5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.

Data: 2014-01-01 15:39:37
Autor: zhbick
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
Już jest 7 ofiar śmiertelnych. Jest to drugi wypadek ze skutkiem śmiertelnym odkąd wyremontowano tą ulicę. Początkowo mieliśmy tu 3 progi zwalniające jeden za drugim, co powodowało, że wielu kierowców po minięciu ostatniego wciskało gaz do dechy. Teraz jest ok, więc na drogę zwalić winy nie można.

But jednej z ofiar znalazł się 50 m od miejsca wypadku

z powodu braku SOR w kamieńskim szpitalu ofiary musiały być transportowane do Szczecina (jazda alarmowa to minimum 1 h)

Data: 2014-01-01 15:43:27
Autor: zhbick
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
Data: 2014-01-01 15:45:04
Autor: Cavallino

Użytkownik "zhbick" <kein@spam.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52c428ab$0$2166$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Skoro kierujący był nawalony, to nie ma sensu szukać winy gdzie indziej.

Data: 2014-01-01 16:36:12
Autor: KS
W dniu 2014-01-01 15:39, zhbick pisze:
Już jest 7 ofiar śmiertelnych.

On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-01-01 16:02:35
Autor: Tomasz Stiller
On Wed, 01 Jan 2014 16:43:53 +0100, zhbick wrote:

On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?

już był karany wcześniej za jazdę po pijanemu, to jest tzw dres z
osiedla, nie wiem czy oni mają jakieś wyrzuty sumienia jak normalni
ludzie. wyobraźni nie mają na pewno

Takiemu zabranie PJ nie wystarczy, może tak 10 lat ciężkich prac społecznych gdyby się tylko dało. Inaczej cwaniaczek będzie na nasz koszt przez kolejne kilka(naście?) lat siedział sobie w przytulnej ogrzewanej celce i dostawał regularne posiłki.

Tomek

Data: 2014-01-01 16:43:53
Autor: zhbick

Data: 2014-01-01 16:54:32
Autor: KS
W dniu 2014-01-01 16:43, zhbick pisze:
[...]

To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
Do 8 lat? 12stu?
Dostanie 6-8 wyjdzie po 5ciu.
W USA już by słońca nie zobaczył.

Data: 2014-01-01 16:56:36
Autor: zhbick
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
Do 8 lat? 12stu?

Do 12-tu lub w przypadku jazdy po pijanemu do 15-tu

Data: 2014-01-01 21:18:28
Autor: Baczek
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
Do 8 lat? 12stu?
Dostanie 6-8 wyjdzie po 5ciu.
W USA już by słońca nie zobaczył.

W zależności od kwalifikacji czynu
śmiertelny wypadek do12
spowodowanie katastrowy ze skutkiemśmiertelnym do 15 lat.

Data: 2014-01-01 22:26:09
Autor: jerzu
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
On Wed, 01 Jan 2014 16:54:32 +0100, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
wrote:

To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
Do 8 lat? 12stu?

Spowodowanie katastrowy w ruchu drogowym - do 15 lat. Ile dostanie i
po ilu wyjdzie to już inna bajka.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-01 17:42:10
Autor: rAzor
Dnia 2014-01-01 16:36, UĹźytkownik - KS  napisał::
W dniu 2014-01-01 15:39, zhbick pisze:
Już jest 7 ofiar śmiertelnych.

On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?

Co by miał zrobić, gdyby był trzeźwy, a mimo to jechał 140 km/h?
--
Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

Data: 2014-01-02 09:07:30
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.01.2014 16:36, KS pisze:
W dniu 2014-01-01 15:39, zhbick pisze:
Już jest 7 ofiar śmiertelnych.

On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?

Wg mnie w takich przypadkach powinno być prawnie dopuszczalne niewolnictwo - skurwysynowi obrożę kontrolną na szyję i niech przez najbliższe 15 lat odrabia dług wobec społeczeństwa chociażby własnymi rękami psie gówna zbierając.

Oczywiście konfiskata majątku to tak na dzień dobry.

A jadącej z nim blacharze - podobny wyrok za współudział. Skoro miał 2 promile to musiało być to zauważalne.

Data: 2014-01-02 10:31:39
Autor: J.F.
Dnia Thu, 02 Jan 2014 09:07:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
[...]

Poki w wiezieniu bedzie brakowac pracy to mozesz miec racje.
Obroza oczywiscie w celu rejestracji czy nie jezdzi samochodem :-)

Oczywiście konfiskata majątku to tak na dzień dobry.

A on ma 26 lat i majatek stanowi rozbite bmw ...

J.

Data: 2014-01-02 15:57:21
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.01.2014 10:31, J.F. pisze:
[...]

Nie tylko - także w celu... motywowania jakby się obijał.

Oczywiście konfiskata majątku to tak na dzień dobry.

A on ma 26 lat i majatek stanowi rozbite bmw ...

Może ma coś jeszcze. Ma stracić WSZYSTKO.

I do roboty - sprzątać psie gówna. Będzie się stawiał? Obijał? BZZZZZZZZ!

Data: 2014-01-02 15:40:14
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:22:49 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:
W dniu 2014-01-02 10:31, J.F. pisze:

> Dnia Thu, 02 Jan 2014 09:07:30 +0100, Andrzej Lawa napisaďż˝(a):

(ciach)

> Poki w wiezieniu bedzie brakowac pracy to mozesz miec racje.

> Obroza oczywiscie w celu rejestracji czy nie jezdzi samochodem :-)

A taks�wk�?

Jak by z łapanki brali na taksówkarzy to bym ich żałował. Nie ma obowiązku bycia taksówkarzem. Jak ktoś wybrał taki zawód to wiedział że jakieś brzegowe warunki musi spełniać.

Data: 2014-01-02 23:43:57
Autor: AZ
On 2014-01-02, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

A taks�wk�?

Jak by z łapanki brali na taksówkarzy to bym ich żałował. Nie ma obowiązku bycia taksówkarzem. Jak ktoś wybrał taki zawód to wiedział że jakieś brzegowe warunki musi spełniać.

Piles - nie pisz. Chodzilo o zachipowanego poruszajacego sie taksowka w roli
pasazera.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-02 17:09:52
Autor: kogutek444
On 2014-01-02, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

Piles - nie pisz. Chodzilo o zachipowanego poruszajacego sie taksowka w roli

Sorki. Krzaki były i źle zinterpretowałem. masz rację Tak samo jak będzie jechał tramwajem albo pociągiem.

Data: 2014-01-03 13:32:56
Autor: jerzu
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
On Thu, 2 Jan 2014 17:09:52 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Krzaki były

Widzisz, i czyja to wina?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-02 23:45:00
Autor: masti
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.

napisał:
> [...]

Jak by z łapanki brali na taksówkarzy to bym ich żałował. Nie ma
obowiązku bycia taksówkarzem. Jak ktoś wybrał taki zawód to wiedział że

czytanie ze zrozumieniem to jednak trudna rzecz.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-02 12:41:31
Autor: Trybun
W dniu 2014-01-02 09:07, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Zaczynam czuć się szczęśliwy że krajem rządzi tylko taki szkodnik jak Tusk, Kaczyński czy Miller a nie niejaki Lawa czy  Kogutek. Ty w ogóle się czasem zastanowisz zanim cos palniesz.?

Data: 2014-01-02 15:50:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.01.2014 12:41, Trybun pisze:
[...]

Ooo, czyżby odezwał się ktoś lubiący zapierdalać "bumą" na podwójnym (czy wręcz potrójnym) gazie?

Data: 2014-01-02 19:21:49
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Wysyłanie do pracy więźniów, w kraju w którym bezobocie jest poważnym
problemem, to nie jest chyba najlepszy pomysł (no chyba żeby uran kopali
gołymi rękami czy coś).

A w więzieniu z tego co wiem, to praca nie jest karą, a raczej nagorodą -
nawet jak więzień nie dostanie za to pieniędzy to woli zamiatać ulice na
mieście niż siedzieć w celi.

Data: 2014-01-02 22:25:39
Autor: ToMasz
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
Wysyłanie do pracy więźniów, w kraju w którym bezobocie jest poważnym
problemem,
to nie tak. W tym kraju jest więcej pracy, niż polacy są w stanie obrobić. problem jest inny. jeśli da sie przeżyć, najeść dzieci wyedukować, mieć opiekę medyczną i "emeryturę" na starość, nikt nie będzie psich gówien z trawnika sprzątał.
W tych okolicznościach więźniowie mogliby pracować - wszyscy - dożywotnio.

ToMasz

Data: 2014-01-03 14:55:47
Autor: Jacek Maciejewski
5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
Dnia Thu, 02 Jan 2014 09:07:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Już jest 7 ofiar śmiertelnych.

On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?
Oni nie maja sumienia. Jak się ma pół mózgu to nie starcza miejsca na nie
:)

[...]
Ja mam pomysł - u wujka Putina jest sporo dobrze odrutowanych miejsc na
Syberii. I kadra jeszcze nie wymarła :) Tajga rośnie że aż miło i nie ma
komu rąbać. Zawrzyjmy jakiś pakt wymiany kulturalnej - my im siłę roboczą,
oni nam zresocjalizowany element (jak przeżyje).

Oczywiście konfiskata majątku to tak na dzień dobry.
Nie zaszkodziło by. Z tym że na korzyść tych co przeżyli i tych którzy
utracili bliskich a nie na żaden skarb państwa. Sąd niech raz wreszcie
popracuje uczciwie i wyłowi ducha prawa spośród litery :)

A jadącej z nim blacharze - podobny wyrok za współudział. Skoro miał 2 promile to musiało być to zauważalne.
Nie zaszkodziło by. IMO powinna dowieść przed sądem że nie miała możliwości
zapobiec popełnieniu wykroczenia czy tam przestępstwa.

--
Jacek

5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.