5'25 we współczesnym pc

Data: 2019-02-05 22:42:33
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
5'25 we współczesnym pc
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 14:26:18 +0100  doszła do mnie wiadomość  <q36q5p$2hp$1@node1.news.atman.pl>  od Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>  :
Cześć.

Mam stacje dysków 5'25 którą chciałbym umieścić we współczesnym pc który nie zawiera już gniazda floppy.

Rozglądałem się za jakimiś kartami PCI/PCIe ale albo źle szukam albo nie ma.

Tak sobie myślę, czy np. stacje dysków na USB posiadają w środku stosowne złacze?

Mam jeszcze jakieś opcje?

PS. Mam do zrzucenia kilkaset obrazów dyskietek 5'25 o wartości sentymentalnej. Rozłozyłem starą płytę główną w powietrzu, ale to jest średnio wygodne.

To widziałeś?
http://www.deviceside.com/fc5025.html
Niestety, tylko read only.

Data: 2019-02-06 19:46:44
Autor: Sebastian Biały
5'25 we współczesnym pc
On 05/02/2019 22:42, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
To widziałeś?
http://www.deviceside.com/fc5025.html

Widziałem. Troche drogawe jak na nostalgie.

Niestety, tylko read only.

Wystarczy.

5'25 we współczesnym pc