47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy

Data: 2020-11-06 00:52:42
Autor: japanizer
47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-boja-sie-szczepionki-na-Covid-19-7996333.html

  Według sondażu Instytutu Pollster dla "Super Expressu" 47 proc. Polaków nie będzie chciała   zaszczepić się przeciwko COVID-19, jeśli taka szczepionka będzie.

  Jak pisze w piątek "Super Express", na pytanie, czy zaszczepisz się przeciwko COVID-19,   jeśli będzie szczepionka, 28 proc. odpowiedziało "zdecydowanie nie", a 19 proc. "raczej   nie".

  Chęć zaszczepienia się zadeklarowało łącznie 38 proc. badanych: 20 proc. mówi "zdecydowanie   tak", a 18 proc. "raczej tak". 15 proc. ankietowanych nie miało zdania.

  Badanie zrealizowano w dniach 27-28 października na próbie 1022 dorosłych Polaków.

Data: 2020-11-06 10:13:54
Autor: boukun
W dniu 06.11.2020 o 09:52, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A takiej nie będzie i tu temat można zamknąć. Nigdy nie szczepiłem i nie zaszczepiłbym się na grypę.

--
boukun

Data: 2020-11-06 01:43:35
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 10:13:57 AM UTC+1, boukun wrote:
> [...]

A takiej nie będzie i tu temat można zamknąć. Nigdy nie szczepiłem i nie zaszczepiłbym się na grypę.

P. boukun - czy wie pan, że ludzie nie umierają ze starości?

Umierają, bo z czasem ich organy przestają działać tak dobrze, jak kiedyś.

Wiodącą przyczyną zgonów wśród ludzi w podeszłym wieku są infekcje w drogach oddechowych, z którymi nie mógł uporać się organizm - zwykłe przeziębienia, grypy (do dziś w Polsce nie ma szczepionek), a ostatnio - COVID-19.

Być może p. boukun czuje się jeszcze w sile wieku, niemal nieśmiertelny - ale z wiekiem człowieka jest tak, że idzie on tylko do góry. A wraz z nim, komórka po komórce, postępuje degeneracja organów w ciele człowieka.

Na razie organizm p. boukuna doskonale radzi sobie z grypą - przechodzi ją jako mały katarek, małe chrząknięcie, z terminologii covidowej można by rzecz - bezobjawowo. A w tym czasie zarazi kilka młodych osób (również przejdą chorobę bezobjawowo), kilka w podeszłym wieku; któraś z nich umrze, bo jej organizm nie poradzi sobie z infekcją.

Za ileś lat p. boukun będzie również w podeszłym wieku, zarazi się od kogoś, kto "nigdy nie szczepiłem i nie zaszczepiłbym się na grypę" i trafi do szpitala lub umrze.

Ot, takie mamy społeczeństwo - nie szczepią się, maseczki noszą pod brodą lub pod nosem, ich nieskażone myśleniem mózgi nie dopuszczają wiedzy naukowej mówiącej, że chroniliby nie tylko siebie, ale też osoby ze swojego otoczenia.

I co jak co, ale p. boukun powinien o tym wiedzieć doskonale - żona p. boukuna przechodziła białaczkę; jej układ odpornościowy, mimo pokonania choroby, nie działa tak dobrze, jak u zdrowych ludzi.

Data: 2020-11-06 11:04:48
Autor: boukun
W dniu 06.11.2020 o 10:43, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Są ludzie, którzy po zaszczepieniu się przeciwko grypie, zaczęli strasznie chorować, a nawet z tego powodu umierać. Więc jak kto woli, albo ufać koncernom farmaceutycznym i zaryzykować, albo uodparniać i hartować swój organizm, całe życie przechodząc wszelkiego rodzaju przeziębienia.

--
boukun

Data: 2020-11-06 02:42:32
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 11:04:50 AM UTC+1, boukun wrote:

> Są ludzie, którzy po zaszczepieniu się przeciwko grypie, zaczęli strasznie chorować, a nawet z tego powodu umierać.

P. boukun, powiela pan mity powielane przez pistargowicę, antyszczepionkowców i innych podobnych im oszołomów.

Proszę jeszcze raz przeczytać, tym razem ze zrozumieniem, co napisałem w poprzedniej wiadomości.

Data: 2020-11-06 12:19:25
Autor: boukun
W dniu 06.11.2020 o 11:42, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Proszę przeczytać co napisałem w pierwszej odpowiedzi. A takiej szczepionki na Covid19 nie będzie i tu temat można zamknąć. A gdyby nawet jakimś cudem pospiesznie chcieli ludziom coś sprzedać, to jak tłuk słusznie zauważył, na szczęście jak i przeciw grypie, nie będzie takowa obowiązkowa.

--
boukun

Data: 2020-11-07 09:59:45
Autor: Budzik
47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

:)
Sa i mieszkaja razem z yeti :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2020-11-06 10:28:50
Autor: A. Filip
47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy v, 38% (pełowcy) zaszczepi się nawet gównianą szczepionką na koszt własny! :-)
[...]

To jest gówniane pytanie w przełożeniu na real-politic.

1. Do końca tego sezonu grypowego nie będzie szczepionki na Covid-19
   *szeroko przetestowanej w praktyce* - czasu nie starczy. IMHO W
   praktyce w tym sezonie grypowym szczepionka powinna być "silnie
   promowana/refundowana" dla osób wysokiego ryzyka (inne choroby,
   starsze).  Zaszczepienie ponad 50% wszystkich Polaków w tym sezonie
   grypowym szczepionką dopiero testowaną w praktyce to mnie byłby
   "kryminalnie nieodpowiedzialny debilizm" w dodatku nie warty ryzyka
   bo "całe społeczeństwo" nie osiągnie odporności.
2, Są dość realne szanse że szczepionka będzie góra "jak na grypę"
   czyli będzie wymagać szczepienia "rok w rok" (lub częściej) i
   nie gwarantować odporności na wszystkie warianty wirusa.
3. Pytanie nie zawiera "detalu" ile będzie kosztować szczepionka, kto
   za nią zapłaci, jak będzie skuteczna (procent odporności i czas
   odporności). Jeśli zapłaci NFZ to jak bardzo upierdliwą procedurę
   zafunduje?

Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim. W praktyce realny przełom
*masowymi* szczepieniami to najwcześniej *następny* sezon grypowy,
Covid-19 to wredna choroba: za bardzo zabójcza by zignorować, za mało
zabójcza by "na zachodku" przeszły metody likwidujące ją "w miesiące".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-06 14:28:52
Autor: Runt
47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy w tym filip zaszczepi się nawet gównianą szczepionką na koszt własny! :-)
W dniu 2020-11-06 o 10:28, A. Filip pisze:

Lepiej być drugim mądrym niż pierwszym głupim.

zależy w jakiej sytuacji ;-)))

W praktyce realny przełom *masowymi* szczepieniami to najwcześniej *następny* sezon grypowy,

Skąd ta wiedza? Jesteś specjalistą w tej dziedzinie?

Covid-19 to wredna choroba: za bardzo zabójcza by zignorować, za mało
zabójcza by "na zachodku" przeszły metody likwidujące ją "w miesiące".

Co oznacza "na zachodku"?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-06 05:48:22
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 2:28:54 PM UTC+1, Runt wrote:
> [...]

> Covid-19 to wredna choroba: za bardzo zabójcza by zignorować, za mało
> zabójcza by "na zachodku" przeszły metody likwidujące ją "w miesiące".

Andrzejek miał pełne gacie i myślał o wychodku, jak o tym pisał.

No i fascynujące jest czasem poczytać Andrzejka-oszołoma z pistargowicy, który - jak jego wielu kolegów, Rycerzy Chrystusa - myśli, że gdzieś tam na zachodzie można wyczarować lek na dowolną chorobę, bez robienia stosownych badań klinicznych.

Data: 2020-11-06 11:59:47
Autor: Budzik
47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

[...]

jak za kilka tygodni ludzie beda umierac na korytarzach w szpitalu to beda sie bic o te szczepionki... :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2020-11-06 14:29:35
Autor: Runt
W dniu 2020-11-06 o 13:26, boukun pisze:
W dniu 06.11.2020 o 12:59, Budzik pisze:

jak za kilka tygodni ludzie beda umierac na korytarzach w szpitalu to
beda sie bic o te szczepionki... :)))

O które?

Te które kupi handlarz kałachami.

Data: 2020-11-07 09:59:45
Autor: Budzik
[...]

Skrot myslowy.
O te które beda dostepne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2020-11-07 11:11:46
Autor: boukun
W dniu 07.11.2020 o 10:59, Budzik pisze:

jak za kilka tygodni ludzie beda umierac na korytarzach w
szpitalu to beda sie bic o te szczepionki... :)))

O które?

Skrot myslowy.
O te które beda dostepne.

Rzecz  tym, że nie będą żadne dostępne.
--
boukun

Data: 2020-11-07 14:59:45
Autor: Budzik
[...]

Wyjasnisz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2020-11-06 13:46:05
Autor: A. Filip
47% Polaków nie kupuje kota w worku (czyli np. HGW jakiej skuteczności i ryzyka szczepionki)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Jak ludzie umierają (np. na raka) to o każde gówno o
"wątpliwej skuteczności" walczą.

Może *te* szczepionki będą skuteczne *a może nie*.
Na razie jest wystarczająco wiele wątpliwości co do tego na jak długo
zapewnią odporność (najwyżej góra jeden sezon grypowy?), jaki będzie
procent "odczynów poszczepiennych" (komplikacji), ilu procentom
zaszczepionych zapewnią odporność.

*Opcje na kota w worku bez zastrzeżeń kupują ostatni frajerzy.*
Budzi i japanizer IMHO do nich należą.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-06 05:44:52
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 1:46:08 PM UTC+1, A. Filip wrote:
> [...]

zaszczepionych zapewnią odporność.

*Opcje na kota w worku bez zastrzeżeń kupują ostatni frajerzy.*

Widzisz, Andrzejku, dlatego właśnie prowadzi się wiele etapów badań klinicznych - aby dowieść, że lek/szczepionka nie zagrażają zdrowiu i są skuteczne.

Bo właśnie o to chodzi ze szczepionkami: oszukać organizm, by zaczął wytwarzać przeciwciała dla danej choroby, i zrobić to w ten sposób, żeby tej choroby - i związanej z nią ryzyk - nie przechodzić.

No, ale ty, boukun i reszta oszołomstwa z pistargowicy oczywiście znacie się na wszystkim najlepiej, o "czipowaniu ludzi w szczepionkach" czy o śledzeniu przy pomocy nadajników 5G, jak robicie kupę w kiblu.

Data: 2020-11-06 15:19:32
Autor: A. Filip
> [...]

znacie się na wszystkim najlepiej, o "czipowaniu ludzi w
szczepionkach" czy o śledzeniu przy pomocy nadajników 5G, jak robicie

Jeśli badania kliniczne "muszą trwać tylko parę miesięcy" to niby
wzbudza zaufanie że zostaną przeprowadzone "ze zwykłą starannością"?
Normalne badania kliniczne to nie *lata* ?  Sytuacja jest nietypowa ale
zagrożenie nie jest aż takie bym przełknął szczepienia *wszystkich* już
w tym sezonie grypowym, szczególnie szczepienia obowiązkowe.

Ty chcesz zaufanie do jakości Toyoty przenieść na każdy samochód
choćby go wyprodukowała na chybcika firma krzak z Górnej Wolty?
W całym tym wątku nie padło renomie której konkretnie firmy mieli zaufać
pytani w tym ściemnianym sondażu, to do kurwy nędzy ma być bez znaczenia?
Jedni automatycznie założyli że renoma będzie wysoka, inni ze "niekoniecznie".
IMHO ty sam z siebie robisz idiotę/frajera albo skurwysyna *bezczelnie*
wciskającego innym ciemnotę.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-06 07:24:54
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 3:20:20 PM UTC+1, A. Filip wrote:
> [...]

wzbudza zaufanie że zostaną przeprowadzone "ze zwykłą starannością"?
Normalne badania kliniczne to nie *lata* ?

To zależy od choroby, Andrzejku. Niektóre choroby, jak nowotwory, leczy się latami, całe życie, i dla większości z nich uważa się za sukces, gdy wynajdzie się lek o skuteczności 12%, gdy poprzedni lek miał skuteczność u 9% pacjentów.

Wtedy owszem, i badania kliniczne trwają latami, czasem mija kilkanaście lat od wynalezienia leku do jego dopuszczenia do obrotu.

Niektóre leki zostały wynalezione do jednej choroby, a często po latach okazuje się, że są skuteczne również w leczeniu innych chorób. Przykładowo - wynaleziony w latach 80-tych (!) Nitazoxanide, jako lek przeciwko tasiemcom. Od paru lat wiadomo, że lek jest również skuteczny przeciwko niektórym bakteriom i wirusom.

Z drugiej strony, przebieg COVID-19 to tydzień, kilka tygodni, po czym człowiek zupełnie zdrowieje, albo zupełnie umiera, z jakimiś powikłaniami pomiędzy.

Już z tego powodu badanie kliniczne nie musi się ciągnąć latami.

Przemyśl to, Andrzejku, bo tak często w swoim życiu wrzucasz wszystko do jednego wora, nawet nim poznasz, co to jest.

[...]

O, Andrzejek znowu nerwicy dostał - to dobrze, bo coś musiało poruszyć jego szarymi komórkami, zaburzyło jego obraz świata zbudowany na propagandzie TVPiS!
Nie, wbrew temu co mówisz, w badaniach klinicznych nie ma miejsca na renomę, wiarę czy zaufanie. Są twarde, powtarzalne wyniki naukowe, potwierdzone nie przez księdza z kropidłem, a przez państwowe agencje.

Data: 2020-11-07 14:45:25
Autor: u2
W dniu 06.11.2020 o 16:24, japanizer@japanizer.org pisze:
O, Andrzejek znowu nerwicy dostał - to dobrze, bo coś musiało poruszyć jego szarymi komórkami, zaburzyło jego obraz świata zbudowany na propagandzie TVPiS!

zabawna ta ubecka japa, TVP jest kierowana przez żydka Kurskiego, zaś GW jest kierowana przez żydka Kurskiego, toż to są oba żydo-media, tylko naiwniak by się w tym nie połapał:)

Data: 2020-11-06 14:26:28
Autor: boukun
W dniu 06.11.2020 o 13:46, A. Filip pisze:

[...]

Koronawirus nie odpuszcza na Starym Kontynencie. Zalewa nas druga fala pandemii, a do tego pojawiła się niebezpieczna mutacja. W walce z nimi premier Danii właśnie poleciła wybić wszystkie norki.

Przygniatany przez dziesiątki tysięcy nowych zakażeń COVID-19 każdego dnia świat z wytężeniem wypatruje pierwszej szczepionki, która mogłaby dać ludziom nieco oddechu. Niestety, napływające z Danii wieści wskazują, że z tym może być jednak spory kłopot, bo koronawirus niebezpiecznie mutuje, otwierając tym samym nowe drogi transmisji. Tak się stało w Danii, gdzie u 12 mieszkańców północnej części kraju wykryto koronawirusa, którym zarazili się od norek.

     Zmutowany wirus w norkach może mieć niszczycielskie skutki na całym świecie
     - przewiduje Mette Frederiksen, premier Danii.

Mutacja koronawirusa. Duńczycy wybijają wszystkie norki

Niszczycielski skutek zdaniem szefowej duńskiego rządu to przede wszystkim ryzyko, że mutacja z norek zniweczy dotychczasowy trud naukowców zmierzających do opracowania pierwszej szczepionki na koronawirusa. Ponieważ istnieje poważne ryzyko, że ta mutacja pozwalająca przechodzić koronawirusowi na człowieka z norek rozprzestrzeni się z Danii na cały świat, to Mette Frederiksen nie miała innego wyjścia i zapowiedziała wybicie wszystkich norek - ok. 15-17 mln. Broniąc swojej decyzji, przekonuje, że obecnie Dania ponosi odpowiedzialności nie tylko za zdrowie swoich mieszkańców, ale także za resztę świata.

Ogniska zachorowań w duńskich hodowlach norek odnotowywane są od czerwca. Podejmowane wysiłki na rzecz wybijania zakażonych zwierząt nie przynosiły jednak oczekiwanych skutków. Teraz ma być inaczej. Premier do akcji bowiem włączyła wojsko, policję i straż domową. Na niektórych obszarach północnej Danii, gdzie znajduje się duża liczba gospodarstw hodujących norki, wprowadzone będą zaś surowsze ograniczenia dotyczące zamykania hodowli.

     Najgorszy scenariusz to nowa pandemia, rozpoczynająca się na nowo poza granicami Danii
     - uważa  Kare Molbak, dyrektor Państwowego Instytutu Serum w Danii.

Cios w duńską gospodarkę

Zrealizowanie polecenia premier Danii będzie ogromnym ciosem dla tamtejszej gospodarki. Ten kraj jest jednym ze światowych liderów, jeżeli chodzi o eksport futer z norek. Większość trafia do Chin i Hongkongu. Produkuje się ich tutaj ok. 17 mln sztuk co roku. Duńska spółdzielnia zrzeszająca 1500 duńskich hodowców odpowiada za 40 proc. światowej produkcji norek. Szacuje się, że akcja wybicia wszystkich tych zwierząt kosztować będzie 5 mld koron duńskich, czyli ok. 785 mld dol. Rząd zapowiedział wypłatę odszkodowań dla hodowców. Ale tamtejsze władze nie zamierzają czekać. Jeszcze w październiku było 41 zakażonych gospodarstw, teraz jest ich już 207.

https://spidersweb.pl/bizblog/mutacja-koronawirusa-z-norek/amp/
--
boukun

  Anton Kowalski o 16 godzin temu

5 mld koron duńskich, czyli ok. 785 mld dol!?

     souacz Anton Kowalski o 13 godzin temu

     wygląda na to, że korona ostatnio zajebiście się wzmocniła

Data: 2020-11-07 10:59:44
Autor: Budzik
47% Polaków nie kupuje kota w worku (czyli np. HGW jakiej skuteczności i ryzyka szczepionki)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Jezeli szczepionka byłaby w rozsadnej cenie to jej jednosezonowa skutecznosc nie jest problemem (no moze logistycznym)

jaki będzie procent "odczynów poszczepiennych" (komplikacji), ilu
procentom zaszczepionych zapewnią odporność.

To sa wazne pytania.
Szczepionka musi byc bezpieczna.
Natomiast czym mniejsza bedzie miała skutecznosc tym wieksza czesc populacji musi byc zaszczepiona. I tutaj tak naprawde ukrywa sie granica miedzy szczepionka obowiazkową a dobrowolna.

*Opcje na kota w worku bez zastrzeżeń kupują ostatni frajerzy.*

Serio?
Jestes po prostu krótkowzrocznym frajerem, jezeli nie widzisz ze za wiele rzeczy płacisz z góry ;-D

Budzi i japanizer IMHO do nich należą.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski

47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy