450kW szybka ładowarka

Data: 2018-12-14 06:43:00
Autor: Jacek
450kW szybka ładowarka
W dniu 13.12.2018 o 19:44, ddddddddddddd pisze:
chyba nie było:

https://elektrowoz.pl/ladowarki/jest-ladowarka-450-kw-sa-tez-dwa-prototypy-ktore-wykorzystaja-wysoka-moc-bmw-i3-160-ah-175-kw-i-zmodyfikowana-panamera-400-kw/
Patrząc z innego punktu widzenia, to obserwuję u naszych Miłościwych Przywódców połączenie sraczki z zatwardzeniem.
Z jednej strony UE zakazała żarówek i odkurzaczy większej mocy, a z drugiej szaleństwo elektromobilności.
Nie wiem, co oni tam biorą, ale powinni zmienić towar.
Jacek

Data: 2018-12-14 07:05:39
Autor: Mateusz Bogusz
450kW szybka ładowarka
[...]

Ja tylko do logiki się odniosę, bo patrząc z jeszcze innego punktu widzenia, to szedłbyś tylko albo w lewo albo w prawo :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-12-14 10:14:50
Autor: Jacek Maciejewski
450kW szybka ładowarka
Dnia Fri, 14 Dec 2018 06:43:00 +0100, Jacek napisał(a):

[...]

Ta wypowiedź dowodzi że brałeś za długo i mózg ci się zlasował :)
--
Jacek
I hate haters.

450kW szybka ładowarka