4GB ram w dualu - co wybrac?

Data: 2009-05-05 21:08:45
Autor: Oniet
4GB ram w dualu - co wybrac?
Witam

Aktualnie mam w kompie 2x512MB ram.

Chce teraz kupic 2x2GB.
Kosci jakiego producenta i o jakich parametrach wybrac?

Jakieś OCZ, Patriot, Geil albo Corsair - model, to z zależności ile masz kasy.

http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2314&ProductName=GA-965P-DS3

Czy nowo dokupione kosci bede mogl dolozyc do tych 2x512MB ktore mam
teraz, czy lepiej wlozyc te nowe kosci, a stare wyjac?

Można dołożyć, bo i tak rzadko która płyta działa w podwójnym dualu. Z tego co
pamietam płytyt DFI, Intel i chyba ABIT miały podwójny dual

Oniet

Data: 2009-05-05 12:20:17
Autor: Rafal M
4GB ram w dualu - co wybrac?
On 5 Maj, 21:08, "Oniet" <oniet0WYTNI...@onet.eu> wrote:
> [...]

> Kosci jakiego producenta i o jakich parametrach wybrac?

Jakieś OCZ, Patriot, Geil albo Corsair - model, to z zależności ile masz kasy.

Co myslisz o tym: http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=17484

Jedne z tanszych sa.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-05-05 21:26:51
Autor: Oniet
4GB ram w dualu - co wybrac?

> Jakieś OCZ, Patriot, Geil albo Corsair - model, to z zależności ile masz kasy.

Co myslisz o tym: http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=17484

Jedne z tanszych sa.

Cenowo są IMO bardzo OK, aczkolwiek ja się interesuje teraz bardziej cenami DDR3.

OCZ to bardzo dobra firma. A poszczególne modele różnią się prędkościa, a
rodziny modeli radiatorami (czy chcesz podkręcać czy nie). Wybrać musisz sam.

Oniet                     --

4GB ram w dualu - co wybrac?