Data: 2012-01-24 12:01:43 | |
Autor: Maciek | |
4x4 fakty i mity | |
Dnia Tue, 24 Jan 2012 11:18:20 +0100, lux napisał(a):
(...) Moze na poczatek odpowiedz sobie na pytanie, czy chcesz miec naped na wszytskie kola do jazdy w terenie, czy do jazdy po szosie. IMHO kazdy samochod bez (nawet czesciowej) blokady mechanizmu roznicowego przynajmniej jednej osi bedzie sie nadawal raczej do tego drugiego celu. A jak sie jakis Lexus czy insze audi zsuwalo po sniegu, to pewnie pzez opony. -- Maciek |
|
Data: 2012-01-24 12:57:34 | |
Autor: lux | |
4x4 fakty i mity | |
W dniu 2012-01-24 12:01, Maciek pisze:
Dnia Tue, 24 Jan 2012 11:18:20 +0100, lux napisał(a):=== ok, ale samochód do jazdy po szosie w zasadzie powinien sprawdzać się na śniegu, bo to 90% kierowców tak jeździ np na narty. Kupując limuzynę 4x4 to chce się mieć tę pewność, że na śniegu napęd idzie na koła z przyczepnością. Może opony to mieli słabe, ale jak daję gazu to chciałbym aby przynajmniej wszystkie 4 kręciły się, choćby auto stało w miejscu. |
|
Data: 2012-01-24 13:55:28 | |
Autor: Agent | |
4x4 fakty i mity | |
Może opony to mieli słabe, ale jak daję gazu to chciałbym aby Może zadziałał system antypoślizgowy przy ruszaniu. |
|
Data: 2012-01-24 21:45:58 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
4x4 fakty i mity | |
W dniu 2012-01-24 13:55, Agent pisze:
A może stara zasada: "maszyna gwizda, tylko maszynista pizda"? Patrząc na sporą część użyszkodników SUVów, którzy nawet do instrukcji auta często nie zaglądają, "no bo co ja tam wyczytam? toż to wszystko jedno i to samo!"... -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=94613 |
|