5-01-2010 - spamowali psp

Data: 2010-01-06 09:28:33
Autor: mkarwan
5-01-2010 - spamowali psp
W dniu 5-01-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki - Artur Borubar - 6 nowych wątków

boukun - 4 nowe wątki

muto2100 - 4 nowe wątki

Data: 2010-01-06 12:04:18
Autor: awe
5-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hi1i89$9l0$2nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 5-01-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki - Artur Borubar - 6 nowych wątków

boukun - 4 nowe wątki

muto2100 - 4 nowe wątki
-- -- -- -- -- -
a ty gdzie sie plasujesz? miedzy kaleckim i boukunem czy tez boukunem a muto2100?
awe

Data: 2010-01-06 19:44:37
Autor: raff
5-01-2010 - spamowali psp
awe pisze:
[...]

Mkarwan to taki nasz grupowy kronikarz. Powinnismy docenic jego trud.

R.

Data: 2010-01-08 07:55:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
5-01-2010 - spamowali psp

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>W dniu 5-01-2010 spamowali psp nowymi wątkami
>
> kałecki - Artur Borubar - 6 nowych wątków

-- -- -- -- -- -
a ty gdzie sie plasujesz? miedzy kaleckim i boukunem czy tez boukunem a
muto2100?
awe

   nie zapomnij o mnie... ;-)

   a. rem

Data: 2010-01-06 13:29:18
Autor: Baca z Nizin
5-01-2010 - spamowali psp
W dniu 2010-01-06 09:28, mkarwan pisze:
W dniu 5-01-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki - Artur Borubar - 6 nowych wątków

boukun - 4 nowe wątki

muto2100 - 4 nowe wątki

Witam wielce szanowne grono. Przeglądam grupę od niedawna i dopiero dziś odważyłem się napisać. A co mi tam, może mnie nie zjecie?!Tak z ciekawości zapytam, ile postów należy wysłać by szanowny moderator zaliczył do spamerów?

--
Baca z Nizin

Data: 2010-01-06 13:46:50
Autor: mkarwan
5-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "Baca z Nizin" <baca@niziny.eu> napisał w wiadomości news:hi1vri$nff$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Grupa nie jest moderowana, na listę trafiają ci którzy w ciągu doby rozpoczynają więcej niż trzy nowe wątki.

Data: 2010-01-06 18:36:27
Autor: = heÂŽsk =
5-01-2010 - spamowali psp
On Wed, 6 Jan 2010 13:46:50 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

Grupa nie jest moderowana, na listę trafiają ci którzy w ciągu doby rozpoczynają więcej niż trzy nowe wątki.

 a ty jestes by tego pilnowac?! taki ormo-wiec jestes ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-08 09:02:24
Autor: awe
5-01-2010 - spamowali psp

wrote:

> [...]

rozpoczynają więcej niż trzy nowe wątki.

 a ty jestes by tego pilnowac?! taki ormo-wiec jestes ?

-- -- -- -- -- -- -
on nie ormowiec tylko ma cos z glowa...zachecam do wysylania 10 postow dziennie, dla tych ze stu postami nagroda...
awe

Data: 2010-01-08 10:28:56
Autor: mkarwan
5-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hi6oos$n1p$1news.onet.pl...
-- -- -- -- -- -- -
on nie ormowiec tylko ma cos z glowa...

Jeśli ty masz coś z głową to nie musi oznaczać, że inni też, nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny!

zachecam do wysylania 10 postow dziennie, dla tych ze stu postami nagroda...

Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?

Data: 2010-01-09 21:23:51
Autor: awe
5-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hi6u1e$c9t$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

mkarwan, ja wiem ze masz cos z glowa, ale zeby az tak? no normalnie cie facet popierdolilo. nie rob z siebie skonczonego kretyna, bo wszyscy sie z ciebie smieja
awe

Data: 2010-01-08 09:05:37
Autor: Artur Borubar
5-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "= heRsk =" <pocieszne?bigbrednie@interia.pl> napisał

 a ty jestes by tego pilnowac?! taki ormo-wiec jestes ?

Jak nie, jak tak ;-) Stał tam gdzie Kaczyński.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-08 10:30:12
Autor: mkarwan
5-01-2010 - spamowali psp
[...]

Wspominasz ORMO pewnie dlatego, ze w twojej rodzinie były jakieś tradycje związane z MO i ORMO.

Data: 2010-01-06 13:49:03
Autor: Polok_Prawdziwy
5-01-2010 - spamowali psp
[...]

Sesnościetysiencyłosimsetdwadzieściaśtery...!

- ŁOJEZUSICKUśWINTY i MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO...!!!

a skonześ tysiem tukej wzionł...!?

Boć siem niemusis, bo pseca wybrusone ergumenty cheba wrenku mos, pomimo, ześ
znizin jest...!

Atak dlo ciekawości, jakie uwos ergumenty robiom..?

Unos ciupaski łodświntne i na beztydzień, robocymi zwane...

Łodświntne to łokoło 1,5, a roboce toze 2 i puł kilo wazom...

A wybrusone, ze az strach spozirać...!

PS - a Maryny jakie mocie - z wielgachnymi cycorami, abo deski psodkiem nosom...?

Data: 2010-01-06 19:14:44
Autor: Jadrys
5-01-2010 - spamowali psp
W dniu 2010-01-06 13:29, Baca z Nizin pisze:
[...]

Witaj Baco z Nizin na psp.

Data: 2010-01-07 13:22:23
Autor: Baca z Nizin
5-01-2010 - spamowali psp
Panie mkarwan, powiedz no mi pan dlaczego to nikt inny tylko pan zajmujesz się tym procederem? Po raz pierwszy spotykam się z taką nadgorliwością śledzenia tego co inni piszą na grupy dyskusyjne. Pozostaję z szacunkiem dla szanownej grupy.

Odpowiadając bacy z gór wyjaśniam. Niziny to miejscowość, a ja w tej właśnie miejscowości od niedawna przebywam.

5-01-2010 - spamowali psp