50+ w terenie zabudowanym

Data: 2015-05-30 13:30:10
Autor: yabba
50+ w terenie zabudowanym
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:mkc606$178$1node2.news.atman.pl...
Ktoś pisał, że trzeba na znaki patrzeć, wczoraj zauważyłem taką sytuację:

https://www.google.pl/maps/@52.267651,20.877807,3a,75y,169.54h,97.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sXTxpRLBNqc7X2aGIUqXzbA!2e0

Teren zabudowany drzewami:) Do własciwego terenu zabudowanego jest... 1,5 kilometra.

Akurat 50 w tym miejscu miała by sens ze względu na przejazd rowerowy, ale 50 przez 100 metrów, a nie teren zabudowany...

Nie znasz się. Mądrzejszy od Ciebie zadecydował, że jazda 90 km/h jest tam śmiertelnie niebezpieczna. :)
Ciesz się, że nie postawili 30.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-05-30 04:53:30
Autor: Bolko
50+ w terenie zabudowanym
Ciesz si, e nie postawili 30. -- Pozdrawiam,
yabba

Jad tydzie temu do mojej rodzinneko na mojej wsi.
W "centrum" w bocznej uliczce stali.
Moja mama ktra ma 60+ lat bya bardzo zdziwiona e jak ona yje to nie pamita.
Mam wraenie e to wszystko na pokaz
za poroku si uspokoi

Data: 2015-05-30 13:56:05
Autor: Shrek
50+ w terenie zabudowanym
On 2015-05-30 13:30, yabba wrote:

[...]

No - nawet to wyrazili dokładnie - chodzi o te dzikie zwierzęta - pewnie z powodu rezerwatu przyrody "Łosiowe Błota" mieszczącego się na tym obszarze zabudowanym;)

Ciesz się, że nie postawili 30.

Ale jakby postawili samą 30, to nie łapie się to na odebranie prawka z automatu.

BTW - jadąc w drugą stronę... koniec terenu zabudowanego jest nie po tej stronie jezdni, czyli w zasadzie nie obowiązuje. Nie chcę nic sugerować, ale obstawiam, że ktoś niedługo prawko tam odcinku straci... :(

Shrek.

Data: 2015-05-30 16:54:45
Autor: Tom N
50+ w terenie zabudowanym
Shrek w <news:mkc8gb$3ii$1node2.news.atman.pl>:

BTW - jadc w drug stron... koniec terenu zabudowanego jest nie po tej stronie jezdni, czyli w zasadzie nie obowizuje.

W zasadzie to poczytaj przepisy...,

--
'Tom N'

Data: 2015-05-30 21:10:30
Autor: Shrek
50+ w terenie zabudowanym
On 2015-05-30 16:54,  (Tom N) wrote:
Shrek w

BTW - jadc w drug stron... koniec terenu zabudowanego jest nie po tej
stronie jezdni, czyli w zasadzie nie obowizuje.

W zasadzie to poczytaj przepisy...,

A co konkretnie?

Shrek.

Data: 2015-05-30 21:42:29
Autor: Artur Miller
50+ w terenie zabudowanym
On 2015-05-30 16:54,  (Tom N) wrote:
Shrek w

BTW - jadc w drug stron... koniec terenu zabudowanego jest nie po tej
stronie jezdni, czyli w zasadzie nie obowizuje.

W zasadzie to poczytaj przepisy...,

A co konkretnie?

e obowizuje :)

@

Data: 2015-05-31 01:38:44
Autor: yabba
50+ w terenie zabudowanym
Uytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisa w wiadomoci news:mkd1ur$j7f$1node1.news.atman.pl...
On 2015-05-30 16:54,  (Tom N) wrote:
Shrek w

BTW - jadc w drug stron... koniec terenu zabudowanego jest nie po tej
stronie jezdni, czyli w zasadzie nie obowizuje.

W zasadzie to poczytaj przepisy...,

A co konkretnie?

Odwoanie obszaru zabudowanego moe by po lewej stronie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-05-31 08:15:34
Autor: Shrek
50+ w terenie zabudowanym
On 2015-05-31 01:38, yabba wrote:

W zasadzie to poczytaj przepisy...,

A co konkretnie?

Odwoanie obszaru zabudowanego moe by po lewej stronie.

Ok - czowiek si cae ycie uczy...

Shrek.

50+ w terenie zabudowanym