde wierzyli, ze erjeden jest idealna na pierwsze moto. (uprzedzam ewentualne pytania: nie, nie jest :P) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-04-16 11:39:06 | |
Autor: Jacek Czerwinski | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
zbigi pisze:
Norbi napisał(a): No wez - same slabizny chcesz proponowac ?On sie chce pokazac w lesie, na polach, na poligonie. O wsi nic nie pisze :P Noo zwłaszcza na poligonie, w razie spotkania z właścicielami bez litra się nie obejdzie. Definicja mówi że pół litra to nic. |
|
Data: 2009-04-16 10:11:42 | |
Autor: Kefir | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kier ownika.... | |
Elou!
"Norbi" <norbisz1@o2.pl> wrote in message news:gs5a5u$orh$1atlantis.news.neostrada.pl... Rafał Tomaszewski pisze: Musisz miec zajechana te padake albo nie naumiales sie na niej jezdzic ;) Zawiecha moze byc ewentualnie wiekszym problemem bo to dosc stara konstrukcja. BTW: czas "kanon" jakim dlugi czas byl DR350 zmienic na DRZ-S. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-04-16 10:27:44 | |
Autor: Norbi | |
450-ka pomiota mną bardzo ??? M OC a MASA kierownika.... | |
Kefir pisze:
Jest wlasnie porobione wszystko - w silniku tez Problemem jest brak gory - od dolu sie zbiera - ale gora jak to w DR-kach jest jest slabiutka... Zmienilem przedni tragiczny zawias na zawias od RM-a - to najlepiej daje rade Brakuje jej po prostu mocy... BTW: czas "kanon" jakim dlugi czas byl DR350 zmienic na DRZ-S. W planach - albo sprytna setka albo siakies mocne 426 :) Norbi KFazer'03 - sprzedam :) DR-350S' - sprzedam :) |
|