4770 - uszkodzona czy sterowniki

Data: 2009-08-06 08:56:23
Autor: Eryk
4770 - uszkodzona czy sterowniki
Jednak gdy zaczynam robić inne rzeczy (internet itp), po jakimś czasie, prawy monitor zaczyna mieć kłopot z wyświetlaniem najpierw pojawiają się czarne plamy tam gdzie miał coś odświeżyć i jak w tym momencie pojadę tam z dowolnym okienkiem pojawia się kolorowa "kaszka" i mogę zamazać cały monitor. Karta dalej działa stabilnie i na głównym monitorze mogę sobie spokojnie włączyć grę i działa.

Na szczęście efekt już się nie powtórzył. Nie jestem pewien co pomogło, bo w tym samym czasie (mniej więcej) odwróciłem kable i zainstalowałem najnowsze sterowniki. W każdym razie odpukać teraz jest dobrze.

Pzdr

4770 - uszkodzona czy sterowniki