5* Padi Centrum - co to znaczy?

Data: 2009-12-15 08:33:34
Autor: Krzysztof B
5* Padi Centrum - co to znaczy?
No właśnie - co to znaczy, że centrum nurkowe jest 5 gwiazdkowe?
Uściślając, konkretnie w Egipcie. Czy ma to jakieś przełożenie na poziom usług? Czy poprostu "fajnie" brzmi :)
KB

Data: 2009-12-15 11:03:12
Autor: ~BitPump
5* Padi Centrum - co to znaczy?
No właśnie - co to znaczy, że centrum nurkowe jest 5 gwiazdkowe?
Uściślając, konkretnie w Egipcie. Czy ma to jakieś przełożenie na poziom
usług? Czy poprostu "fajnie" brzmi :)

Nie ma tu klasyfikacji typu 1, 2, 3, 4, 5 gwiazdek. Jest albo zwykłe, albo pięciogwiazdkowe.
Opis pięciogwiazdkowego centrum jest podany w "PADI Instructor Manual" w dziale "General Standards and Procedures".

Z tego, co właśnie czytam to taki status pięciu gwiazdek nadawany jest co rocznie centrom PADI, które się wyróżniają, oferują wysoki poziom usług, szeroki zakres szkoleń, bogatą ofertę sprzetu, impres, akcji nurkowych i akcji proekologicznych. Centrum takie kupuje materiały PADI z rabatem :-)

Warto zauważyć, że są "5 Gwiazdkowe Centrum Nurkowe PADI", ale także "5 Gwiazdkowe Centrum Nurkowe PADI Kształcenia Instruktorów" oraz "5 Gwiazdkowe Centrum Rozwoju Kariery PADI (PADI 5* CDC)".

~BitPump

Data: 2009-12-15 02:27:53
Autor: Looiee
5* Padi Centrum - co to znaczy?
On 15 Gru, 11:03, "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> wrote:
> [...]

Gwiazdkowe Centrum Nurkowe PADI Kształcenia Instruktorów" oraz "5 Gwiazdkowe
Centrum Rozwoju Kariery PADI (PADI 5* CDC)".

innymi słowy jeśli CN wygeneruje obrót na zadanym poziomie, dostaje 5
stars ;)

Data: 2009-12-15 17:25:19
Autor: Zakrzówek Kraken
5* Padi Centrum - co to znaczy?
innymi słowy jeśli CN wygeneruje obrót na zadanym poziomie, dostaje 5
stars ;)

Tak oraz w roku pomiędzy uzyskaniem stopnia "zwykłego" Centrum Nurkowego nie ma żadnych złych ocen ze strony nurków wysłancyh do PADI.

Czy to dużo znaczy - nie. Na pewno jeżeli znasz jakieś centrum osobiście i masz do niego zaufanie to lepiej nurkować z nim a nie z innym "obcym" tylko dlatego, że ma 5*. Ale jak naprzykład szukasz przez internet gdzieś daleko i nie masz możliwości weryfikacji to na pewno warto te 5* gwiazdek wziąć pod uwagę.
To oznacza po prostu:
Działają dłużej niż rok
Wyszkolili ponad 150 osób
Nie mieli dużych pretensji od nurków.

MSC

Data: 2009-12-15 19:58:17
Autor: Krzysztof B
5* Padi Centrum - co to znaczy?
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):
pięciu gwiazdek nadawany jest co rocznie centrom PADI, które się wyróżniają, oferują wysoki poziom usług, ~BitPump

O to pytałem.... nie upieram się przy gwiazdkach... Idzie o to, że z różnych
powodów wybrałem hotel w rejonie Marsa gdzie do najbliższego polskiego centrum
jest 100km. Popieram rodaków i wolę z nimi, ale ponieważ 100km=1,5h i bariera
językowa nie ma znaczenia to wybiorę obcych...
A o 5* pytam bo w googlach znalazłem bazę z mojego przyszlorocznego hotelu,
może ktoś zna?
www.diveinsports.com
i ma jakieś opinie?
pozdrowienia