48 punktow karnych.

Data: 2010-02-09 19:54:51
Autor: Sir Piernik
48 punktow karnych.
Michał Gut pisze:
....>8
> jak zrobisz drugie 48 w ciagu pieciu lat
> od takiego szkolenia to tracisz prawko...

Czyli tak naprawde teraz mozesz "uzbierac" w ciagu roku 23 punkty, po zmianie przepisow niecale 10.
Nie mowie tego dlatego ze uwielbiam lamac przepisy (no, z wyjatkiem jednego malego) ale martwi mnie glupota niektorych naszych przepisow i ograniczen :(
Jakos za zachodnia granica zupelnie mnie nie boli przestrzeganie przepisow (raz potraktowalem ograniczenie tak jak w kraju) i wiecej tego napewno nie zrobie! Poprostu mialem szczescie ze byla pusta jezdnia...
Tu - np od Wroclawia do Srody Slaskiej jezdnia rowniutka, szeroka ale jeszcze formalnie nieooddana do uzytku wiec znak 40 i zakaz wyprzedzania na dlugosci ok 30 km.
Nic tylko "kasowac" zlotowki i punkty!

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-02-10 10:57:33
Autor: Michał V-R
48 punktow karnych.
W dniu 2010-02-09 19:54, Sir Piernik pisze:
Michał Gut pisze:
> [...]
 > od takiego szkolenia to tracisz prawko...

Czyli tak naprawde teraz mozesz "uzbierac" w ciagu roku 23 punkty, po

A to nie jest tak przypadkiem, ze te nastepne 48 zbierzesz przez nastepne piec lat, ale w jednym roku. czyli, ze przez kazdy nastepny rok   nie mozesz przekroczyc 48 na przestrzeni nastepnych piecu lat
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-10 02:09:22
Autor: WIADRO
48 punktow karnych.
<http://www.tvn24.pl/12690,1642425,0,1,rewolucja-nowe-prawa-jazdy--
instruktorzy-na-badania,wiadomosc.html>

--
Wiadro(SoldierAK)

Data: 2010-02-10 12:09:42
Autor: gildor
48 punktow karnych.
Sir Piernik pisze:
Michał Gut pisze:
 > jak zrobisz drugie 48 w ciagu pieciu lat
 > od takiego szkolenia to tracisz prawko...

Czyli tak naprawde teraz mozesz "uzbierac" w ciagu roku 23 punkty,

24. 24 możesz mieć, przy 25 oddajesz papier.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-10 05:15:49
Autor: AZ
48 punktow karnych.
On 10 Lut, 12:09, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

24. 24 możesz mieć, przy 25 oddajesz papier.

Plastik.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-10 14:18:46
Autor: gildor
48 punktow karnych.
AZ pisze:
On 10 Lut, 12:09, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
24. 24 możesz mieć, przy 25 oddajesz papier.

Plastik.

papier zatopiony w plastik.

Data: 2010-02-11 06:33:29
Autor: AZ