5 numer贸w firmowych - w jakiej sieci?

Data: 2013-01-05 20:44:00
Autor: dddddd
5 numer贸w firmowych - w jakiej sieci?
Witam,
Mam w tej chwili 5 numer贸w w play, p艂ac臋 za nie ok. 200-280z艂 brutto miesi臋cznie. Jeden numer jest wzi臋ty z telefonem(biznes90), pozosta艂e oferta bez telefonu (biznes30, ale . Dwa numery generuj膮 wi臋kszy ruch, pozosta艂e mieszcz膮 si臋 w 150min/m-c, nie wliczaj膮c stacjonarnych i w sieci. My艣l臋 nad zmian膮 sieci.
Czy kt贸ry艣 z pozosta艂ych operator贸w da mi podobne warunki (czyli 艂膮czne rachunki ok. 250z艂 bez telefon贸w lub troch臋 wi臋cej z telefonami) przy nast臋puj膮cych za艂o偶eniach:
- w sieci bez limitu w ka偶dym abonamencie ( mo偶liwo艣膰 uruchomienia tej us艂ugi nawet w najni偶szych abonamentach)
- na stacjonarne bez limitu przynajmniej w wy偶szych abonamentach
- dla jednego numeru 250minut/m-c, dla drugiego ok. 350minut
- dla dw贸ch numer贸w w wy偶szych abonamentach min. 300MB internetu w telefonie

Lukasz

5 numer贸w firmowych - w jakiej sieci?