50. Ogólnopolski Zlot PTG PTTK

Data: 2011-10-28 22:26:47
Autor: Waldek Brygier
50. Ogólnopolski Zlot PTG PTTK
Zlot jak zlot, ale na pierwszym zdjęciu, na czerwonym polarze dumnie widnieje logo pl.rec.gory... :-)
http://naszesudety.pl/index.php?p=artykulyShow&iArtykul=8948

:-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2011-10-29 06:28:52
Autor: Marek
50. Ogólnopolski Zlot PTG PTTK
E tam, nie pomniejszaj znaczenia zlotu. Powinna być o nim wzmianka
również na stronie Dalekie obserwacje. Jeśli prawdą jest, to, co
napisał autor relacji, czyli że: " Widoki z tego miejsca były tak
rozległe, że dostrzegliśmy wieżę Ystad", to padł kolejny rekord, w
którym nie przeszkodziła nawet krzywizna Ziemi :).
Po tym odkryciu wciągnęła mnie lektura. Spodobał mi się sprzeciw
działaczy wobec samowoli tyczenia i znakowania szlaków, w wyniku
którego "spotykamy szlaki oznaczane kwadracikami, prostokącikami,
kółeczkami, misiami, rybkami i czym tylko się da. Jest to
niedopuszczalne". Mam nadzieję, że nadal takie pozostanie. Choć misie
i rybki mogłyby jednak zostać.
Mimo to wciąż nie kumałem, czemu właściwie służy taki zlot. Dopiero
ostatni akapit dał mi mętną i nieprzekonująca odpowiedź. O resztę będę
musiał przy okazji zapytać kumpla, którego wypatrzyłem na jednym z
obrazków. Ale to abstynent, więc pewnie poda mało satysfakcjonującą
odpowiedź :).

--
Marek

Data: 2011-11-02 08:11:42
Autor: Dziobak
50. Ogólnopolski Zlot PTG PTTK

Użytkownik "Waldek Brygier"  napisał

Zlot jak zlot

ale najlepszy komentarz napisał "Prvni Snih "  :>>

pozdrawiam

pieszy

Data: 2011-11-02 09:49:22
Autor: Lech
W dniu 28.10.2011 22:26, Waldek Brygier pisze:
Zlot jak zlot, ale na pierwszym zdjęciu, na czerwonym polarze dumnie
widnieje logo pl.rec.gory... :-)
http://naszesudety.pl/index.php?p=artykulyShow&iArtykul=8948

Tu wyraziłem swoje zdanie

=> http://www.ktg.pttk.pl/forum/viewtopic.php?pid=458#p458

Lech
Klub Sudecki z Poznania - http://ksp.orangespace.pl

Data: 2011-11-02 11:31:38
Autor: Waldek Brygier
Lech wrote:
Tu wyraziłem swoje zdanie
=> http://www.ktg.pttk.pl/forum/viewtopic.php?pid=458#p458

Zapraszam do dodania tego tekstu pod artykułem...

Data: 2011-11-02 15:12:45
Autor: Lech
W dniu 02.11.2011 11:31, Waldek Brygier pisze:
Lech wrote:
Tu wyraziłem swoje zdanie
=> http://www.ktg.pttk.pl/forum/viewtopic.php?pid=458#p458

Zapraszam do dodania tego tekstu pod artykułem...

Próbowałem to zrobić, ale nie udało się zarejestrować...