5% u Synecka

Data: 2013-02-14 03:27:18
Autor: Michal Pl
5% u Synecka
Czy Syneczek już wypłacał CashBack?

Data: 2013-02-14 03:50:49
Autor: Ludwik
5% u Synecka
W dniu czwartek, 14 lutego 2013 12:27:18 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:
Czy Syneczek już wypłacał CashBack?

Dał przed momentem

Data: 2013-02-14 04:04:48
Autor: Michal Pl
5% u Synecka
U mnie zaniżył....

Data: 2013-02-14 13:18:04
Autor: lolekanabolek
5% u Synecka
W dniu 2013-02-14 13:04, Michal Pl pisze:
U mnie zaniżył....

u mnie OK,
a można wiedzieć co synek zakwestionował??

Marcin

Data: 2013-02-14 04:21:33
Autor: Michal Pl
5% u Synecka
Większe płatności przez Przelewy24, ale dot. normalnego zakupu....

Data: 2013-02-14 04:57:50
Autor: Michal Pl
5% u Synecka
Synek zakwestionował zakupy w sklepie internetowym, gdzie płaci się przelewami24...

Data: 2013-02-14 05:48:06
Autor: mucher
5% u Synecka
On Feb 14, 1:57 pm, Michal Pl <michalplaws...@gmail.com> wrote:
Synek zakwestionował zakupy w sklepie internetowym, gdzie płaci się przelewami24...

U mnie akurat przeszło - za to nie załapała się platność za OC w
Avivie (która z kolei załapała się bezproblemowo w grudniu).

mucher

Data: 2013-02-14 14:36:17
Autor: MarekZ
5% u Synecka
Użytkownik "Michal Pl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7d60d3ce-663f-458c-aedb-35905e3fa86c@googlegroups.com...

Synek zakwestionował zakupy w sklepie internetowym, gdzie płaci się przelewami24...

A kartą płaciłeś przy Płacę z Sync? Bo u mnie wszystko z Przelewów24 zostało uwzględnione.

Data: 2013-02-14 05:44:40
Autor: Michal Pl
5% u Synecka
Było przez płacę z AS, tylko chyba za duża kwota była - prawie 1000zł

Data: 2013-02-14 13:47:43
Autor: Goblin
5% u Synecka
Michal Pl <michalplawsiuk@gmail.com> wrote:
Było przez płacę z AS, tylko chyba za duża kwota była - prawie 1000zł
 Moze sklep ma "trefne" MCC? Jesli nie to raczej nie powinno byc problemow z
reklamacja. --
Goblin

Data: 2013-02-14 15:05:33
Autor: MarekZ
5% u Synecka
Użytkownik "Michal Pl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1eda9dd2-43fa-488a-b381-85a3010d0cd6@googlegroups.com...

Było przez płacę z AS, tylko chyba za duża kwota była - prawie 1000zł

To nie to, u mnie sporo wyższe kwoty poprzechodziły.

Data: 2013-02-14 17:25:31
Autor: Andrzej Kubiak
5% u Synecka
Dnia Thu, 14 Feb 2013 14:36:17 +0100, MarekZ napisał(a):

A kartą płaciłeś przy Płacę z Sync?

Płacę z AS to z definicji nie jest płatność karciana.

Bo u mnie wszystko z Przelewów24 zostało uwzględnione.

Sync uznaje/nie uznaje dość losowo. Jeśli ktoś spełnił wszystkie warunki,
ma do dyspozycji reklamację (60 dni roboczych, yeah!), arbitra, sąd.

AK

Data: 2013-02-14 09:57:46
Autor: Michal Pl
5% u Synecka
Na razie reklamację złożyłem /facet na infolinii nie był zbyt chętny/ i teraz mam czekać 30 dni (tak powiedział).

Data: 2013-02-15 12:03:36
Autor: Andrzej Kubiak
5% u Synecka
Dnia Thu, 14 Feb 2013 09:57:46 -0800 (PST), Michal Pl napisał(a):

Na razie reklamację złożyłem

Prawidłowo, od czegoś trzeba zacząć.

/facet na infolinii nie był zbyt chętny/

Nie wnikam w niczyje preferencje, ale może to i dobrze... ;)

i teraz mam czekać 30 dni (tak powiedział).

Spokojnie, później się przedłuży. :>

AK

Data: 2013-02-14 17:03:51
Autor: TrzyLinie
5% u Synecka
W dniu 2013-02-14 13:18, lolekanabolek napisał(a):
W dniu 2013-02-14 13:04, Michal Pl pisze:
U mnie zaniżył....
a można wiedzieć co synek zakwestionował??

U mnie dwie maleńkie transakcje PayPalem. Ale dał za inne transakcje, co do
których mógł się przyczepić, więc się nie będę pieklić :)

--
TrzyLinie

5% u Synecka