50% - CIACH!

Data: 2010-12-23 12:22:31
Autor: he®sk
50% - CIACH!

Czekamy na 100 % ciach na subwencjach dla partii politycznych.
Dziewczynki i chlopczyki powinny sie bawic za wlasna pieniadze.

Data: 2010-12-23 12:45:44
Autor: jadrys
50% - CIACH!
W dniu 2010-12-23 12:22, he®sk pisze:
Czekamy na 100 % ciach na subwencjach dla partii politycznych.
Dziewczynki i chlopczyki powinny sie bawic za wlasna pieniadze.

Czyli.. - marzy ci siÄ™ zniszczenie demokracji?

Data: 2010-12-23 13:15:39
Autor: WW
50% - CIACH!
W dniu 2010-12-23 12:45, jadrys pisze:
W dniu 2010-12-23 12:22, he®sk pisze:
Czekamy na 100 % ciach na subwencjach dla partii politycznych.
Dziewczynki i chlopczyki powinny sie bawic za wlasna pieniadze.

Czyli.. - marzy ci siÄ™ zniszczenie demokracji?

A co ma jedno do drugiego ?.
Partia powinna utrzymywać się ze składek swych członków i publikacji.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2010-12-23 05:03:09
Autor: u2
50% - CIACH!
On 23 Gru, 13:15, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> Czyli.. - marzy ci się zniszczenie demokracji?

A co ma jedno do drugiego ?.
Partia powinna utrzymywać się ze składek swych członków i publikacji.

Może korzystać ze wszystkich legalnych ¶rodków, w tym z datków
sponsorów. Tak jest w hameryce.

Data: 2010-12-23 14:04:51
Autor: raff
50% - CIACH!

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:78f4b248-c90b-4cf9-9ec2-33fd27080007m35g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Partia powinna utrzymywać się ze składek swych członków i publikacji.

Może korzystać ze wszystkich legalnych ¶rodków, w tym z datków

Byleby nie byly to srodki z zagranicy. Juz raz to przerabialismy i skonczylo sie rozbiorami.

R.

Data: 2010-12-23 14:10:36
Autor: he®sk
50% - CIACH!

http://www.youtube.com/watch?v=RcNKLyeGUyY

Data: 2010-12-23 16:33:23
Autor: jadrys
50% - CIACH!
W dniu 2010-12-23 13:15, WW pisze:
[...]

No, bogacze panowaliby w polityce niepodzielnie.

Data: 2010-12-23 13:52:04
Autor: he®sk
50% - CIACH!
On Thu, 23 Dec 2010 12:45:44 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-12-23 12:22, he®sk pisze:
> Czekamy na 100 % ciach na subwencjach dla partii politycznych.
> Dziewczynki i chlopczyki powinny sie bawic za wlasna pieniadze.

Czyli.. - marzy ci siÄ™ zniszczenie demokracji?

Jakiej demokracji? Imprezowanie za moje pieniadze nazywasz demokracja?
Nie zycze sobie by moje pienaidze z moich podatkow szly na uciechy tzw
poslow! Tyle dzieciakow jest niedozywionych, a popatrz na mordeczki
naszych wybrancow! Po kilka-kilkanascie lat grzeja lawy i co? --

Data: 2010-12-23 16:33:18
Autor: jadrys
50% - CIACH!
W dniu 2010-12-23 13:52, he®sk pisze:
[...]

Ale to nam daje możliwość głosowania nie tylko na Kwaśniewskiego ale też na Leppera czy Morawieckiego.

50% - CIACH!