47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy

Data: 2020-11-06 10:13:54
Autor: boukun
47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy
W dniu 06.11.2020 o 09:52, japanizer@japanizer.org pisze:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-boja-sie-szczepionki-na-Covid-19-7996333.html

   Według sondażu Instytutu Pollster dla "Super Expressu" 47 proc. Polaków nie będzie chciała
   zaszczepić się przeciwko COVID-19, jeśli taka szczepionka będzie.

A takiej nie będzie i tu temat można zamknąć. Nigdy nie szczepiłem i nie zaszczepiłbym się na grypę.

--
boukun

Data: 2020-11-06 01:43:35
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 10:13:57 AM UTC+1, boukun wrote:
> [...]

A takiej nie będzie i tu temat można zamknąć. Nigdy nie szczepiłem i nie zaszczepiłbym się na grypę.

P. boukun - czy wie pan, że ludzie nie umierają ze starości?

Umierają, bo z czasem ich organy przestają działać tak dobrze, jak kiedyś.

Wiodącą przyczyną zgonów wśród ludzi w podeszłym wieku są infekcje w drogach oddechowych, z którymi nie mógł uporać się organizm - zwykłe przeziębienia, grypy (do dziś w Polsce nie ma szczepionek), a ostatnio - COVID-19.

Być może p. boukun czuje się jeszcze w sile wieku, niemal nieśmiertelny - ale z wiekiem człowieka jest tak, że idzie on tylko do góry. A wraz z nim, komórka po komórce, postępuje degeneracja organów w ciele człowieka.

Na razie organizm p. boukuna doskonale radzi sobie z grypą - przechodzi ją jako mały katarek, małe chrząknięcie, z terminologii covidowej można by rzecz - bezobjawowo. A w tym czasie zarazi kilka młodych osób (również przejdą chorobę bezobjawowo), kilka w podeszłym wieku; któraś z nich umrze, bo jej organizm nie poradzi sobie z infekcją.

Za ileś lat p. boukun będzie również w podeszłym wieku, zarazi się od kogoś, kto "nigdy nie szczepiłem i nie zaszczepiłbym się na grypę" i trafi do szpitala lub umrze.

Ot, takie mamy społeczeństwo - nie szczepią się, maseczki noszą pod brodą lub pod nosem, ich nieskażone myśleniem mózgi nie dopuszczają wiedzy naukowej mówiącej, że chroniliby nie tylko siebie, ale też osoby ze swojego otoczenia.

I co jak co, ale p. boukun powinien o tym wiedzieć doskonale - żona p. boukuna przechodziła białaczkę; jej układ odpornościowy, mimo pokonania choroby, nie działa tak dobrze, jak u zdrowych ludzi.

Data: 2020-11-06 11:04:48
Autor: boukun
W dniu 06.11.2020 o 10:43, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Są ludzie, którzy po zaszczepieniu się przeciwko grypie, zaczęli strasznie chorować, a nawet z tego powodu umierać. Więc jak kto woli, albo ufać koncernom farmaceutycznym i zaryzykować, albo uodparniać i hartować swój organizm, całe życie przechodząc wszelkiego rodzaju przeziębienia.

--
boukun

Data: 2020-11-06 02:42:32
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 11:04:50 AM UTC+1, boukun wrote:

> Są ludzie, którzy po zaszczepieniu się przeciwko grypie, zaczęli strasznie chorować, a nawet z tego powodu umierać.

P. boukun, powiela pan mity powielane przez pistargowicę, antyszczepionkowców i innych podobnych im oszołomów.

Proszę jeszcze raz przeczytać, tym razem ze zrozumieniem, co napisałem w poprzedniej wiadomości.

Data: 2020-11-06 12:19:25
Autor: boukun
W dniu 06.11.2020 o 11:42, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Proszę przeczytać co napisałem w pierwszej odpowiedzi. A takiej szczepionki na Covid19 nie będzie i tu temat można zamknąć. A gdyby nawet jakimś cudem pospiesznie chcieli ludziom coś sprzedać, to jak tłuk słusznie zauważył, na szczęście jak i przeciw grypie, nie będzie takowa obowiązkowa.

--
boukun

Data: 2020-11-07 09:59:45
Autor: Budzik
47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

:)
Sa i mieszkaja razem z yeti :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

47% Polaków to naturalni wyborcy pistargowicy