Data: 2012-01-24 14:05:09 | |
Autor: kamil | |
4x4 fakty i mity | |
On 24/01/2012 10:18, lux wrote:
Witam, Robi się to tak: http://www.youtube.com/watch?v=lOdTCNRWrH4 Z mojego doświadczenia, quattro z torsenem jest nieco bardziej przewidywalne od sprzęgła wiskotycznego w subaru i przy okazji o wiele bardziej odporne na przegrzanie, rozmiary opon i inne cyrki, poza tym torsen nie wymaga dolewania stosowania oleju z jednorożców w skrzyni, żeby nie padł. Podstawa to opony, piszesz że auta ześlizgiwały się po zatrzymaniu, więc nie wymagaj podjechania pod górę bez solidnego rozpędu.. Chcesz auto w teren, kup Range Rovera, Q7 i inne Lexusy mają dojechać do pracy i do domku nad jeziorem jak śniegu trochę napada, a nie wdrapywać się na stoki narciarskie.. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-01-24 15:44:51 | |
Autor: DoQ | |
4x4 fakty i mity | |
W dniu 24-01-2012 15:05, kamil pisze:
Chcesz auto w teren, kup Range Rovera, Q7 i inne Lexusy mają dojechać do http://www.youtube.com/watch?v=DQq33-RBNuo To jest fajne autko, niepozorne (co prawda dość brzydkie) ale całkiem daje radę w śniegu. Zeszłej zimy miałem okazje pobawić się czymś takim na śniegu, pozytywne wrażenia. -- Paweł |
|
Data: 2012-01-24 17:16:48 | |
Autor: Gabriel'wilk' | |
4x4 fakty i mity | |
W dniu 2012-01-24 15:44, DoQ pisze:
W dniu 24-01-2012 15:05, kamil pisze:Auto OK, na śniegu i błocie na podgórskich, wiejskich dróżkach w okolicach Wisły i B.Białej daje radę a do tego stosunkowo tanie w utrzymaniu i zakupie jak na autko 4x4 - minusem jest mikroskopijny bagażnik. Jednak znajoma pomimo napędu 4x4 zaliczyła bączka tamtej zimy na łuku leśnej drogi, zresztą podobnie jak pewien kierownik Nissana Qashqai :-( pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2012-01-24 12:24:37 | |
Autor: s_13 | |
4x4 fakty i mity | |
>http://www.youtube.com/watch?v=DQq33-RBNuo testowałem sx4 i grand vitarę, ten pierwszy komfortem jazdy przypominał matiza... choć to średniej wielkości autko, każdy wybój było czuć na siedzeniu, ale jeśli chodzi o napęd, to sprawdzał się nieźle, nawet bez blokowania ładnie radził sobie w błocie na wiejskiej drodze, prześwit raptem 2 cm mniejszy niż w vitarze, ale ostatecznie cena zbyt wysoka jak na takie autko... niewiele więcej dałem za grand vitarę, a to już zupełnie inna klasa... tę testowałem codziennie na drodze dojazdowej do domu, przez las, często po głębokim błocie, gdzie osobówką nie odważyłbym się wjechać, dawała sobie rade doskonale, nie zużywając specjalnie zawieszenia (kaszkaj sąsiada po jednym sezonie miał przeguby do wymiany), jednak na asfalcie, przy śliskiej nawierzchni, przy prędkościach około 100 już nosiło trochę, czuć było jak elektronika "rozdziela" napęd na koła, bez przyzwyczajenia mogło trochę tętno wzrastać... pozdrawiam s_13 |
|
Data: 2012-01-24 21:38:52 | |
Autor: Cavallino | |
4x4 fakty i mity | |
Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości news:
testowałem sx4 i grand vitarę, ten pierwszy komfortem jazdy Że co? Przecież to takie mniej więcej Punto, tyle że wyższe, nawet kompakt toto nie jest. Trochę większy od Matiza jest, ale to nadal gabarytami auto klasy B. |
|
Data: 2012-01-24 17:46:34 | |
Autor: DoQ | |
4x4 fakty i mity | |
W dniu 24-01-2012 17:16, Gabriel'wilk' pisze:
bagażnik. Jednak znajoma pomimo napędu 4x4 zaliczyła bączka tamtej zimy Bo AWD bączki się kręci bardzo łatwo :) -- Paweł |
|
Data: 2012-01-24 18:43:03 | |
Autor: Gabriel'wilk' | |
4x4 fakty i mity | |
W dniu 2012-01-24 17:46, DoQ pisze:
W dniu 24-01-2012 17:16, Gabriel'wilk' pisze:Zwłaszcza jak to nie jest prawdziwy czyt. "stały-sztywny" napęd tylko dołączany w zależności od sytuacji, że tak powiem bez ostrzeżenia, znienacka i mamy pięknego althonen :-) Całe szczęście Fiacik Sidlici zrobił niecałe 360st i zatrzymał się w zaspie, zarówno kierowniczka jak i fiacik bez obrażeń - nie musiał już w tym dniu pić kawy w pracy na przebudzenie :-) pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde |
|
Data: 2012-01-24 18:51:09 | |
Autor: DoQ | |
4x4 fakty i mity | |
W dniu 24-01-2012 18:43, Gabriel'wilk' pisze:
Zwłaszcza jak to nie jest prawdziwy czyt. "stały-sztywny" napęd tylkoDlatego jak jest ślisko i niepewnie wciska się guziczek na konsoli "AWD LOCK" :P -- Paweł |
|
Data: 2012-01-27 00:27:57 | |
Autor: Irek N. | |
4x4 fakty i mity | |
Bo AWD bączki się kręci bardzo łatwo :) No kiedy nie bardzo, ja swoim nie potrafię się pobawić. Zupełnie nie wyczuwam go i w razie poślizgu jestem bezbronny. Sunie głupol bokiem i nie słucha co do niego mówię :( Kurs by się jakiś przydał... __ Irek.N. |