+ 48 46 814 85 98 co to za nr?

Data: 2014-03-28 03:19:50
Autor: zarząd komplementariusza
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
dzwonią i po odebraniu połączenia nie chcą wykrztusić z siebie więcej
niż ogólne "instytucja finansowa"

tel. kierowane są do _niesłyszącego_
członka rodziny. firma zatrudnia jakiś debili po giertychowskiej
maturze, którzy tajniaczą się jak agent i nie
chcą nawet powiedzieć z jaką instutucją miałaby
skontaktować się (np. pisemnie) osoba bez słuchu

Data: 2014-03-28 05:58:18
Autor: zarząd komplementariusza
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
zadzwoniłem pod ten nr, ale zapowiedź słowna składa się z niewyraźnie mamrotanych słów "... Bank" i mimo kilkukrotnych prób nie jestem w stanie ustalić jaki to jednosylabowy bank mógł dzwonić

Data: 2014-03-28 21:23:23
Autor: Maseł
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
W dniu 2014-03-28 13:58, zarząd komplementariusza pisze:> zadzwoniłem
pod ten nr, ale zapowiedź słowna składa się z niewyraźnie mamrotanych
słów "... Bank" i mimo kilkukrotnych prób nie jestem w stanie ustalić
jaki to jednosylabowy bank mógł dzwonić

Kierunkowy 46, to miedzy innymi Skierniewice.

Tak wiec Twoim Bankiem jest: ...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
W tym momencie spodziewalem sie, ze jest to jakas "stalkowana" dziewoja,
ale jednak nie, ...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
mBank. Co ciekawe prosza o to, zeby kontaktowac sie z nimi w godzinach
roboczych...

Pozdro

Maseł

Data: 2014-03-30 15:32:06
Autor: Matt
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
On Fri, 28 Mar 2014 21:23:23 +0100, Maseł wrote:

[...]

mBank.

Oczywiście, jak to w mbanku, pracownicy z obsługi telefonicznej są nieprofesjonalni i niekompetentni. Do mnie też dzwonili, rozmowa wyglądała tak:
[mbak]: Dzwonie z mbanku, czy rozmawiam z panem XYZ?
[ja]: Tak, slucham.
[mbak]: Czy prowadzi pan wlasna dzialalnosc gospodarcza?
[ja]: Przeciez mozecie to sprawdzic w CEIDG.
[mbak]: Ale ja chce to uslyszec od pana.
[ja]: Ja nie wiem z kim wlasciwie rozmawiam.
[mbak]: No to do widzenia.
I czlowiek, ktory podawal sie za pracownika mbanku rozlaczyl sie.

Calkowicie mnie rozlozyla na lopatki odpowiedz: "ja chce to uslyszec od pana", dokladnie tak to zostalo powiedziane. Kto tych ludzi na sluchawce uczy takich irytujacych tekstow? Czy moze nikt im nie mowi jak maja rozmawiac z klientem, tylko ludzi prosto z ulicy daja do telecentrum?

Matt

Data: 2014-03-30 18:00:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?

"Matt" 1pgyz6ay9ocxa.1jylcybj0hi94.dlg@40tude.net

[mbak]: No to do widzenia.
I czlowiek, ktory podawal sie za pracownika mbanku rozlaczyl sie.

Ale zapowiedział, że zobaczycie się kiedyś. ;)

Data: 2014-03-30 21:48:16
Autor: Robert Tomasik
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
Użytkownik "Matt" <matt@ms.ms> napisał w wiadomości news:1pgyz6ay9ocxa.1jylcybj0hi94.dlg40tude.net...

Calkowicie mnie rozlozyla na lopatki odpowiedz: "ja chce to uslyszec
od pana",

Socjotechnika. Jakbyś odpowiedział raz, to byłaby większa szansa, ze odpowiesz i na inne pytania. A tak, to mu się nie opłacało dalej gadać.

Data: 2014-03-30 23:46:02
Autor: RobertS
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?

Socjotechnika. Jakbyś odpowiedział raz, to byłaby większa szansa, ze
odpowiesz i na inne pytania. A tak, to mu się nie opłacało dalej gadać.

dokładnie, ostatnio do mnie zadzwonili z Półbanku, najpierw zadali kilka banalno-oczywistych pytań, na które odpowiada się TAK, a później gość to samo chciał usłyszeć jak zapytał czy chcę jakieś tam ubezpieczenie

jak ja zadałem kilka dodatkowych pytań to przestało być już tak sielankowo, a największa jazda była taka, że najpierw miałem się zgodzić a dopiero później chciał mi wysłać dokumenty do zapoznania się!!!

okazało się, że opcja jest tylko jedna = zakup kota w worku, bo nie ma opcji, aby zapoznać się z warunkami przed zakupem

RobertS

Data: 2014-04-07 20:23:40
Autor: Grzexs
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
okazało się, że opcja jest tylko jedna = zakup kota w worku, bo nie ma
opcji, aby zapoznać się z warunkami przed zakupem

A ja zastrzegłem sobie we wszystkich bankach, że nie chcę kontaktów w celach marketingowych i mam święty spokój. Czasem to aż mi żal, że nikt do mnie nie dzwoni i nie mam takich doświadczeń w słownych utarczkach z mniej lub bardziej rozgarniętymi przedstawicielami półbanków, całychbanków i klonów.

--
Grzexs

Data: 2014-04-07 22:01:22
Autor: Klebespachtel
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
W dniu 2014-04-07 20:23, Grzexs pisze:
[...]

Czasami się nie da, zgoda jest wymagana z reguły przy wiśniach. Ja mówię żeby zadzwonili później bo jestem zajęty i wpisuje początek numeru (bez ostatnich dwóch cyfr) na czarną listę.

Oczywiście można próbować mówić żeby się odpieprzyli albo nie zgodzić się na nagrywanie ale to nic nie da bo po tygodniu znowu będą dzwonić. Szkoda czasu. A taka czarna lista skutecznie rozwiązuje problem.

Data: 2014-04-09 00:33:55
Autor: Zbynek Ltd.
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
Klebespachtel napisał(a) :
Czasami się nie da, zgoda jest wymagana z reguły przy wiśniach. Ja mówię żeby zadzwonili później bo jestem zajęty i wpisuje początek numeru (bez ostatnich dwóch cyfr) na czarną listę.

He, to działa. Dzięki za pomysł z tymi 2 ostatnimi cyframi. Człowiek całe życie się uczy :-)

Nawet 3 ostatnie cyfry można wykasować, a numer jest nadal identyfikowany. W moim telefonie. Więcej cyfr nie chciało mi się sprawdzać.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-03-29 01:45:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?

"zarząd komplementariusza" 4a236fb3-e135-4852-a186-f151d2cdb219@googlegroups.com

: dzwonią i po odebraniu połączenia

Uważaj na numery rzekomo warszawskie -- 22...

Data: 2014-03-29 12:58:21
Autor: Titus Atomicus
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
In article <lh555d$brj$1@node1.news.atman.pl>,
 "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"zarząd komplementariusza" 4a236fb3-e135-4852-a186-f151d2cdb219@googlegroups.com

: dzwonią i po odebraniu połączenia

Uważaj na numery rzekomo warszawskie -- 22...

A co?
--
TA

Data: 2014-03-29 13:34:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-19A09C.12582029032014@node1.news.atman.pl

Uważaj na numery rzekomo warszawskie -- 22...

Bo one są ,,za długie''. Ten niby kierunek do Warszawy,
to w istocie kierunek do innego państwa. Ponoć nabiera
się na to sporo ludzi. Oddzaniają i sporo płacą.

-=-

Nie chcę zakładać nowego wątku, ale chyba hrywna pójdzie
w górę, skoro znów piszą o bankructwie Ukrainy.

   http://wolna-polska.pl/wiadomosci/europie-ukraina-krawedzi-bankructwa-2014-03
   Data publikacji: 28.03.2014

Data: 2014-03-29 22:53:19
Autor: Titus Atomicus
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
In article <lh6el6$laa$1@node1.news.atman.pl>,
> [...]

to w istocie kierunek do innego państwa. Ponoć nabiera
się na to sporo ludzi. Oddzaniają i sporo płacą.

Jak to mozliwe?
Tzn. jak mozliwe wydzwonic sie za granice bez prefixu 00 albo +
--
TA

Data: 2014-03-29 23:40:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-E7C23B.22531929032014@node2.news.atman.pl

[...]

Nie wiem, bo nie dzwonię za granicę, ale w necie
są informacje o ludziach tak oszukanych. IMO po
prostu ktoś widzi dwie dwójki i oddzwania
automagicznie bez zastanawiania się nad tym, że
w istocie nie dzwoni do Warszawy, ale za granicę. :)

Człowiek bezmyślnie szuka podobieństw, nie różnic.
Numer podobny jest do warszawskiego, zatem naciągany
klient gotów jest zignorować to, co mu nie pasuje
 -- toż nie spodziewa się telefonu z tak dziwnego kraju.

Podobnie funkcjonuje całe ,,żywe'' postrzeganie -- szukamy
podobieństw, nie zaś różnic. I właśnie dlatego tak ciężko
ludziom pogodzić się z tym, że życie różni się nieco ;) od
wyobrażeń.

Nie oddzwaniałeś nigdy w pośpiechu, nieco bezmyślnie, w czasie
prowadzenia samochodu (wiem -- nigdy!!!) czy w półśnie?... Ty
może nie, ale innym chyba zdarza się to czasami.

Data: 2014-03-30 01:00:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?

"Eneuel Leszek Ciszewski" lh7i4d$r9s$1@node1.news.atman.pl

Nie wiem, bo nie dzwonię za granicę, ale w necie
są informacje o ludziach tak oszukanych. IMO po

  http://technowinki.onet.pl/aktualnosci/nie-oddzwaniaj-pod-egzotyczne-numery/7pzr8
  http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Nieodebrane-polaczenie-W-zadnym-wypadku-nie-oddzwaniaj,wid,15114968,wiadomosc.html?ticaid=112751

Nie chcę być gołosłownym, aby mnie nie posądzili o pornosłowność. ;)
Linki sprzed lat dwóch, ale raczej interes nadal kwitnie, skoro
miałem także świeże informacje tyczące tego problemu.

  http://tech.wp.pl/kat,130058,title,Nieodebrane-polaczenie-znowu-atakuje-Nie-daj-sie-nabrac,wid,16494709,wiadomosc.html

A może to staroć... Akurat tę stronę pamiętam -- zamazany numer pamiętam.

Data: 2014-03-30 00:22:21
Autor: Chris94
+ 48 46 814 85 98 co to za nr?
Dnia Fri, 28 Mar 2014 03:19:50 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza
napisał(a):

firma zatrudnia jakiś debili po giertychowskiej
maturze

Nie przepadam za Giertychem, ale przyzwoitość nakazuje pamiętać, że to
właśnie Giertych przywracał na maturze matematykę, usuniętą stamtąd w
okresie rządów Unii Wolności.
Chcąc więc wyrazić swoją negatywną opinię o czymś poziomie umysłowym,
należałoby raczej stosować określenie "po maturze Handkego".

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

+ 48 46 814 85 98 co to za nr?