46 mln odszkodowania zł dla JTT

Data: 2011-04-12 20:41:13
Autor: jadrys
46 mln odszkodowania zł dla JTT
W dniu 2011-04-12 20:23, Tomek pisze:

Z trzeciej strony, lokalne koterie urzędnicze mają się całkiem nieźle, o czym świadczy ten przypadek z Katowic. Żeby uświadomić sobie poziom prymitywizmu działań nowosądeckiej administracji proszę przyjrzeć się zwłaszcza działaniom WKU w sprawie Kluski - po rozpoczęciu sprawy skarbowej do domu wjechało mu jeszcze wojsko!

W innym normalnym kraju ten niby pokrzywdzony osobnik za takie przekleństw nie wyszedłby z paki do końca życia a u nas ma się za ofiarę...

Data: 2011-04-12 21:02:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 20:53, zeb pisze:

W innym normalnym kraju ten niby pokrzywdzony osobnik za takie
przekleństw nie wyszedłby z paki do końca życia a u nas ma się za ofiarę...

O kim ty piszesz ?

O p. Klusce, i jego interesach.

Data: 2011-04-12 21:12:34
Autor: u2
46 mln odszkodowania z³ dla JTT
W dniu 2011-04-12 21:02, jadrys pisze:
W dniu 2011-04-12 20:53, zeb pisze:

W innym normalnym kraju ten niby pokrzywdzony osobnik za takie
przekleñstw nie wyszed³by z paki do koñca ¿ycia a u nas ma siê za
ofiarê...

O kim ty piszesz ?

O p. Klusce, i jego interesach.

Glupis jak na komuszka przystalo. Pan Kluska rozkrecil nowoczesny
biznes, ktory sluzyl nie tylko jego pracownikom, ale i tysiacom dzieci.
Komus z wrazej agentury przeszkadzalo, ze sprowadza nowoczesny sprzet do
polskich szkol.

Data: 2011-04-12 21:39:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 21:12, u2 pisze:
W dniu 2011-04-12 21:02, jadrys pisze:
W dniu 2011-04-12 20:53, zeb pisze:
W innym normalnym kraju ten niby pokrzywdzony osobnik za takie
przekleństw nie wyszedłby z paki do końca życia a u nas ma się za
ofiarÄ™...

[...]

Tylko nie komuszku, agencie płatny.. Co za interes stworzył ten osobnik? To że oszukiwał urząd podatkowy a tym samym nas Polaków? To byl ten jego godny pochwały "nowoczesny biznes", że swoje komputery sprowadza z zagranicy żeby nie płacić podatku?

Data: 2011-04-12 21:53:33
Autor: zeb
46 mln odszkodowania zł dla JTT
W dniu 2011-04-12 21:39, jadrys pisze:
"nowoczesny biznes"
Tak to był "nowoczesny biznes", do którego nie mogli się przyczepić , a jak nie mogli się przyczepić to zawsze mogli zgnoić.

Data: 2011-04-12 22:18:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 21:53, zeb pisze:
W dniu 2011-04-12 21:39, jadrys pisze:
"nowoczesny biznes"
Tak to był "nowoczesny biznes", do którego nie mogli się przyczepić , a jak nie mogli się przyczepić to zawsze mogli zgnoić.

Oj byÅ‚o trochÄ™ tych twórców "nowoczesnego biznesu" w Polsce lat 90-tych..  Na szczęście dla Polaków dość szybko zakoÅ„czyli swoje kariery biznesmenów.

Data: 2011-04-12 22:06:43
Autor: pluton
46 mln odszkodowania z³ dla JTT
godny pochwa³y "nowoczesny biznes", ¿e swoje komputery sprowadza z
zagranicy ¿eby nie p³aciæ podatku?

Dot±d mia³em ciê za komuszkowatego idiotê. Ale ty siê nie mie¶cisz
w ¿adnych kategoriach.
Je¿eli nie jestes z Rumunii albo z Albanii, to jeste¶ najg³upszym Polakiem
na tej planecie.

Nullification

Data: 2011-04-12 22:18:44
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 22:06, pluton pisze:
godny pochwały "nowoczesny biznes", że swoje komputery sprowadza z
zagranicy żeby nie płacić podatku?

Dotąd miałem cię za komuszkowatego idiotę. Ale ty się nie mieścisz
w żadnych kategoriach.
Jeżeli nie jestes z Rumunii albo z Albanii, to jesteś najgłupszym Polakiem
na tej planecie.

W ogóle się dziwie że wasza światłość intelektualna zachciała poświecić swój cenny czas na recenzję mojej skromnej osoby. Nie liczyłem że dzisiaj mnie spotka takie szczęście.

Data: 2011-04-12 22:41:28
Autor: pluton
> [...]
> w ¿adnych kategoriach.
> Je¿eli nie jestes z Rumunii albo z Albanii, to jeste¶ najg³upszym

W ogóle siê dziwie ¿e wasza ¶wiat³o¶æ intelektualna zachcia³a po¶wieciæ
swój cenny czas na recenzjê mojej skromnej osoby. Nie liczy³em ¿e
dzisiaj mnie spotka takie szczê¶cie.

Wydrukuj, opraw w ramki i pokazuj wnikom.

Nullification

Data: 2011-04-13 06:46:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 22:41, pluton pisze:
[...]

Ale będę musiał go podpisać, chyba nie będziesz mi miał za złe że podpiszę go słowami że jest to opinia grupowego chamusia atakującego personalnie swoich adwersarzy na grupach dyskusyjnych?

Data: 2011-04-13 08:05:08
Autor: cirrus
46 mln odszkodowania z³ dla JTT
U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:io2b47$nbj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale to zabawny idiota.

--
stevep

Data: 2011-04-12 21:16:22
Autor: zeb
[...]

Dla tego że był kuty na 4 łapy i miał jaja i łeb na karku
i nie łamiąc prawa został zgnojony przez aparatczyków, którzy sądzili że wyżej wała nie podskoczy ?
To dlaczego teraz mamy płacić za jakiegoś tępego chuja który (niczym król) podejmował decyzje. Bo najlepiej to zwalić winę na aparat państwowy.

Data: 2011-04-12 21:39:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 21:16, zeb pisze:
[...]

Każdemu oszustowi wydaje się że jest "kuty na cztery łapy".

Data: 2011-04-12 21:51:55
Autor: zeb
46 mln odszkodowania zł dla JTT
W dniu 2011-04-12 21:39, jadrys pisze:
Każdemu oszustowi wydaje się że jest "kuty na cztery łapy".
Jemu się nie wydawało...
Dlatego dzisiaj zapłacimy za to.

Data: 2011-04-12 22:18:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-12 21:51, zeb pisze:
W dniu 2011-04-12 21:39, jadrys pisze:
Każdemu oszustowi wydaje się że jest "kuty na cztery łapy".
Jemu się nie wydawało...
Dlatego dzisiaj zapłacimy za to.

I już dostaÅ‚.. - 5000 zÅ‚.  Wiesz, nie rozumiem tej twojej obrony tego osobnika. O co ci chodzi?

Data: 2011-04-13 08:03:49
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:io27jf$1um$1news.onet.pl...
[...]

To nie wiesz, że u jadrysia Kluska to kapitalistyczny nienażarty ryj?

--
stevep

46 mln odszkodowania zł dla JTT