5.1 w TVP1/2 HD na HB

Data: 2015-12-27 15:08:01
Autor: Cezar
5.1 w TVP1/2 HD na HB
Czy powyższe kanały nadają coś lepiej niż DD 2.0?
Oglądam je z satelity i nigdy nie zaobserwowałem żeby coś leciało w 5.1.
Szkoda bo jest dużo kontentu, który brzmiał by o wiele lepiej - np w tej chwili jest koncert rad dwa trzy który aż się prosi o dzwięk przestrzenny.
Zauwazyłem że te same programy lecą czasami w TVP HD w 5.1 - np The Voice of Poland.
Może mam coś źle ustawione? moze 5.1 jest na jakimś innym transponderze...?

Jak to wyglÄ…da w naziemnej? czy jest tak samo?

c.

5.1 w TVP1/2 HD na HB