5 tys. części Tu-154M i wiele elementów ciał ofiar

Data: 2010-11-22 22:55:15
Autor: u2
5 tys. części Tu-154M i wiele elementów ciał ofiar
... znalezione przez polskich archeologów na miejscu zamachu :

http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=478874

"Podczas spotkania pan Iłłarionow przedstawił nam naprawdę bardzo
wnikliwe analizy i zupełnie nowe materiały, których do tej pory nie
znaliśmy, a które pokazują dramat smoleński od strony rosyjskiej, czyli
strony, którą my najmniej znamy i o której mamy najmniej informacji -
mówi. Jak dodaje nasz rozmówca, informacje, które uzyskali od byłego
doradcy Putina, pozwalają szerzej spojrzeć na sprawę. - Zwłaszcza na
sprawę dezinformacji ze strony rosyjskiej, na kolejne kłamstwa, którymi
byliśmy karmieni, i na sposób działania tamtej strony - zaznacza szef
parlamentarnego zespołu ds. badania katastrofy smoleńskiej.

Są kolejne, niepublikowane filmy

Pytany o te materiały poseł Macierewicz powiedział jedynie, iż są to
"świadectwa samych Rosjan" i zaznaczył, że na razie - dla bezpieczeństwa
- ich nazwiska pozostaną nieujawnione. - Pierwsi nazwiska te poznają ci,
którzy będą w sposób obiektywny i bez groźby represji tę sprawę
analizowali - dodał. Poseł zauważył również, że wszystkie materiały,
które otrzymał od rosyjskiego współpracownika, w tym także posiadane
przez niego filmy i nagrania z miejsca katastrofy, których jeszcze nie
znamy, "potwierdzają hipotezę o odpowiedzialności strony rosyjskiej". -
A w szczególności potwierdzają hipotezę fałszywego naprowadzania
samolotu przez Rosjan - dodał.

Macierewicz podkreślił, że podczas wizyty w Stanach Zjednoczonych
tamtejsi politycy i eksperci z niedowierzaniem przyjmowali jego relację.
- Wszyscy z olbrzymim zdziwieniem przyjmowali informacje, które im
przekazywaliśmy. Czyli zarówno prawdę o fałszowaniu i celowym niszczeniu
dowodów przez stronę rosyjską, o braku reakcji strony polskiej na ten
stan rzeczy, jak i o tym, że polski akredytowany wielokrotnie monitował
premiera rządu, wskazując na to, że Rosjanie łamią konwencję
chicagowską, na co nie było reakcji - wylicza. Poseł dodaje, że rozmówcy
z niedowierzaniem i oburzeniem reagowali także na informacje o tym, że
po kilku miesiącach na miejscu katastrofy znajdowano wiele elementów
rozbitej maszyny, a nawet fragmenty ludzkich ciał. - Wprost nie
potrafili zrozumieć, że polscy archeolodzy, którzy jeszcze w
październiku przyjechali do Smoleńska, znaleźli ponad 5 tys. części
Tu-154M i wiele elementów ciał ofiar - mówi Macierewicz. - Podobnie było
z informacjami, że Rosjanie zażądali uznania za nieważne zeznań
złożonych przez rosyjskich kontrolerów lotu i że domagają się brania pod
uwagę jedynie nowych zeznań - dodaje poseł. Zapewnia, że powstanie
międzynarodowa komisja do zbadania katastrofy. - Ta komisja powstanie w
nowym składzie Senatu i Kongresu. Senatorowie przyrzekli nam, że
postawią tę sprawę od razu, jak ukształtuje się nowy Senat - zapewnia
Macierewicz."

Data: 2010-11-22 23:47:38
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceae6c5$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
.. znalezione przez polskich archeologów na miejscu zamachu :

A kogo to?

boukun

Data: 2010-11-22 15:04:15
Autor: Hans Kloss
On 22 Lis, 23:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:4ceae6c5$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

> .. znalezione przez polskich archeolog w na miejscu zamachu :

A kogo to?
 Mnie i wszystkich Polaków przez duże Pe, gnoju.
J-23

Data: 2010-11-23 00:12:45
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc074439-db98-4f66-9b5b-4212b7cdb74bi41g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

> .. znalezione przez polskich archeolog w na miejscu zamachu :

A kogo to?
 Mnie i wszystkich Polaków przez duże Pe, gnoju.

Pojeb! Kilku rezimowców padło, a ten szuka w nich ojca i matki dziesięć miesięcy...

boukun

Data: 2010-11-23 07:33:20
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Chyba przez duże W - Wolaków.
--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

5 tys. części Tu-154M i wiele elementów ciał ofiar