5 lat zajobstwa

Data: 2015-04-10 14:59:46
Autor: Joschi
5 lat zajobstwa
Debilstwo u władzy obciąża już 5 lat polski naród i wprowadza u nas atmosferę traumy.
Jak wyglądałby dzisiajszy dzień Polaków, jak wyglądałyby ostatnie pięć zjebanych lat, gdyby nie katastrofa smoleńska i zajobstwo władzy?
Świat się z nas ciągle śmieje... Dlaczego nie możeny żyć swobodnie, jak inne narody? Czy we Francji też będą pięć lat rozpaczać i rozprawiać publicznie nad katastrofą na południu francuskich Alp samolotu Germanwings lecącego z Barcelony do Duesseldorfu? Czy też będą Francuzom politykierzy i media z tego powodu codziennie życie zatruwać? Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić....

Data: 2015-04-10 13:44:19
Autor: Budzik
5 lat zajobstwa
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

[...]
Swiat sie z nas smieje?
Hmm...
Mam wielu znajomych za granica i jakos tego nie potwierdzają. W ogole nie widze specjalnie zainteresowania tematem.
Z czego niby sie tak smieją?

Data: 2015-04-10 11:26:51
Autor: kogutek444
5 lat zajobstwa
W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 15:44:19 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Mam wielu znajomych za granica i jakos tego nie potwierdzają. W ogole nie widze specjalnie zainteresowania tematem.

Dał tyle że jest z czego ująć. Nie śmieją się bo tak jak krajowym Polakom koło wentla to lata. Mają swoje problemy niekoniecznie mające coś wspólnego ze zdarzeniem. A raczej zderzeniem jednego z samolotów z podłożem. Z doświadczenia wiem że jak ktoś pierdoli że cały Świat, wszyscy itp. To znaczy to że nikt.

Data: 2015-04-10 16:41:10
Autor: ada
5 lat zajobstwa
W dniu 2015-04-10 o 15:44, Budzik pisze:
[...]

Ze stupid Pole... Dume Polacken itd.

Data: 2015-04-11 05:44:51
Autor: andal
5 lat zajobstwa

UĹźytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

[...]

poznali sie na tobie

Data: 2015-04-10 20:21:33
Autor: MarkWoydak
5 lat zajobstwa

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA4789B4DAF0BFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja mieszkam w e Włoszech. Oni pukaja sie w czoło. Jak mozne tyle lat pieprzyc w kółko to samo skoro wiadomo, że Kacyński zmusił pilotow do lądowania.

MW

Data: 2015-04-10 20:43:47
Autor: u2
5 lat zajobstwa
W dniu 2015-04-10 o 20:21, MarkWoydak pisze:
Ja mieszkam w e Włoszech. Oni pukaja sie w czoło. Jak mozne tyle lat
pieprzyc w kółko to samo skoro wiadomo, że Kacyński zmusił pilotow do
lądowania.

bo ty stara pizda jestes:)))

--
General Skalski o zydach w UB :