5 tys. części Tu-154M i wiele elementów ciał ofiar

Data: 2010-11-22 23:47:38
Autor: boukun
5 tys. części Tu-154M i wiele elementów ciał ofiar

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceae6c5$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
.. znalezione przez polskich archeologów na miejscu zamachu :

A kogo to?

boukun

Data: 2010-11-22 15:04:15
Autor: Hans Kloss
On 22 Lis, 23:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:4ceae6c5$0$27043$65785112news.neostrada.pl...

> .. znalezione przez polskich archeolog w na miejscu zamachu :

A kogo to?
 Mnie i wszystkich Polaków przez duże Pe, gnoju.
J-23

Data: 2010-11-23 00:12:45
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc074439-db98-4f66-9b5b-4212b7cdb74bi41g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

> .. znalezione przez polskich archeolog w na miejscu zamachu :

A kogo to?
 Mnie i wszystkich Polaków przez duże Pe, gnoju.

Pojeb! Kilku rezimowców padło, a ten szuka w nich ojca i matki dziesięć miesięcy...

boukun

Data: 2010-11-23 07:33:20
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Chyba przez duże W - Wolaków.
--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

5 tys. części Tu-154M i wiele elementów ciał ofiar