5,90% na 12 mc - dobra oferta czy nie

Data: 2011-09-23 07:11:58
Autor: rambo
5,90% na 12 mc - dobra oferta czy nie
Czy lokata 5,90% na 12 mc to dobra oferta czy nie? Z jednej strony slyszalem opinie, ze stopy procentowe nie powinny juz rozsnac. Ponadto jesli wystraszeni "inwestorzy" wycofaja czesc srodkow z gieldy, to banki zostana zalane gotowka i nie bedzie im zalezalo na dobrych ofertach. Co sadzicie?

Data: 2011-09-23 08:33:07
Autor: z
rambo pisze:
[...]

Ja sÄ…dzÄ™ ĹĽe przy inflacji 5% to kiepski interes a czasy niepewne ;-)

Data: 2011-09-23 10:11:03
Autor: Waldek

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5h973$4td$1inews.gazeta.pl...
rambo pisze:
[...]

Ostatnio opublikowana inflacja to 4,3 , co nie znaczy nie ze nie bedzie wyzsza, a IMO bedzie,
i prawdopodobnie w nowym roku dostaniemy belka, tylko jeszcze nie wiadomo od kiedy ;)

Data: 2011-09-23 08:40:44
Autor: Andrzej
rambo <rambo@bezadresu.pl> napisał(a):
Czy lokata 5,90% na 12 mc to dobra oferta czy nie?

Jeżeli mowa jest o 5,9% NETTO, to - moim zdaniem - jest to dobra oferta (od wiosny stopy mog± spadać).

Data: 2011-09-23 21:42:49
Autor: RobertS
W dniu 2011-09-23 07:11, rambo pisze:
[...]

stałe czy zmienne oprocentowanie?

RobertS

Data: 2011-09-24 00:39:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
5,90% na 12 mc - dobra oferta czy nie

"rambo" j5h4er$kq6$1@news.onet.pl

Czy lokata 5,90% na 12 mc to dobra oferta czy nie? Z jednej strony

Ja wybrałem 5.87% na pół roku. Odebrałem to, co mi przypadło
na jesień życia i ulokowałem tak, aby mieć na wiosnę? ;)

5,90% na 12 mc - dobra oferta czy nie