5 topornych wrzutek.

Data: 2016-05-14 03:21:52
Autor: stevep
5 topornych wrzutek.
# Czat posła Kaczyńskiego
Oględnie rzecz ujmując, poseł Jarosław Kaczyński nie należy do aktywnych  użytkowników internetu. W 2008 roku zdradził, co myśli o internautach.  Przy okazji pytania o możliwość głosowania w wyborach przez internet, nie  szczędził im krytycznych słów.

JAROSŁAW KACZYŃSKI
wypowiedź z 2008 r.
Nie jestem entuzjastą tego, żeby sobie młody człowiek siedział przed  komputerem, oglądał filmiki, pornografię, pociągał z butelki z piwem i  zagłosował, gdy mu przyjdzie na to ochota.

Zwolennicy głosowania przez Internet chcą tę powagę odebrać. Dlaczego?  Wiadomo, kto ma przewagę w Internecie i kto się nim posługuje. Tą grupą  najłatwiej manipulować, sugerować na kogo ma zagłosować.
Zaskoczeniem więc była niedawna informacja, że Jarosław Kaczyński planuje  czat z internautami - czyżby w ciągu 8 lat przestali spożywać piwo i  konsumować pornografię, stąd zasłużyli na uwagę prezesa? Wszystko stało  się jasne, gdy okazało się, że czat posła Kaczyńskiego rozpocznie się 7  maja o 13:00 - dokładnie w tym samym dniu i o tej samej godzinie, co Marsz  7 maja KOD-u i opozycji.

Przypadek? Zdecydowanie nie. O tym, że była to celowa próba odciągnięcia  uwagi od wielkiej manifestacji przeciwko polityce rządu PiS, mówił wprost  sam minister Waszczykowski, bardzo zadowolony z faktu, że TVP Info,  zamiast zajmować się jakimś tam marszem, transmitowała Jarosława  Kaczyńskiego siedzącego obok komputera, dyktującego odpowiedzi  sekretarzowi. #
Ze strony:
http://skroc.pl/26ab8

--
stevep

Data: 2016-05-14 14:23:53
Autor: Ciemny Lód
5 topornych wrzutek.
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yhfh2qer77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Czat posła Kaczyńskiego#

Czat? Widziałem w TVPis ten jego czat. jakis pomagier klepał w klawiaturę, a prezes siedział obok i przewracał oczami. Zbawca Polski z woli 19% wyborców.

CL

Data: 2016-05-15 03:48:30
Autor: stevep
5 topornych wrzutek.
W dniu .05.2016 o 14:23 Ciemny Lód <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Gładził wydatny brzuszek i mruczał jak kot.

--
stevep

5 topornych wrzutek.