47" LCD czy 50" Plasma (LG)

Data: 2009-06-10 23:55:07
Autor: Gatar
47" LCD czy 50" Plasma (LG)

Użytkownik "Piotr" <piotr_janickiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6069.000009cd.4a301fe4newsgate.onet.pl...
Czy moge Was prosic o rade i ew. opinie - moze ktos posiada ktorys
z tych modeli i moze sie podzielic spostrzezeniami.

Pozdrawiam,
Piotr

--

Witaj.
Zawsze mozesz prosić ... o cokolwiek. :-)

Data: 2009-06-11 12:36:27
Autor: piotr janicki
47" LCD czy 50" Plasma (LG)
> [...]
Jaki sygnał, jakie oświetlenie w pokoju .... ?
Najlepiej jak Sam zobaczysz obraz z obu wybrańców.
.
pozdro
Gatar

witam,
sygnal cyfrowy (cyfra + virgine) ale bez programow HD.
Przy wymiarach pokoju 6x5m za TV jest okno balkonowe szerokosci 3m (sporo swiatla!). Sztuczne oswietlenie w wiekszosci zlokalizowane przy scianach; brak centralnego oswietlenia.

Widzialem obydwa (rowniez podobne przekotne ale innych marek) - zdecydowanie lepiej zaprezentowal sie 47" - nie mogleme jednak stwierdzic czy parametry byly takie same. Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2009-06-11 13:59:32
Autor: Gatar
47" LCD czy 50" Plasma (LG)

Użytkownik <piotr_janicki@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000a1a.4a30de2bnewsgate.onet.pl...
[...]

Jeśli dużo światała to (z reguły) lepiej poradzi sobie LCD.
Ja od kilku lat korzystam z LCD (Sharp a teraz JVC) i jestem zadowolony.
Pamietaj wybieraj obraz nie parametry.
Parametry to w wiekszości tylko cyferki najczęściej nijak mające się do rzeczywistości.

pozdrawiam
Gatar

47" LCD czy 50" Plasma (LG)