[YT] 450KM, i pogrywanie z psiarni? :)

Data: 2014-02-06 21:47:01
Autor: KS
[YT] 450KM, i pogrywanie z psiarni? :)
Data: 2014-02-06 22:11:27
Autor: megrimsES
[YT] 450KM, i pogrywanie z psiarni? :)
W dniu 2014-02-06 21:47, KS pisze:
Dla niecierpliwych od 2:20
http://www.youtube.com/watch?v=ck3qglEAIr4

No że też ja sie tak nie bawiłem jak bylo czym.

Data: 2014-02-06 22:13:52
Autor: Czesław Wiśniak
[YT] 450KM, i pogrywanie z psiarni? :)

Dla niecierpliwych od 2:20
http://www.youtube.com/watch?v=ck3qglEAIr4

450KM to on mial chyba kiedys, zwlaszcza skandynawowie lubia sie bawic.
np: http://www.youtube.com/watch?v=1LRJ83ylRec

Data: 2014-02-07 08:43:05
Autor: Jacek
[YT] 450KM, i pogrywanie z psiarni? :)
W dniu 2014-02-06 21:47, KS pisze:
Dla niecierpliwych od 2:20
http://www.youtube.com/watch?v=ck3qglEAIr4
Nie wiem, czy szwedzka policja zasługuje na miano psiarni, a poza tym jak go mają gonić takim bolidem?
Jacek

Data: 2014-02-07 17:36:08
Autor: KS
W dniu 2014-02-07 08:43, Jacek pisze:
[...]

Masz racje. Określenie może nieadekwatne, ale zawsze to jakieś pieski pościgowe ;)

Bardziej rajcuje mnie dźwięk tego AMG niż możliwości radiowozów :)

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-02-07 19:55:17
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Thu, 06 Feb 2014 21:47:01 +0100, KS napisał(a):

Dla niecierpliwych od 2:20
http://www.youtube.com/watch?v=ck3qglEAIr4

Tam gdzie droga nie jest absolutnie prosta, tam to Volvo dochodzi go bez
problemów.

Data: 2014-02-07 20:06:01
Autor: KS
W dniu 2014-02-07 19:55, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Pewnie mówisz o tunelu. Widać że spokojnie i bezpiecznie go chciał
pokonać, potem po wyjechaniu z niego tez nie szalał, ale zdecydowanie
odjechał.

Data: 2014-02-07 20:15:30
Autor: Czesław Wiśniak
[YT] 450KM, i pogrywanie z psiarni? :)
Tam gdzie droga nie jest absolutnie prosta, tam to Volvo dochodzi go bez
problemów.

Dochodzi bo na tym polegala zabawa :)

Data: 2014-02-08 11:10:57
Autor: Michał
On 2014-02-07 20:15, Czesław Wiśniak wrote:
Tam gdzie droga nie jest absolutnie prosta, tam to Volvo dochodzi go bez
problemów.

Dochodzi bo na tym polegala zabawa :)

Te Volva się naprawdę trzymają (przynajmniej nowe S80 T6),
ni cholery nie przyrównasz do tego naszych insigni czy
czegoś takiego.

Kopa to ma jak Porshe Cayman czy coś takiego, ale jak się
pojawia zakręt na mokrym to masakra, wszystko z tyłu zostaje ;)

[YT] 450KM, i pogrywanie z psiarni? :)