50 lat !!

Data: 2010-03-13 18:37:13
Autor: cyc
50 lat !!
W tajnych watykanskich rozmowach rozwaza sie  zniesienie za 50 lat  celibatu !.
Bedzie to nieatpliwie rewolucyjna zmiana i to w dobra strone , nie rozumiem tylko dlaczego rozmowy sa tajne , niemal jak strategie wojenne mocarstw i dlaczego mowi sie o 50-ciu latach ? .
Ten relikt sredniowiecza , jak zreszta wiele innych dotad funkcjonujacych w kosciele , juz dawno powinien byc zniesiony ku chwale kosciola , zadowoleniu drzacych o niewinnosc swoich dzieci rodzicow i ku uciesze kleru .
Zniesieniu celibatu niewatpliwie wplynie pozytywnie na negatywna dotad selekcje adeptow "sztuki " i wyeliminuje w duzym stopniu nadreprezentatywnosc zboczencow , ktorzy w sutannie znalezli sobie doskonaly sposob na funkcjonowanie . Jak szacuje sie , niemal polowa tzw. konsekrowanych w tym zakonnice , maja problemy ze swoja seksualnoscia i ukojenie dla naturalnych w koncu hormonalnych wzburzen  znajduja albo wsrod "wspolbraci" ( "siostr" ) , albo wsrod dzieci ktorymi powinni sie opiekowac .. Nie przez przypadek slyszymy o coraz to nowych aferach zwiazanych z molestowaniem dzieci w prowadzonych przez kseizy domach dziecka i choc nie chce byc kasandryczny nachalnie nasuwa mi sie mysl , ze jest to norma . Skoro nawet Georg Ratzinger  , biskup , ma za soba  przeszlosc , ktora kladzie cien na jego "doskonalosci " duchowej ( ze strachem nie chce myslec o jego wielkim bracie Alojzie , obecnym papiezu ) a takze tacy jak Peatz i wielu znanych nam , choc wstydliwie skrywanych postaci tego swiata , to co moze dziac sie tak naprawde ? . Czy owe seksualne " doswiadczenia " z chlopcami , wspolbracmi , nie sa czasem aby norma ? .
Mysle , ze to wlasnie swiadomosc tego faktu nakazala  ludziom Watykanu zastanowic sie nad problemem i szukac jakichs racjonalych rozwizan , czasy bowiem kiedy  kosciol byl na tyle duza potega , ze mogl zamknac kazdemu usta juz minely z czego wydaje sie zaczeto sobie tam w koncu zdawac sprawe !.

cyc

Data: 2010-03-13 03:57:39
Autor: Polok_prawdziwy
50 lat !!
cyc wrote:

W tajnych watykanskich rozmowach rozwaza sie  zniesienie za 50 lat celibatu !.

I myślis CYCOżE, ze te PEDORASTY, PEDAFILE, ZBOCEńCE i INKSE ABECADŁA za 50
lot istnieć jesce bedom...?

Teroski prowda najaw wysła, cote GNOJAżE W KIECACH psez 1.500 lot wycyniały
i myślem, ze syćko wpryndkim casie pseciwko nim siem łobruci...!

Pockejmy jesce porem lot, a piknych zecy siem nałoglondomy...

Data: 2010-03-13 13:46:40
Autor: Antenka
50 lat !!
On 13 Mar, 18:37, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
W tajnych watykanskich rozmowach rozwaza sie  zniesienie za 50 lat  celibatu
!.
[...]

Co, znowu się nabzdryngoliłeś, cycu? Widać to po tym absurdalnym
tekście. To co łatwe i przyjemne pochodzi od demona - Kościół nie może
sobie pozwolić na sprzeczne z doktryną "eksperymenty", matołuku. Aha i
nie pij tyle.

Antenka

Data: 2010-03-13 03:59:24
Autor: Polok_prawdziwy
50 lat !!
Antenka wrote:

GORY POMYTE, GADZINA ŁOPATSONO, KULACJA NASTOLE...!!!?

- bojak ni, to jus ciem tukej nima,

ITO PRYNTKO....!!!!

Data: 2010-03-14 13:42:26
Autor: Antenka
50 lat !!
On 13 Mar, 03:59, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:

GORY POMYTE, GADZINA ŁOPATSONO, KULACJA NASTOLE...!!!?

- bojak ni, to jus ciem tukej nima,

ITO PRYNTKO....!!!!

Baco, moze ty i ta twoja Maryna zrecie kolacje o 3 ciej w nocy...ja
dbam o linie hehehe

Antenka

Data: 2010-03-14 09:47:20
Autor: cyc
50 lat !!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:576f122e-2af7-4570-84c0-315bef07faa0g19g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Pomine charakterystyczne dla Ciebie chamstwo ale nie moge pominac przypomnienia , ze warto czytac cos wiecej niz tylko ND bowiem wtedy, zapewniam Cie , Twoja wiedza o tym co dzieje sie w swiecie bedzie znacznie pelniejsza !.
To nie moj wymysl , tylko watykanski "przeciek" wydobywajacy sie z ust jednego z kardynalow ( nazwiska nie pamietam ) , "przeciek" , ktory ukazal sie w niejednej prasowej publikacji .
Tajnosc dotyczy nie samego faktu , tylko prowadzonych na ten temat rozmow .

cyc

Data: 2010-03-14 13:36:29
Autor: Antenka
50 lat !!
On 14 Mar, 09:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:576f122e-2af7-4570-84c0-315bef07faa0g19g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

sie w niejednej prasowej publikacji .
Tajnosc dotyczy nie samego faktu , tylko prowadzonych na ten temat rozmow .

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jaki jestes naiwny cycu...

Antenka

Data: 2010-03-13 18:48:40
Autor: abc
50 lat !!
Papież zwrócił uwagę na znaczenie celibatu wyrażającego oddanie całym sercem
Bogu i ludziom. Przypomniał, że charyzmat celibatu jest w Kościele łacińskim
obowiązkowym wymogiem do kapłaństwa, a również w Kościołach wschodnich ceni
się go bardzo wysoko.

Więcej
http://sanctus.pl/index.php?module=aktualnosci&grupa=&podgrupa=&strona=1&id=1547&kategoria=3

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-14 10:03:08
Autor: u2
50 lat !!
W dniu 2010-03-13 18:37, cyc pisze:
W tajnych watykanskich rozmowach rozwaza sie  zniesienie za 50 lat  celibatu

NTG

Data: 2010-03-14 11:46:59
Autor: .heÂŽsk.
50 lat !!
On Sat, 13 Mar 2010 18:37:13 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

W tajnych watykanskich rozmowach rozwaza sie  zniesienie za 50 lat  celibatu !. [...]

 a ty biedaczku tego nie doczekasz tego radosnego dnia ;o))))

--

 HeSk

50 lat !!