50 twarzy Bronisława Komorowskiego (jedna gorsza od drugiej)

Data: 2015-05-22 17:03:10
Autor: Przedstawiciel_narodu
50 twarzy Bronisława Komorowskiego (jedna gorsza od drugiej)
~T'lik - 7 min temu

Ja głosuję na Kingę Dudę i jej tatę. Na POchybel POlitycznej SITWIE , na POchybel prymitywnym ZGREDOM takim jak Lis i Karolak urządzającym ku chwale Komorowskiego zaplanowaną kampanię oszczerstw, pomówień i lincz medialny na niewinnej dziewczynie tylko dlatego, żeby opluć jej ojca. ŻENADA to już nie poziom dna , to już SZAMBONURKI KOMOROWSKIEGO DWA. Na POchybel establishmentowemu bastionowi władzy , buty , arogancji , cynizmu którego symbolem jest dla mnie ten Komorowski i jego medialne bojówki. GŁOSUJĘ NA DUDĘ bo to ostatnia nadzieja na oderwanie od koryta tego POlitycznego towarzycha spod znaku Komorowskiego i jego kolesi.

50 twarzy Bronisława Komorowskiego (jedna gorsza od drugiej)