45km/godz

Data: 2017-06-07 02:29:37
Autor: Kris
45km/godz
http://files.tinypic.pl/i/00907/yts1u8ve3ov8.png
W poniedziałek jechałem za "czyms" takim. Marki auta nie udało mi się odczytać(jakaś dziwna) na klapie znak z ograniczeniem do 45km/h i faktycznie szybciej nie jechał.
Za kierownicą starszy Pan
O co w tym wszystkim biega?

Data: 2017-06-07 11:33:10
Autor: radekp@konto.pl
45km/godz
Wed, 7 Jun 2017 02:29:37 -0700 (PDT), w
<a115d4e0-2b19-4c40-a178-333a7983d329@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

[...]

To chyba te małe śmieszne samochodziki ze znikomą mocą dla młodzieży bodajże od
13 rż. Na kartę motorowerową czy coś takiego.

Data: 2017-06-07 11:47:56
Autor: P.B.
45km/godz
Dnia Wed, 07 Jun 2017 11:33:10 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

To chyba te małe śmieszne samochodziki ze znikomą mocą dla młodzieży bodajże od
13 rż. Na kartę motorowerową czy coś takiego.

Taki skuter z parasolką. Niestety cena tego zabija:
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
Popularne były w UK, bo można było tym jeździć, gdy się miało zabrane za
wódę (whisky) prawo jazdy.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-06-07 14:43:06
Autor: abn140
45km/godz
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
looooomatko!
to diesle sa - oczywiscie benzynowe tez - ale diesel? w takim czyms?

Data: 2017-06-07 15:06:29
Autor: t-1
45km/godz
W dniu 2017-06-07 o 14:43, abn140 pisze:
https://www.otomoto.pl/osobowe/ligier/
looooomatko!
to diesle sa - oczywiscie benzynowe tez - ale diesel? w takim czyms?

Podobnie jak Syrenka miała silnik z motopompy, toto ma prawdopodobnie tani silnik z agregatu prądotwórczego.

Data: 2017-06-07 16:07:33
Autor: J.F.
45km/godz
Użytkownik "t-1"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oh8to6$hl1$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ale jesli ma sie zalapac na motorower, to musi miec 49 cm3 ... i tu byc moze diesel wysiada.

J.

Data: 2017-06-07 17:20:44
Autor: RadoslawF
45km/godz
W dniu 2017-06-07 o 16:07, J.F. pisze:

[...]

Nie ma się załapać. Do aut są oddzielne przepisy.
Prędkość do 45km/h, waga do 350kg. Pojemność nie ma znaczenia.

Pozdrawiam

Data: 2017-07-15 19:25:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
45km/godz
Hello J.F.,

[...]

A elektryczny też musi mieć 49 cm?? Nie musi.
Ma mieć konstrukcyjnie ograniczoną prędkość do 45 km/h:

,,1) lekkie pojazdy czterokołowe, których masa bez obciążenia nie
przekracza 350 kg (kategoria L6e), nie wliczając w to masy
akumulatorów w przypadku pojazdów elektrycznych, i których maksymalna
prędkość konstrukcyjna nie przekracza 45 km/h oraz których:

a) pojemność skokowa nie przekracza 50 cm3, w przypadku silnika z zapłonem iskrowym, lub

b ) maksymalna moc nie przekracza 4 kW, w przypadku innych silników ze spalaniem wewnętrznym, lub

c) maksymalna moc jest nie większa niż 4 kW, w przypadku silnika
elektrycznego."

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2017-06-07 11:56:57
Autor: p0li
45km/godz
T->Dnia 07.06.2017 11:29:37 niejaki Kris napisał:
[...]

mikrosamochody
można jeździć bez prawa jazdy na kartę motorowerową

dosć popularne w .de i .fr

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2017-06-07 20:51:30
Autor: gobo
45km/godz
Hej,
U mnie w malym Zgorzelcu jezdzi z 5 takich, a moze i wiecej. I jezdza nimi goscie w sile wieku i dziadki - mlodych na te pojazdy nie stac.
Podejrzewam, ze kupuja je ludzie z zabranym prawkiem lub tacy, ktorym stan zdrowia nie pozwala na posiadania PJ.
Piotr

Data: 2017-06-07 12:30:47
Autor: miumiu
45km/godz

O co w tym wszystkim biega?

Jak wóz Flinstonów ;)

Data: 2017-06-07 13:42:05
Autor: Jacek
45km/godz
W dniu 07.06.2017 o 11:29, Kris pisze:
[...]
Współczesna wersja tego:
http://s2.manifo.com/usr/f/f013/4f/manager/simson-duo.jpg
Jacek

Data: 2017-06-07 15:24:57
Autor: ToMasz
45km/godz
W dniu 07.06.2017 o 11:29, Kris pisze:
http://files.tinypic.pl/i/00907/yts1u8ve3ov8.png

jest szansa na nie zamazaną fotkę?
ToMasz

Data: 2017-06-07 06:36:31
Autor: Kris
45km/godz
W dniu środa, 7 czerwca 2017 15:24:59 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 07.06.2017 o 11:29, Kris pisze:
> http://files.tinypic.pl/i/00907/yts1u8ve3ov8.png

https://www.google.pl/search?q=ligier&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjP0KKO7avUAhWDFJoKHZ7bD9IQ_AUIBigB&biw=853&bih=563

45km/godz