4G

Data: 2009-05-26 12:05:48
Autor: Little Brother
4G
On 25 Maj, 12:06, Piotr M <ni...@niema.pl> wrote:

W Szwecji w przyszłym roku ruszy 4G co pozwoli oglądać programy
telewizyjne w HD - no chyba nie w komórce :D Co to będzie się działo za
jakieś kilka lat.. Jaki transfer będzie..? Ludziska w autobusach i
tramwajach będą siedzieć i gapić się w telefon bo akurat serial,
teleekspress, DEBATA sejmowa... :D

Telewizję w jakości HD możesz oglądać w komórce nawet dziś, wystarczy
ściągnąć program z mobiclip.com i podłączyć do netu via Wi-fi lub 3G.
Sam tak robię od dłuższego czasu i powiem że jakość jest naprawdę
rewelacyjna na 2,8" ekraniku SE P990i. Transfer jest około 300 kb/s.
Zastanawiam się jak tu wykorzystać transfer 4G w komórce i oglądać TV
w HD i jedyne co mi przychodzi do głowy to albo podłączyc fona do
telewizora kablem HDMI lub podłączyć do słuchawki specjalne okulary z
niewielkimi ekranikami lcd, które po nałożeniu symulują obraz 60"
oglądany z 3 metrów. Czytałem niedawno o takich właśnie okularach na
engadget.com, ale zapomniałem nazwy.

4G