4x4 fakty i mity

Data: 2012-01-24 11:02:34
Autor: spaceman
4x4 fakty i mity
On 2012-01-24, lux <brak@brak.de> wrote:
Mam pytanie czy BMW xDrive, albo napęd Subaru też jest taki bezwładny jak quattro?
  Z filmikĂłw na YT widzÄ™, ĹĽe krĂłlem jest SHAWD Hondy.

Nie wiem jak Subaru, ale BMW sprawuje sie tak jak pisales.
Co do prawdziwego 4x4 to polecam tylko i wylacznie Toyote Land Cruiser
albo Nissana Patrola (mieszkam w Dubaju, na pustyni nic innego sie
spotka). Te auta daja sobie rade w kazdym terenie.

Data: 2012-01-25 00:03:28
Autor: tippyland
4x4 fakty i mity
On 24 Sty, 12:02, spaceman <space...@one.pixelspace.info> wrote:
On 2012-01-24, lux <b...@brak.de> wrote:

> [...]

albo Nissana Patrola (mieszkam w Dubaju, na pustyni nic innego sie
spotka). Te auta daja sobie rade w kazdym terenie.

tak, tak..."prawdziwy 4x4" jest zwlaszcza ten twoj Patrol z napedem na
tyl.

Data: 2012-01-25 10:25:13
Autor: spaceman
4x4 fakty i mity
On 2012-01-24, lux <b...@brak.de> wrote:

> [...]

spotka). Te auta daja sobie rade w kazdym terenie.

tak, tak..."prawdziwy 4x4" jest zwlaszcza ten twoj Patrol z napedem na

Ja mam akurat land cruisera, ale nie slyszalem, zeby byly tu w sprzedazy
patrole z napedem innym niz 4x4.Watek jest o atach 4x4 a nie jakis
dziwactwatch.

Data: 2012-01-25 11:31:01
Autor: ...::QRT::...
4x4 fakty i mity

On 2012-01-24, lux <b...@brak.de> wrote:

[...]

jak najbardziej standardowy/klasyczny napęd w terenówkach. Permanentny na
tył i dołączany przód bez dyferencjału centralnego. Ale nie zapominajmy o czymś takim jak np jimny. Dzieki małej masie, małemu rozstawowi koł, sztywnym mostom to auto
doskonale sobie radzi w terenie. Choć oczywiście „twardzieli” może nieco zrażać jego wygląd :D

Data: 2012-01-25 02:55:22
Autor: tippyland
4x4 fakty i mity
On 25 Sty, 11:31, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

> tak, tak..."prawdziwy 4x4" jest zwlaszcza ten twoj Patrol z napedem na
> tyl.

jak najbardziej standardowy/klasyczny napęd w terenówkach. Permanentny na
tył i doł±czany przód bez dyferencjału centralnego.

Ale nie zapominajmy o czym¶ takim jak np jimny.
Dzieki małej masie, małemu rozstawowi koł, sztywnym mostom to auto
doskonale sobie radzi w terenie.
Choć oczywi¶cie "twardzieli" może nieco zrażać jego wygl±d :D

okey, zgodze sie. Jednakze pernamentny tyl i dolaczany przod wg. mnie
sprawdza sie, jesli mamy czas i mozliwosci na zapiecie przodu np.
upalanie w terenie. W przypadku Patrola jazda po czarnym (RWD) nie
uchroni nas przed sliska jezdnia (deszcz, oblodzenie). Pajero ma
swojego Super Selecta, ktory do pewnej predkosci ratuje tylek.

Data: 2012-01-25 15:20:16
Autor: ...::QRT::...
4x4 fakty i mity

On 2012-01-24, lux <b...@brak.de> wrote:

[...]

przede wszystkim my¶leć i jechać rozważnie :) Ale jak jest snieg czy jaka¶ tak breja to ja w zasadzie zapinam przód i
poprostu tak jeżdżę

4x4 fakty i mity