4xUSB -> 1Xdisk

Data: 2011-01-25 11:45:13
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk
Witam,

    Widzil ktos takie urzadzenie - np. chcialbym podlaczyc cztery tunery dvb do jednego dysku via usb. Czyli musialoby obslugiwac cztery porty usb ale na jednen (logiczny) dysk.

TIA

Ghost

Data: 2011-01-25 11:47:57
Autor: Radosław Sokół
4xUSB -> 1Xdisk
W dniu 25.01.2011 11:45, Ghost pisze:
Widzil ktos takie urzadzenie - np. chcialbym podlaczyc cztery tunery dvb do jednego dysku via usb. Czyli musialoby obslugiwac cztery porty usb ale na jednen (logiczny) dysk.

Niemożliwe do zrealizowana z powodu ograniczeń protokołu
USB Mass Storage (pomijam jakieś dziwne protokoły firm
trzecich operujące na wyższym poziomie abstrakcji, ale
tego z kolei żaden tuner pewnie nie obsłuży).

Takie coś da się zrobić tylko przez LAN.

Data: 2011-01-25 11:56:31
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości news:ihm9ot$t1a$1polsl.pl...
[...]

Protokol dziala miedzy urzadzeniami, a to ze w drugim urzadzeniu sa cztery porty USB nie ma nan wplywu.

Takie coś da się zrobić tylko przez LAN.

O tym tez myslalem, gdyby bylo jakies zaawansowane urzedzenie z wejsciem usb, podlaczane z drugiej strony do sieci np. ethenrnet a tam mialo wydzielony jakis dysk tez byloby ok. Nie pisze tu o typowych adapterach usb/ethernet np. do notebbikow.

Data: 2011-01-25 14:57:39
Autor: Radosław Sokół
4xUSB -> 1Xdisk
W dniu 25.01.2011 11:56, Ghost pisze:
Protokol dziala miedzy urzadzeniami, a to ze w drugim urzadzeniu sa cztery porty USB nie ma nan wplywu.

Mylisz się. Ma. Jeden port mógłby modyfikować zawartość nośnika
danych o czym trzy pozostałe nic by w efekcie nie wiedziały.

Zapomnij.

Data: 2011-01-25 15:04:32
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości news:ihmksj$1jb$1polsl.pl...
[...]

Ojacie, wlasnie zniknales wszystkie serwery plikowe.

Data: 2011-01-25 16:45:24
Autor: Radosław Sokół
4xUSB -> 1Xdisk
W dniu 25.01.2011 15:04, Ghost pisze:
Ojacie, wlasnie zniknales wszystkie serwery plikowe.

Serwery plikowe działają na LAN, a nie USB. Poczytaj sobie
o tym, na jakim poziomie działa USB Mass Storage (blokowym)
i protokoły udostępniania plików (plikowym) i zastanów się,
czemu zazwyczaj nie udostępnia się czystej przestrzeni blo-
kowej w sieci, a konkretny sieciowy system plików.

Można zrobić takie coś i w oparciu o USB (i robi się to),
ale wtedy to nie jest USB Mass Storage i wymaga specjalnych
programów obsługi na urządzeniach/komputerach.

Data: 2011-01-25 16:58:19
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2011012515452400grush.one.pl...
W dniu 25.01.2011 15:04, Ghost pisze:
Ojacie, wlasnie zniknales wszystkie serwery plikowe.

Serwery plikowe działają na LAN, a nie USB.

I dlatego nie przeszkadza im, ze "Jeden port [client - przyp. moj] mógłby modyfikować zawartość nośnika
danych o czym trzy pozostałe nic by w efekcie nie wiedziały."

Poczytaj sobie

Sorry, ale chrzanisz bez ladu i skladu.

Data: 2011-01-25 17:22:15
Autor: Radosław Sokół
4xUSB -> 1Xdisk
W dniu 25.01.2011 16:58, Ghost pisze:
Serwery plikowe działają na LAN, a nie USB.

I dlatego nie przeszkadza im, ze "Jeden port [client - przyp. moj] mógłby modyfikować zawartość nośnika
danych o czym trzy pozostałe nic by w efekcie nie wiedziały."

Nie przeszkadza im, bo nie działają na poziomie blokowym.

Najpierw poczytaj i naucz się, a potem się kłóć.

A tym bardziej nie narzekaj, jak ktoś Ci podaje powody, dla
których nie da się zrobić tego, o co pytałeś.

Data: 2011-01-25 18:45:06
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2011012516221500grush.one.pl...
[...]

Bez znaczenia.

Najpierw poczytaj i naucz się, a potem się kłóć.

A tym bardziej nie narzekaj, jak ktoś Ci podaje powody, dla
których nie da się zrobić tego, o co pytałeś.

Nie podales ani pol dowodu, poza "poczytaj sobie". No wiec poczytaj sobie sam.

Data: 2011-01-25 23:08:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
4xUSB -> 1Xdisk

"Radosław Sokół" ihmksj$1jb$1@polsl.pl

Mylisz się. Ma. Jeden port mógłby modyfikować zawartość nośnika
danych o czym trzy pozostałe nic by w efekcie nie wiedziały.

Postaw jakiś komputerek z systemem operacyjnym. :)
(złomowany notebook -- sprawny, ale przestarzały)
Ja bym chciał zamieniać sygnał TV z kablówki i słać
w ,,świat'' IP, czyli z mieszkania do innego mieszkania
za sprawą 802.11.  (wszystko w ,,mojej'' 192.168.x.x)

Do tego komputerka można podłączyć wiele tunerów via USB
i każdym sterować na odległość, o ile można sterować
na odległość samym komputerem.

-=-

Poza tym... Chyba TV odchodzi do lamusa na rzecz TV internetowej -- ipla, iplex...
Wpina się wtyczkę w telewizor i ósz.

Data: 2011-01-25 12:18:10
Autor: Marx
4xUSB -> 1Xdisk
Przepraszam że pytam, ale po co podpinać tuner DVB do dysku? Czy to jakiś samowystarczalny PVR?
Marx

Data: 2011-01-25 18:43:47
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:f0o218-sac.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
Przepraszam że pytam, ale po co podpinać tuner DVB do dysku? Czy to jakiś samowystarczalny PVR?

Nie rozumiem?

Data: 2011-01-26 13:57:52
Autor: Przemek
4xUSB -> 1Xdisk
Marx nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Przepraszam że pytam, ale po co podpinać tuner DVB do dysku? Czy to jakiś samowystarczalny PVR?

?
O ile np. DM8000 z autotimerem, który sobie sam uaktualnia i przeszukuje EPG i do tego sam ustawia co i kiedy ma nagrać na podstawie definicji, to istnienie "samowystarczalnego" PVR nie jest wcale jakimś dziwactwem.
Przem

Data: 2011-01-25 14:47:00
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jeszcze raz bo pewnie malo precyzyjnie.

Potrzebuje serwera plikowego (dysk) z czterema portami usb slave.

Jelsi nie ma czego takiego to przynajmniej jeden port usb slave i jeden
ethernet - tak, zeby z dwoch/kilku portow dalo sie czytac/pisac na dysk.

Krytycznym elementem sa porty usb.

Data: 2011-01-25 17:28:51
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
Jelsi nie ma czego takiego to przynajmniej jeden port usb slave i jeden
ethernet - tak, zeby z dwoch/kilku portow dalo sie czytac/pisac na dysk.

Misiek, po raz kolejny - nikt rozsądny tego w ten sposób nie zrobi.
Z prostej przyczyny - operacje na urządzeniu blokowym bez całej wielkiej
warstwy dodatkowego oprogramowania _działającej na klientach_ nie mogą
być wielodostępne. Po prostu.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2011-01-25 18:44:44
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnijtui3.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Ziutek, wlasnie znalazlem taki dysk.

Data: 2011-01-25 20:03:38
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

Który _równocześnie_ udostępnia USB Storage i jest widoczny w sieci?
Dawaj linka.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2011-01-25 20:18:29
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrniju7ka.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Najpierw musisz ladnie i grzecznie poprosic, albo "...rememeber, google will be with you, always".

Data: 2011-01-25 20:37:31
Autor: Radosław Sokół
4xUSB -> 1Xdisk
W dniu 25.01.2011 20:18, Ghost pisze:
Najpierw musisz ladnie i grzecznie poprosic, albo "...rememeber, google will be with you, always".

A kimże Ty jesteś, żeby On miał Cię w ogóle prosić o cokolwiek? ;)

Dobre żarty. Chyba poszerzę kill-file o nicka "Ghost".
Choć łamię się, może czasem warto się pośmiać z takich
buńczucznych odzewów.

Data: 2011-01-25 21:10:26
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2011012519373000grush.one.pl...
[...]

Dokladnie, w koncu wystarczy, ze jego majestat rzuci obcesowo nierozsadnemu Misiowi: "dawaj".

Dobre żarty. Chyba poszerzę kill-file o nicka "Ghost".

Nie chybaj tylko poszerzaj, borzecosposkje trzeba sie bedzie zaplakac nasmierc.

Za moich czasow na tej uczelni kindersztuba obowiazywala, ale Ty moze zaoczny i zauszny.

Data: 2011-01-25 23:13:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
4xUSB -> 1Xdisk

"Ghost" ihnb3s$8oe$1@mx1.internetia.pl

Za moich czasow na tej uczelni kindersztuba obowiazywala, ale Ty moze zaoczny i zauszny.

Ja ładnie poproszę -- bo szukam czegoś takiego. A inni?...
Hm... Byli niegrzeczni, wiec... Poczytają Twoją odpowiedź
udzieloną mnie... :)

Data: 2011-01-26 09:12:32
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

Czyli tak sobie pobredzasz. Trzeba było tak od początku.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2011-01-26 09:28:32
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnijvlrg.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Czyli tak sobie pobredzasz.

Oczywiscie - dzieki za to "czyli", wlasnie wygralem zaklad.

Trzeba było tak od początku.

Pobredzac?

Data: 2011-01-26 09:31:02
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

Innemi słowy - nie masz żadnych argumentów za prostym wielodostępem do
urządzenia blokowego.
Ale, znając ciebie, będziesz szedł w zaparte. Nic nowego.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2011-01-26 09:43:57
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnijvmu6.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Innemi slowy "use the google, Luke".

Data: 2011-01-27 13:27:24
Autor: Artur M. Piwko
4xUSB -> 1Xdisk
In the darkest hour on Wed, 26 Jan 2011 09:43:57 +0100,
Ghost <ghost@everywhere.pl> screamed:
[...]

Nie da się współdzielić USB-MSD. Użyj swojego ulubionego Google
to znajdziesz odpowiedĹş dlaczego.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
[ 13:24:24 user up 12695 days,  1:19,  1 user, load average: 0.36, 0.81, 0.02 ]

                    Save the whales.  Collect the whole set.

Data: 2011-01-27 15:28:58
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:slrnik2p5c.dfk.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
[...]

Hint: jesli kilku pisze do niezaleznych plikow, a po ich zamknieciu udostepnia wylacznie przez ethernet, tez sie nie da?

Nie przejmuj sie, jeszcze wiele zaskakujacych rozwiazan przed Toba.

Data: 2011-01-27 15:56:27
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

Jesteś w stanie zapewnić bez komunikacji pomiędzy współużytkującymi
urządzenie, żeby wzajemnie nie wchodzili sobie w drogę? Szacun.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2011-01-27 16:15:26
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnik31sr.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Czytaj uwazniej. Bez szacuna.

Data: 2011-01-27 21:36:33
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

Wiesz, w ogóle USB Mass Storage nie ma bladego pojęcia o tym, co jest na
wyższej warstwie. To raz.
Dwa, że urządzenia współdzielące urządzenie blokowe nie mają żadnego
mechanizmu wzajemnego wykluczania (o takich szczegółach jak buforowanie
już w ogóle nie wspomnę).
Naprawdę, tęższe głowy niż twoja się nad tym głowiły.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2011-01-28 09:16:56
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnik3lqh.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Ale zgadzasz sie ze mna czy polemizujesz?

Data: 2011-01-30 23:45:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
4xUSB -> 1Xdisk

"Ghost" ihtue6$2ck$1@mx1.internetia.pl

Ale zgadzasz sie ze mna czy polemizujesz?

On ,,zgadza się'' z Tobą tak jak z tym kimś, komu
perswaduje budowanie wehikułu czasu -- choćby buforowanie.

-=-

Jeśli jednak coś znalazłeś -- podziel się znaleziskiem.
Dla mnie przyda się cokolwiek w tej materii. Na razie
widzę to na komputerku z wysokopoziomowym systemem
operacyjnym -- jakkolwiek nazwiesz takie coś.

Podłączyłbym do tego tunerki TV i miałbym CATV na odległość.
Przy okazji komputerek spełni także inne funkcje.

Data: 2011-01-27 16:45:29
Autor: Radosław Sokół
4xUSB -> 1Xdisk
W dniu 27.01.2011 15:28, Ghost pisze:
Hint: jesli kilku pisze do niezaleznych plikow, a po ich zamknieciu udostepnia wylacznie przez ethernet, tez sie nie da?

Też. Hint: wspólne metadane systemu plików. Musiałbyś stwo-
rzyć specjalny system plików do tego, bo FAT, NTFS, ext* i
inne typowe się nie nadają. A najczęściej urządzenia obsłu-
gują właśnie FAT.

Data: 2011-01-27 19:00:35
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2011012715452900grush.one.pl...
W dniu 27.01.2011 15:28, Ghost pisze:
Hint: jesli kilku pisze do niezaleznych plikow, a po ich zamknieciu udostepnia wylacznie przez ethernet, tez sie nie da?

Też. Hint: wspólne metadane systemu plików.

Nie widze powodu by byly.

Data: 2011-02-01 19:23:48
Autor: Artur M. Piwko
4xUSB -> 1Xdisk
In the darkest hour on Thu, 27 Jan 2011 19:00:35 +0100,
Ghost <ghost@everywhere.pl> screamed:
Hint: jesli kilku pisze do niezaleznych plikow, a po ich zamknieciu udostepnia wylacznie przez ethernet, tez sie nie da?

TeĹź. Hint: wspĂłlne metadane systemu plikĂłw.

Nie widze powodu by byly.

Ja tak. Powód nazywa się USB Mass Storage Device Class.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 19:21:42 user up 12700 days,  7:16,  1 user, load average: 0.94, 0.28, 0.09 ]

              My name is Borg, James Borg, licensed to assimilate.

Data: 2011-02-03 15:44:11
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:slrnikgjtk.qdg.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
[...]

Ale to nie w tym watku.

Data: 2011-02-01 19:20:49
Autor: Artur M. Piwko
4xUSB -> 1Xdisk
In the darkest hour on Thu, 27 Jan 2011 15:28:58 +0100,
[...]

USB-MSD działa na poziomie bloków, nie plików. To warstw niżej.
Stąd dane urządzenie _musiałoby_ znać system plików, który na dysku
byłby zainstalowany i obsługiwać jedynie te znane.

Nie przejmuj sie, jeszcze wiele zaskakujacych rozwiazan przed Toba.

I wiele książek o kulturze osobistej przed Tobą.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
[ 19:19:36 user up 12700 days,  7:14,  1 user, load average: 0.94, 0.28, 0.09 ]

     If one synchronised swimmer drowns, do all the rest have to drown too?

Data: 2011-02-03 15:45:48
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:slrnikgjo1.qdg.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
[...]

Nie. Ale przejmuj sie, jeszcze wiele zaskakujacych rozwiazan przed Toba.

Data: 2011-01-26 09:44:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
4xUSB -> 1Xdisk
Dnia 2011-01-25, o godz. 18:44:44
"Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

> [...]
> wielkiej warstwy dodatkowego oprogramowania _działającej na
> klientach_ nie mogą być wielodostępne. Po prostu.

A możesz rzucić linkiem albo podać symbol takiego urządzenia?

Zdrówko

Data: 2011-01-28 10:19:57
Autor: Marx
4xUSB -> 1Xdisk
On 26.01.2011 09:44, Maciek Babcia Dobosz wrote:
[...]

nie poda bo takie urządzenie nie istnieje
Marx

Data: 2011-01-28 12:09:45
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:i6ea18-l85.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
[...]

Dysk zewnetrzny z portem USB i Ethernet dzialajacymi jednoczesnie? Jesli ma ktos jakis sensowny pomysl jak zrobic zaklad o pieniadze przez siec, chetnie sie z Toba zaloze. Co prawda z pewnych wzgledow mi on nie przypasuje, ale to bez znaczenia.

Data: 2011-01-28 12:11:47
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

Owszem. Z działającymi równocześnie USB-storage i udostępnianym po
ethernecie tym samym urządzeniem blokowym.

Data: 2011-01-28 12:23:10
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnik593j.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Owszem: "jeden port usb slave i jeden ethernet - tak, zeby z dwoch/kilku portow dalo sie czytac/pisac na dysk."

Data: 2011-01-28 12:26:44
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

No to skoro uważasz, że mimo tego, że wiele osób sensownie ci tłumaczyło
dlaczego nie da się tego sensownie zrobić, da się, pokaż kto to zrobił,
a najlepiej jeszcze opisz jak obszedł opisywane przez nas ograniczenia.
Innemi słowy - put your money where your mouth is.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2011-01-28 13:11:57
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnik59vk.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

I moze w oponki jeszcze pierdnac?

Innemi słowy - put your money where your mouth is.

To o ile ten zakad?

Data: 2011-01-28 13:18:07
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
[...]

Jak chcesz. Uważasz, że się da - udowodnij.

Innemi słowy - put your money where your mouth is.
To o ile ten zakad?

O to czy masz jaja.

Data: 2011-01-28 13:36:30
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnik5cvv.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Socjotechnika to NTG, ale mozemy pociagnac - otoz to pekajacy ich nie maja, czyli Ty.

Data: 2011-01-28 14:34:08
Autor: Mariusz Kruk
4xUSB -> 1Xdisk
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
Socjotechnika to NTG, ale mozemy pociagnac - otoz to pekajacy ich nie maja, czyli Ty.

Piaskownica trzy przecznice dalej. Pa.

Data: 2011-01-28 15:35:31
Autor: Ghost
4xUSB -> 1Xdisk

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnik5heg.r6v.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Ok, przekaze Twojej mamie gdy zapyta o Ciebie.

4xUSB -> 1Xdisk