4chan odnosi sukces za sukcesem

Data: 2010-12-09 17:18:53
Autor: u2
4chan odnosi sukces za sukcesem
... czyli wojna o wolność słowa w Internecie trwa :

http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/e-handel/2010/12/4chan-odnosi-sukces-za-sukcesem-wojna-o-wikileaks-trwa-i-przynosi-olbrzymie-zniszczenia

"4chanowcy odnoszą niesamowity sukces w swojej krucjacie przeciwko
cenzurowaniu Internetu i swojej krucjacie przeciwko wrogom WikiLeaks.
Obchodzą zabezpieczenia, sprawnie się organizują, a wszystkie trudności
(np. blokada taga #wikileaks na Twitterze) obchodzą w łatwością. Jak już
wiecie, MasterCard przestało działać, a PayPal odblokował konto
WikiLeaks. To jednak dopiero początek."

Data: 2010-12-09 21:06:40
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d01016f$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I tak się sprawdza proroctwo Baby Vangi: nie żadna jakaś strzelanina na Korei, tylko totalna wojna cybernetyczna. Zostaną sparaliżowane banki, nastąpi totalny bałagan, runą gospodarki, narody zaczną się rżnąć. I tak przez jednego lewaka zawali się cały cywilizowany świat.
AZ

Data: 2010-12-09 21:12:33
Autor: u2
W dniu 2010-12-09 21:06, Kaczysta pisze:
[...]

Bez przesady. Dzisiaj zrobiłem kilka transakcji swoja kartą bez żadnych
problemów.

Data: 2010-12-10 01:15:37
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> przez jednego lewaka zawali się cały cywilizowany świat.

Bez przesady. Dzisiaj zrobiłem kilka transakcji swoja kartą bez żadnych

Jeśli mieszkasz w Kraju to przeciez bezpiecznys -wg III fatimskiej, otca
Klimuszko, Jackowskiego i nawet wg BabyWangi- Polska przetrwa prawie nie
tknieta, wszak "nasz naród jak lawa..." ;)

--

4chan odnosi sukces za sukcesem